Zo'n gast ken ik ookquote:Op maandag 7 mei 2012 22:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik ken ook zo'n gast die geen geld had om het 3e deel van zijn rugtatoo te betalen
ohgodwhy.jpgquote:Op maandag 7 mei 2012 22:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
Dientjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee met je username
Ik snap de grap nietquote:Op maandag 7 mei 2012 22:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
Dientjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee met je username
ik moest stoppen van spouw. dus niet geen plaatjes meer tada over uit dit dat.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:31 schreef monkyyy het volgende:
Wtf zijn dit voor tattoo plaatjes de hele tijd.
Nu voel ik me schuldigquote:Op maandag 7 mei 2012 22:31 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik moest stoppen van spouw. dus niet geen plaatjes meer tada over uit dit dat.
heb ik niet nodig toch, ik heb ook zo'n lichaamquote:Op maandag 7 mei 2012 22:35 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Super saiyan Goku op je rug getatoeëerd.
Rollercoaster Tycoon.quote:
quote:Op maandag 7 mei 2012 22:37 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
heb ik niet nodig toch, ik heb ook zo'n lichaam
vrachtwagenchauffeurs. gespierde mannen. hossel er 1 voor je bent opgescheept met die accountant van jequote:Op maandag 7 mei 2012 22:38 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
I require photographic evidence otherwise I shall be inclined to disbelieve your tale.
niet die ene pic gezien van mijquote:Op maandag 7 mei 2012 22:38 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
I require photographic evidence otherwise I shall be inclined to disbelieve your tale.
quote:Op maandag 7 mei 2012 22:38 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Even in mijn "Dientje12" mapje kijken.quote:
Dientje is nog gespierder dan hem.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:41 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
dientje die zit te chillen na een uurtje fokken
[ afbeelding ]
Helaas.quote:
Tieten mogen niet op FOK!quote:Op maandag 7 mei 2012 22:41 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
dientje die zit te chillen na een uurtje fokken
[ afbeelding ]
ja, spouwer heeft zelf gezien vertel zequote:Op maandag 7 mei 2012 22:41 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dientje is nog gespierder dan hem.
doe niet zo gemeenquote:Op maandag 7 mei 2012 22:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vond een foto van spouwer
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Dan kan je toch nog wel lief doenquote:
Ze is al gehosseld.quote:
die heb ik al langer dan een jaarquote:Op maandag 7 mei 2012 22:59 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
al een lader gekocht voor in je wagen?
je heb gelijk, moet aan me reputatie denkenquote:Op maandag 7 mei 2012 23:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dan kan je toch nog wel lief doen
toen was ik hem vergetenquote:Op maandag 7 mei 2012 23:01 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ow kay dacht dat je laatst zonder prik zat vandaar
Te laat.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:01 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
je heb gelijk, moet aan me reputatie denken
ja, maar staat morgen in de garagequote:Op maandag 7 mei 2012 23:02 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
heb je een vaste wagen eigenlijk?
gewoon, nieuwsgierig aagje vandaar.
Doe maar zo, ik weet wel beter.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:05 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
mwah geef toch geen fuck, net als telaat komen op school
is wel handig als die gewoon fijn werkt lijkt me jaquote:Op maandag 7 mei 2012 23:06 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ja de laadklep gaat nieuwe op hoop ik
ja, omdat ik altijd mezelf moet lossen, en soms heftruck maar dat is alleen als de spullen per lichtertje aan boord gaanquote:Op maandag 7 mei 2012 23:06 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
is wel handig als die gewoon fijn werkt lijkt me ja
ik zie ook wel eens vrachtwagens rijden waar achterop een heftruck is geplakt. zo vetquote:Op maandag 7 mei 2012 23:08 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ja, omdat ik altijd mezelf moet lossen, en soms heftruck maar dat is alleen als de spullen per lichtertje aan boord gaan
meh, lijk me niks, omdat zeilenquote:Op maandag 7 mei 2012 23:09 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik zie ook wel eens vrachtwagens rijden waar achterop een heftruck is geplakt. zo vet
Dientje hoeft niet eens z'n spieren te flexen om de dames te imponeren.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:44 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ja, spouwer heeft zelf gezien vertel ze
quote:Op maandag 7 mei 2012 22:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vond een foto van spouwer
[ afbeelding ]
ow geen idee. hoe meer gadgets op je truck hoe toffer imo. maar ik ben dan ook geen pro chauffeurquote:
Waaromquote:Op maandag 7 mei 2012 23:10 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
* FkTwkGs2012 doet arrestatie dit dat op nuf
Nee. Kom maar gewoon naar Almere.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:11 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
utrecht cs voor burgerking over een uur
hehequote:Op maandag 7 mei 2012 23:11 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik heb dat nummer een keer gezien en ik onthield het meteen.
gecondoleerd zeg, almerequote:Op maandag 7 mei 2012 23:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee. Kom maar gewoon naar Almere.
Ik heb hem al aangeraakt hoor.quote:
je had er niet mee weggekomen. je weet. dientjequote:Op maandag 7 mei 2012 23:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb hem al aangeraakt hoor.Op een lieve manier, had ook heel anders kunnen zijn.
jij gaat me opwachten met je vriendenquote:Op maandag 7 mei 2012 23:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
udowu showdown. Ik sta er over een uur met m'n camera.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:11 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
utrecht cs voor burgerking over een uur
Ja godverdomme, dat duurt langquote:Op maandag 7 mei 2012 23:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
live feed?quote:Op maandag 7 mei 2012 23:13 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
udowu showdown. Ik sta er over een uur met m'n camera.
Looolquote:Op maandag 7 mei 2012 23:13 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
jij gaat me opwachten met je vrienden
was wel plotseling, vond het wel liefquote:Op maandag 7 mei 2012 23:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb hem al aangeraakt hoor.Op een lieve manier, had ook heel anders kunnen zijn.
quote:Op maandag 7 mei 2012 23:13 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
udowu showdown. Ik sta er over een uur met m'n camera.
quote:Op maandag 7 mei 2012 23:15 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
was wel plotseling, vond het wel lief
Spotten met mijn ziektequote:Op maandag 7 mei 2012 23:18 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Jij ligt altijd. In die scootmobiel van je.
Ik wil ernaaaasst. Fokken bij spees in bed op den Ipadquote:
quote:Op maandag 7 mei 2012 23:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik wil ernaaaasst. Fokken bij spees in bed op den Ipad
Jaaquote:
Jij bent net een wijf, ik zie het probleem niet.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:20 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat is alleen oke als het tussen twee dames is.
ok userwissel, spees vs unfquote:Op maandag 7 mei 2012 23:20 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat is alleen oke als het tussen twee dames is.
De showdown was tussen uft en dientjequote:Op maandag 7 mei 2012 23:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jij bent net een wijf, ik zie het probleem niet.
Jij hebt een doodswens of niet?quote:
Jamaar Dientje en ik hadden net weer even liefde, dus gaat niet meer doorquote:Op maandag 7 mei 2012 23:22 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
De showdown was tussen uft en dientje
Nog een klassiekert uit de alombekende collectie van Spees d'r nummersquote:Op maandag 7 mei 2012 23:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Langzaam en pijnlijk zal het zijn.
quote:
Ja kutzooi, ik sta al met de hele filmploeg in de trein.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jamaar Dientje en ik hadden net weer even liefde, dus gaat niet meer door
met een martel peer in je anusquote:Op maandag 7 mei 2012 23:24 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nog een klassiekert uit de alombekende collectie van Spees d'r nummers
oh jammerquote:Op maandag 7 mei 2012 23:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jamaar Dientje en ik hadden net weer even liefde, dus gaat niet meer door
Oh, kom maar. We kunnen wel een andere film makenquote:Op maandag 7 mei 2012 23:26 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja kutzooi, ik sta al met de hele filmploeg in de trein.
quote:Op maandag 7 mei 2012 23:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh, kom maar. We kunnen wel een andere film maken
quote:
quote:Op maandag 7 mei 2012 23:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
De machinist heeft net een tandje bijgezet.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik zal jou eens laten genietenquote:Op maandag 7 mei 2012 23:27 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Die nummers van jou zijn wel puur genieten, hoor.
quote:
Loolquote:Op maandag 7 mei 2012 23:27 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
De machinist heeft net een tandje bijgezet.
Oh nee, blijf dan maar wegquote:Op maandag 7 mei 2012 23:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als degene die iedereen langzaam maar zeker vermoord
Ik kan me niet herinneren dat Sugar Lee Hooper zo gewelddadig was.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als degene die iedereen langzaam maar zeker vermoord
Ik wil niet deaudquote:
quote:Op maandag 7 mei 2012 23:30 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat Sugar Lee Hooper zo gewelddadig was.
Gouden keeltje.quote:
Lelijke jurk, wil er nog geen placemats van.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:24 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nog een klassiekert uit de alombekende collectie van Spees d'r nummers
Is nog downloaden.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:39 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wat vond je van Super 8 trouwens?
Die film staat nog niet eens zo ver van de werkelijkheid af als je er dieper over gaat nadenken. Want in de Ghetto, zijn mensen ook niet zeker of ze de dag halen en zo.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:40 schreef Spouwerranger het volgende:
In Time is inderdaad een goeie film. Een van de weinige die ik in één keer gezien heb
Inderdaad. Die technologie van displays in armen ed. is ook nog niet gek eigenlijk.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
Die film staat nog niet eens zo ver van de werkelijkheid af als je er dieper over gaat nadenken. Want in de Ghetto, zijn mensen ook niet zeker of ze de dag halen en zo.
Best wel logisch voor een film van 15GB met een internet connectie van 10Mb en een computer waar ik niet de hele dag mee download.quote:
lolwhut? 15gb?quote:Op maandag 7 mei 2012 23:44 schreef Dimens het volgende:
[..]
Best wel logisch voor een film van 15GB met een internet connectie van 10Mb en een computer waar ik niet de hele dag mee download.
Ik heb ook geen haast.
Zal vast nog wel komen.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:44 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Inderdaad. Die technologie van displays in armen ed. is ook nog niet gek eigenlijk.
Hier doet ie het alweer.quote:
quote:Op maandag 7 mei 2012 23:46 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Bij mij doet ie het ook nog steeds niet
Zo, dat is wel echt veel voor 1 filmquote:Op maandag 7 mei 2012 23:46 schreef Dimens het volgende:
[..]
Foutje. 15.81GB.
Ik wil natuurlijk wel 1080p met DTS hebben.
Goeie uploader inderdaad.quote:
trustenquote:Op maandag 7 mei 2012 23:50 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga ook maar eens mijn bed opzoeken
Trusten SVquote:Op maandag 7 mei 2012 23:50 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga ook maar eens mijn bed opzoeken
Vroeger uploaden ik zelf wel eens films op TPB en ik had ook een mail waar je dan vragen kon stellen of een request kon doen. Soms kreeg ik daar ook vragen dat ik dacht; "Dafuq, kun je niet zelf nadenken of zo?"quote:Op maandag 7 mei 2012 23:54 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Daarom lees ik dus ook nooit de comments op TPB.
Meestal van die luie, domme mensen die eigenlijk niks te zoeken hebben op TPB.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:55 schreef Dimens het volgende:
[..]
Vroeger uploaden ik zelf wel eens films op TPB en ik had ook een mail waar je dan vragen kon stellen of een request kon doen. Soms kreeg ik daar ook vragen dat ik dacht; "Dafuq, kun je niet zelf nadenken of zo?"
Sommige mensen zouden sowieso niet mogen downloaden daar. Als je het zelf niet kunt, moet je films maar gewoon huren of kopen.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:56 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Meestal van die luie, domme mensen die eigenlijk niks te zoeken hebben op TPB.
Een alternatief voor TPB omdat ze ziggo hebbenquote:Op maandag 7 mei 2012 23:59 schreef Dimens het volgende:
[..]
Sommige mensen zouden sowieso niet mogen downloaden daar. Als je het zelf niet kunt, moet je films maar gewoon huren of kopen.
Sowieso al die mensen die aan mij vragen of ik een alternatief weet voor TPB omdat die het niet meer doet op Ziggo.![]()
Maar een paar mensen gegeven. Mensen die het waard zijn een film te mogen downloaden en ik niet een hele uitleg moet geven hoe ze dat moeten doen. O.a. mijn zus die tenminste kan nadenken als ze de computer (Mac) gebruikt.
Verhip!quote:
Genoeg andere alternatieven, maar mensen zijn te lui om te zoeken. M'n zus of een vriend van mij bijvoorbeeld dan weer niet. Die zijn gewoon wezen zoeken en hebben wat gevonden. Maar natuurlijk vind je daar niet zoveel als op TPB dus heb ik ze een site gegeven die TPB mirrored.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:01 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Een alternatief voor TPB omdat ze ziggo hebbenTering
Mja, herkenbaar wel. Ik moest mijn broertje ook alles vanaf het begin uitleggen over torrents terwijl ik alles zelf uitgevogeld heb
.
Dat wel inderdaad. Blij dat mijn broertje slim genoeg is om dat soort dingen te onthoudenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
Genoeg andere alternatieven, maar mensen zijn te lui om te zoeken. M'n zus of een vriend van mij bijvoorbeeld dan weer niet. Die zijn gewoon wezen zoeken en hebben wat gevonden. Maar natuurlijk vind je daar niet zoveel als op TPB dus heb ik ze een site gegeven die TPB mirrored.
Op zich is een keer uitleggen niet zo'n probleem. Maar als ik het een keer heb voorgedaan moet je het toch wel zelf kunnen?
Jaquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:08 schreef Dientje12 het volgende:
Volgende week is pinksterren en hemelvaart, plus kermis in bepaalde plaatsen roch?
Gewoon proxy.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
Genoeg andere alternatieven, maar mensen zijn te lui om te zoeken. M'n zus of een vriend van mij bijvoorbeeld dan weer niet. Die zijn gewoon wezen zoeken en hebben wat gevonden. Maar natuurlijk vind je daar niet zoveel als op TPB dus heb ik ze een site gegeven die TPB mirrored.
Op zich is een keer uitleggen niet zo'n probleem. Maar als ik het een keer heb voorgedaan moet je het toch wel zelf kunnen?
Ik download tegenwoordig ook niet zoveel meer. Vroeger echt alles wat los en vast zat, maar daarvan heb ik bijna alles moeten weg gooien omdat ik het toch nooit aan het gebruiken was.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:09 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat wel inderdaad. Blij dat mijn broertje slim genoeg is om dat soort dingen te onthouden. Al moet ik zeggen dat ie amper downloadt.
ja wel op meerdere plaatsen, waar ligt purmerend, kging uit nieuwschierigheid google openen op pc maar upcquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
JaIk weet dat er kermis in Purmerend is.
g als je 18 bent moet je over op sterke drankquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:10 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik moet binnenkort weer eens Kanon kopen.
Nergens voor nodig.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:14 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
g als je 18 bent moet je over op sterke drank
waarom danquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:14 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
g als je 18 bent moet je over op sterke drank
Boven Amsterdamquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:13 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ja wel op meerdere plaatsen, waar ligt purmerend, kging uit nieuwschierigheid google openen op pc maar upc
slapenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:20 schreef Flippiee het volgende:
Ik ben nu alweer wakker. Wat moet ik in godsnaam komende uren doen?
Soppenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:20 schreef Flippiee het volgende:
Tuurlijk, vrachtwagenchauffeurtje van mequote:
Flipsquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:20 schreef Flippiee het volgende:
Beetje gek tijdstip om met een emmertje water met zeep en een doekje aan de gang te gaan.quote:
Zoooo jammer weer dit.quote:
Ohwquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Tuurlijk, vrachtwagenchauffeurtje van me
Ik was er gisteren nogquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:24 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ohw
Maar ik wou alleen ff kijken of jij het ook wist
Oh wauwquote:
ging je shoppen?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik was er gisteren nog
[..]
Oh wauwdas wel vroeg
was je zo moe?
Je kunt ook best zonder die hulpmiddelen gaan soppen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Beetje gek tijdstip om met een emmertje water met zeep en een doekje aan de gang te gaan.
Zo diehard ben ik ook niet.
Ohja hoe dan?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:26 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je kunt ook best zonder die hulpmiddelen gaan soppen.
quote:
Ik had zo een hoofdpijn dat ogen dicht beter was dan ogen open houden en toen viel ik ook in slaap.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh wauwdas wel vroeg
was je zo moe?
quote:
Mijn vader, broertje, zusje en stiefmoeder wonen daarquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ohja hoe dan?
[..]
[..]
Ik had zo een hoofdpijn dat ogen dicht beter was dan ogen open houden en toen viel ik ook in slaap.
Wat deed je trouwens in Purmerend, uft?
oh ja zoiets had ik nog gelezenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
[..]
Mijn vader, broertje, zusje en stiefmoeder wonen daardagje op bezoek geweest
Nog steeds maar niet zo erg als daar straks..quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
Heb je nu nog hoofdpijn flips?of is dat wel weg?
Oooohhh gezellig.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
[..]
Mijn vader, broertje, zusje en stiefmoeder wonen daardagje op bezoek geweest
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nog steeds maar niet zo erg als daar straks..
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:34 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
slaap lekker lieverd :$ hou kapotveel van je alles :$ :$
kus
Jij ook truste :$quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:37 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
slaap lekker lekkere beer van me :$
Jij ook zometeen. En als je mijn raad opvolgt, sopse.quote:
Vind je het normaal iedereen zo voor de gek te houden.quote:
ajquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:42 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Vind je het normaal iedereen zo voor de gek te houden.
iewl.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:42 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ik ging heul niet slapen ik ging alleen een kusje uitlokken :$
Als ik moeder ben wil ik niet weten dat zoonlief zichzelf aftrekt.quote:
doet iedereenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:44 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Als ik moeder ben wil ik niet weten dat zoonlief zichzelf aftrekt.
Mijn ouders hebben geen seks anders hoor!quote:
Was je in 1 minuut klaarquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:45 schreef Plastic_zak het volgende:
ik heb vandaag nog gefapt. om 8:13 en om 0:44
Das best vlug, dan ben ik nog bezig geurkaarsjes aan te steken en relax muziek uit te zoeken.quote:
Ik hoop zo dat je een grapje maaktquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:49 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Das best vlug, dan ben ik nog bezig geurkaarsjes aan te steken en relax muziek uit te zoeken.
ik moest lachenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:49 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Das best vlug, dan ben ik nog bezig geurkaarsjes aan te steken en relax muziek uit te zoeken.
Nee joh, geurkaarsjes, fijne muziek, flesje wijn, wat chocolade en dan lekker soppen.quote:
Massageolie?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:54 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nee joh, geurkaarsjes, fijne muziek, flesje wijn, wat chocolade en dan lekker soppen.
Je vergeet rozenblaadjes.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:54 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nee joh, geurkaarsjes, fijne muziek, flesje wijn, wat chocolade en dan lekker soppen.
je kuttquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |