abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111529935
Heb je veel mensen die een tatoeage zetten op een litteken om het te verbergen, zijn er ook mensen die expres littekens gaan maken :')
Geniaal.
pi_111530983
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2012 22:16 schreef KeimpeHart het volgende:
Er zijn mensen die tattoo's aanbrengen, gewoon omdat ze het mooi vinden. :)

Nu vind ik een litteteken wel wat hebben, het heeft 'iets', stoer en vertelt een verhaal. :Y Zijn er voorbeelden of foto's van mensen die litteteken kunstmatig aangebracht hebben? En zijn er shops die een litteteken voor je kunnen aanbrengen op een professionele wijze?
Je zegt dat een litteken mooi is omdat het een 'verhaal' vertelt. Als iemand het heeft laten aanbrengen dan zit er natuurlijk geen verhaal meer achter :')
  maandag 14 mei 2012 @ 13:46:05 #53
374247 Cigarette
Smoking Hot
pi_111531025
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 13:44 schreef steekhond het volgende:

[..]

Je zegt dat een litteken mooi is omdat het een 'verhaal' vertelt. Als iemand het heeft laten aanbrengen dan zit er natuurlijk geen verhaal meer achter :')
Jawel, alleen een verhaal die niemand wilt weten :')
  maandag 14 mei 2012 @ 13:55:09 #54
352863 HaywoodJablome
Any minute now
pi_111531353
Scarrification, ik vind het er vaak nog wel mooi uitzien ook, maar smaken verschillen natuurlijk.
Maar zat je te denken aan een litteken dat er uit ziet als een oude wond zodat je stoere verhalen kan tappen of echt iets decoratiefs?
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
  maandag 14 mei 2012 @ 16:57:25 #55
211793 PiercedGal
Groetjes Mij!!
pi_111538403
Nou oproepje op MP en voor wat geld wil iemand je vast wel even bewerken .... Hoezo zou je dat willen!?? Ben je niet stoer genoeg zonder?
Of wil je gewoon een mooi plaatje? snap je verhaal niet helemaal omdat je zegt dat er achter elk litteken een verhaal zit en jij er 1 wil laten aanbrengen?
Herriner je gisteren..
Droom van morgen...
Maar leef vandaag !!!
pi_111543448
quote:
14s.gif Op maandag 14 mei 2012 09:06 schreef Myraela het volgende:
Het kan nog net zoveel een verhaal vertellen alsdat een tatoeage een verhaal/betekenis kan hebben.
Als je de post leest waarom TS littekens stoer vindt dan duidt dat meer op de specifieke verhalen van hoe het litteken is ontstaan, dit is wezenlijk verschillend van de verhalen achter tatoeages. Het verschil zit hem vooral in dat de verhalen achter de littekens inherent zijn aan het litteken en het ontstaan ervan an sich, vaak een onvrijwillige oorzaak. De verhalen achter tatoeages zijn geassocieerd aan de tatoeage en de tatoeage is daar vaak ook naar gevorm. Er is dus geen onvrijwillige oorzaak achter het ontstaan van een tatoeage dat een sterk verhaal oplevert, maar iemand heeft een sterk verhaal en wil een tatoeage en koppelt die twee dingen. Is veel meer kunstmatig in mijn optiek en doet af aan het stoere van littekens en de verhalen die daarbij horen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')