Neequote:Op woensdag 9 mei 2012 19:05 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik zei ook, meestalNooit in Schoorl geweest?
Je kunt het op google maps wel zien hoor, dan snap je mquote:
Ja zit al te kijkenquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:06 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Je kunt het op google maps wel zien hoor, dan snap je m
Wel veel wandel en fietspaden maar daar houd het dan ook mooi mee opquote:
Kan ook, maar tja... mams woont nu eenmaal in Schoorl. Meestal besluit ik naar het strand te gaan door de duinen heen maar meestal als ik de klimduin omhoog ben gekomen ben ik al weer klaar.quote:
Huh? Geen idee. Nog nooit gezien in ieder geval. Moet zeggen dat ik al zeker 5 jaar daar niet op het strand ben geweest. Zou het wel weer keertje moeten doen. is goed voor de gezondheid en de nodige ontspanning zeggen zequote:Op woensdag 9 mei 2012 19:09 schreef Lienekien het volgende:
Schoorl is toch waar het strand is geasfalteerd?
Ja maar mams is er niet tochquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:09 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Kan ook, maar tja... mams woont nu eenmaal in Schoorl. Meestal besluit ik naar het strand te gaan door de duinen heen maar meestal als ik de klimduin omhoog ben gekomen ben ik al weer klaar.
Ook dat. Ach, meestal zijn de bossen daar ook geweldig hoor. Kan altijd genieten dan. Dat mis ik hier in Almere echt. Een mooi stuk bos, niet 1 waar je in 5 minuten al weer doorheen bent.quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar mams is er niet tochMaar goed . Op een hoog duin kun je ook uitwaaien
Dat is volgens mij boven Camperduinquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:09 schreef Lienekien het volgende:
Schoorl is toch waar het strand is geasfalteerd?
Wandelen door een echt bos... Ja vroeger toen ik klein was ..quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:12 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Huh? Geen idee. Nog nooit gezien in ieder geval. Moet zeggen dat ik al zeker 5 jaar daar niet op het strand ben geweest. Zou het wel weer keertje moeten doen. is goed voor de gezondheid en de nodige ontspanning zeggen ze
En nu zit je alleen maar binnen achter een pc en onderneem je weinig? nee toch?quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Wandelen door een echt bos... Ja vroeger toen ik klein was ..
Was eigenlijk best wel leuk toen
Ja Nee niet veel ... Mag wel wat meer inderdaadquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:16 schreef Mickeys het volgende:
[..]
En nu zit je alleen maar binnen achter een pc en onderneem je weinig? nee toch?
Proest...quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja Nee niet veel ... Mag wel wat meer inderdaad
Dat is vlakbij! Dat heb je nog nooit gezien?quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:12 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Huh? Geen idee. Nog nooit gezien in ieder geval. Moet zeggen dat ik al zeker 5 jaar daar niet op het strand ben geweest. Zou het wel weer keertje moeten doen. is goed voor de gezondheid en de nodige ontspanning zeggen ze
Ik zit al op google te kijken maar zie echt niets... Ik had er in ieder geval nog niet van gehoord. Je kunt gelijk hebben hoorquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat is vlakbij! Dat heb je nog nooit gezien?
We fietsen daar het duin over... WTF?! Waarom hebben ze hier asfalt neergelegd?!
Marina is een lief Spaans kindje dat in Zaragoza woontquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:19 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Proest...
Marina Marina Marina gooit je de deur niet uit?
De Hondsbossche zeewering is dat volgens mijquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:22 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik zit al op google te kijken maar zie echt niets... Ik had er in ieder geval nog niet van gehoord. Je kunt gelijk hebben hoor
Lijkt er inderdaad wel op. Maar dat dat onder Schoorl valt. Dat is km's uit de richtingquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:24 schreef chufi het volgende:
[..]
De Hondsbossche zeewering is dat volgens mij
Een km of 5 noordweste richtingquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:28 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Lijkt er inderdaad wel op. Maar dat dat onder Schoorl valt. Dat is km's uit de richting
Probeer het zou ik zeggenquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:31 schreef Mickeys het volgende:
Proest, krijg een reclame mail van Domino's Pizza:
Gratis pizza voor mama
Verras jouw liefste moeder ter wereld eens echt op moederdag. Bestel gratis haar lievelingspizza met een heel bijzonder extra ingrediënt.
Zouden ze die dan ook in Canada bezorgen?
jups, ach, tegen de tijd dat ik via de klimduin het strand heb bereikt ga ik echt niet nog eens 5 km noordwaarts lopen. Moet ik dat ook weer terug wandelenquote:
Het moet wel leuk blijven iddquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:32 schreef Mickeys het volgende:
[..]
jups, ach, tegen de tijd dat ik via de klimduin het strand heb bereikt ga ik echt niet nog eens 5 km noordwaarts lopen. Moet ik dat ook weer terug wandelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |