Lekker voor jequote:
Hier een paar nog een paar logo'squote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:09 schreef Bieks het volgende:
goede kaping wel, hoe meer ajax logo's hoe beter
omgquote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hier een paar nog een paar logo's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Stiekem moest ik lachen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:19 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
d66 en 'actief', monkyyy weet het samen te voegen.
Ik vroeg het niet aan d66 of ze iets deden, maar aan drommeldaris, pannekoek.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:19 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
d66 en 'actief', monkyyy weet het samen te voegen.
ok. door wie. vertel. details willen we.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:21 schreef heloef het volgende:
Van alle steden waar ik ben geweest, 17 jaar in de Bijlmer gewoond en dan word je voor het eerst bedreigd om 23:15 op Bussum Zuid.
hij had d66 in zijn ui staan. als ie iets is lijkt het me politiek lui.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:22 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik vroeg het niet aan d66 of ze iets deden, maar aan drommeldaris, pannekoek.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:23 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
hij had d66 in zijn ui staan. als ie iets is lijkt het me politiek lui.
Altijd een .357 bij je dragen om je te beschermen tegen schorriemorrie.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:21 schreef heloef het volgende:
Van alle steden waar ik ben geweest, 17 jaar in de Bijlmer gewoond en dan word je voor het eerst bedreigd om 23:15 op Bussum Zuid.
ik zou willen van niet. de idealen en ideologie achter d66 zijn wel ok. jammer verder van dat gezapige partijbestuur en de middelmatigheid die ze na lijken te streven bij hun concrete partijpunten.quote:
Door een Israelier. Hij kwam dronken aanzetten en vroeg "waarom zijn blanken slim en donkere dom" toen zei een gast dat hij moest oprotten. Toen ging ik hem maar voor lul zetten. Hoogtepunt: hij: "De joden hebben alle macht" ik: "gelukkig hadden we Hitler nog"quote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:23 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ok. door wie. vertel. details willen we.
wel ironisch cabaret zo voor een ajaciedquote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Door een Israelier. Hij kwam dronken aanzetten en vroeg "waarom zijn blanken slim en donkere dom" toen zei een gast dat hij moest oprotten. Toen ging ik hem maar voor lul zetten. Hoogtepunt: hij: "De joden hebben alle macht" ik: "gelukkig hadden we Hitler nog"
Ik weet niets van d66 behalve dan dat ze niet aan de stufi willen zitten ofzoquote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:26 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik zou willen van niet. de idealen en ideologie achter d66 zijn wel ok. jammer verder van dat gezapige partijbestuur en de middelmatigheid die ze na lijken te streven bij hun concrete partijpunten.
dat is dan wel weer een punt wat ik redelijk steunquote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:29 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik weet niets van d66 behalve dan dat ze niet aan de stufi willen zitten ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |