Gelukkig wel 1tje met benefitsquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:13 schreef erikkll het volgende:
Wtf?Hij zegt dat hij geen moeite heeft om geen sex met je te hebben omdat je toch slecht in bed bent?
Nee, leuke vriend.
Uiteraard!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:09 schreef AnnaTralala het volgende:
en vond het niet moeilijk om geen seks met me te hebben omdat ik volgens hem toch slecht in bed ben. Het is een erg fijne vriendschap
Ehm. Een vriendin die zegt dat het tijd wordt voor de kapper vind ik heel wat anders dan een jongen die zegt dat je te onzeker voor hem bent en dat je te slecht in bed bent.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:19 schreef AnnaTralala het volgende:
Haha het is toch goed mogelijk om een goeie vriendschap te hebben met iemand die niet ALLES aan je helemaal geweldig vindt? Als een vriendin vindt dat ik mijn haar eens moet knippen, lekker boeiend.
En misschien had ie ergens ook wel gelijk dat ik onzeker deed tijdens de seks met hem.
Hij boorde me de grond in toen ik nog verliefd op hem was. Omdat hij niet bepaald een ster is in iets tactvol brengen. Laatste twee jaar zegt ie zulke dingen niet meer.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:22 schreef CoolGuy het volgende:
Wow, dus hij boort je de grond in etc etc, maar je rekent hem wel tot je hele goede vrienden? Misschien tijd voor je om jouw definitie van goede vrienden eens te herzien.
Tot die conclusie kwam hij redelijk snel. Het was mijn eigen keuze om dan toch nog seks met hem te hebben.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:22 schreef CoolGuy het volgende:
Overigens, hij zei dat je slecht was in bed. Maar daar had ie zeker wel (veel) vaker voor nodig dan 1x om tot die conclusie te komen?
Ow ja, en toen jij besloot toch nog seks met hem te hebben toen wilde hij dat eigenlijk helemaal niet wou je zeggen?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:25 schreef AnnaTralala het volgende:
Tot die conclusie kwam hij redelijk snel. Het was mijn eigen keuze om dan toch nog seks met hem te hebben.
Nee zo bedoelde ik het niet. Hij vond het toen wel leuk, maar de laatste twee jaar vindt ie het ook wel prima dat we geen seks meer hebben.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:26 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ow ja, en toen jij besloot toch nog seks met hem te hebben toen wilde hij dat eigenlijk helemaal niet wou je zeggen?Hoe vaak is er nog sex geweest tussen jullie nádat hij tot die conclusie was gekomen?
Ja besef ikquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:27 schreef KeimpeHart het volgende:
Besef je dat er nog vele andere jongens zijn, waarmee je wel een goede basis voor een relatie hebt?
Met zo'n vervelende voorgeschiedenis ga je niet met zo'n jongen oud worden, dat is 1 ding wat zeker is. En uiteindelijk gaat het om je lange termijn in je leven. Niet dit soort bullshit, waarin je je waardevolle jonge jaren aan verspilt.
Hmm.... wat me overigens ook niet duidelijk wordt uit je OP is wat zijn relatiestatus nu is? Heeft hij nog een vriendin, of niet meer?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:28 schreef AnnaTralala het volgende:
[..]
Nee zo bedoelde ik het niet. Hij vond het toen wel leuk, maar de laatste twee jaar vindt ie het ook wel prima dat we geen seks meer hebben.
Dat zal moeilijk gaan, als hij op je valt en je in bed probeert te krijgen. Daarvan wordt het alleen maar vervelend en gecompliceerd. En daarvoor is vriendschap niet. Het moet leuk blijven, er zijn nog vele andere vrienden.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:30 schreef AnnaTralala het volgende:
Ja besef ikIk wil ook niet "met hem oud worden". Maar wil wel vrienden blijven. En weet niet hoe ik nu hierop moet/wil reageren.
Al zo'n anderhalf jaar ofzo niet meer.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:30 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Hmm.... wat me overigens ook niet duidelijk wordt uit je OP is wat zijn relatiestatus nu is? Heeft hij nog een vriendin, of niet meer?
Oke, dus, hij wilde niks van je in de tijd dat hij bezig was een vriendin te krijgen. Jij was slecht in bed en je deed onzeker en blablabla. Toen ging jij weg, en in die tijd is zijn relatie weer uit gegaan.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:31 schreef AnnaTralala het volgende:
[..]
Al zo'n anderhalf jaar ofzo niet meer.
Nee het tijdsverloop is anders. Eerst had ie nog een vriendin. Toen was het uit en waren we iets van anderhalf jaar goeie vrienden. Toen ging ik een half jaar weg. En nu wil hij iets.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:33 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Oke, dus, hij wilde niks van je in de tijd dat hij bezig was een vriendin te krijgen. Jij was slecht in bed en je deed onzeker en blablabla. Toen ging jij weg, en in die tijd is zijn relatie weer uit gegaan.
Nu ben jij terug van je reis, en nu zoekt ie weer toenadering en zit ie zoete broodjes te bakken want hey, slechte seks is beter dan geen seks nietwaar?
Ik denk dat ie je keihard probeert te playen.
Er valt iets voor te zeggen dat ik dat in die tijd nodig had. Ik was verschrikkelijk verliefd, en als hij het in het midden had gelaten of het wederzijds was, was ik uiteindelijk nog veel harder gekwetst.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:34 schreef TimMer1981 het volgende:
Wat mij betreft heb je nog steeds een gruwelijk minderwaardigheidscomplex; zo'n zeikstraal laat je toch gelijk keihard doodvallen, in plaats van dat je er 'vrienden' mee blijft? Vrienden stampen elkaar niet de grond in.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |