quote:Op dinsdag 8 mei 2012 08:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik dacht laatst "kut man, ik word alweer 29, dan zit ik echt dicht bij de 30![]()
"
En toen dacht ik "o wacht... ik ben nu 27, ik word heul geen 29 dit jaar"
Ben nog niet eens 28 en kan m'n eigen leeftijd al niet meer onthouden![]()
![]()
Ik dacht laatst "kut man, ik word alweer 29, dan zit ik echt dicht bij de 30![]()
"
![]()
Brain errorquote:Op dinsdag 8 mei 2012 08:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
"
![]()
quote:Essence, een van de bekendste budgetmerken in Nederland, komt vanaf komende maand met parfums!
Hehe, dat herken ikquote:Op dinsdag 8 mei 2012 08:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb weer een 'ik haat mijn haar' dag na de kapper terwijl er helemaal niet veel veranderd is
"
![]()
die na tien minuten heel erg gaan stinkenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik gok van die gore goedkope action parfums in een ander flesje
Mehehe jaquote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die na tien minuten heel erg gaan stinken
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Van die Kreta parfums! Chanel voor 10 ekkies! Net echt!
Beetje faal welquote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:10 schreef Stormqueen het volgende:
ben daar ook ooit ingetuind... volgens mij heb ik ze niet eens mee naar huis genomen toen
Binnen blijvenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Meh het is zeker te warm voor mijn winterjas en eigenlijk te koud voor mijn capeWat doe ik dan? Me dood zweten of kou lijden?
![]()
Cape?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Meh het is zeker te warm voor mijn winterjas en eigenlijk te koud voor mijn capeWat doe ik dan? Me dood zweten of kou lijden?
![]()
Vest aan!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |