SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb wel vrienden, wel wat.. Maar het is meer het punt dat ik niemand eigenlijk ermee wil belasten. van de psycholoog moet ik mijn hele verhaal bij mijn vriend kwijt, maar ik wil niet altijd hem lastig vallen en ik wil niet dat hij mijn surrogaatpsycholoog wordt.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:14 schreef KeimpeHart het volgende:
Je hebt vrienden nodig. Doordat je niemand hebt waar je je hart kunt uitstorten, waar mensen met je meeleven, voel je je eenzaam. En dat verstrekt je dip alleen maar.
Waar woon je trouwens?
quote:Op maandag 7 mei 2012 21:17 schreef Angel-Joy het volgende:
Aan jouw vriend denken?
Aan de liefde die je van hem wel krijgt?
Hem evenueel bellen en zijn stem horen?Ja, dat doe ik dus meestal, maar hij is 1. nu aan het werk 2. ik ben net een week bij hem geweest en ik wil niet gelijk weer bij hem komen zeiken..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alvast sorry aan vriendlief, die dit ongetwijfeld leest.#TeamMiley
Ja, is ook moeilijk voor hem natuurlijk om jou zo te zien sowieos..quote:Op maandag 7 mei 2012 21:18 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik dus meestal, maar hij is 1. nu aan het werk 2. ik ben net een week bij hem geweest en ik wil niet gelijk weer bij hem komen zeiken..
Alvast sorry aan vriendlief, die dit ongetwijfeld leest.
checkt vriendlief je FOK! of heeft ie zelf ook?quote:Op maandag 7 mei 2012 21:18 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik dus meestal, maar hij is 1. nu aan het werk 2. ik ben net een week bij hem geweest en ik wil niet gelijk weer bij hem komen zeiken..
Alvast sorry aan vriendlief, die dit ongetwijfeld leest.
Over 2 maanden word ik 18.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, is ook moeilijk voor hem natuurlijk om jou zo te zien sowieos..
Al denk ik niet dat hij het ziet als zeiken(doet de mijne ook niet)
Hoe oud ben je?
Allebei FOK!ker..quote:Op maandag 7 mei 2012 21:25 schreef TBakkert het volgende:
[..]
checkt vriendlief je FOK! of heeft ie zelf ook?
Beetje jammer dat ik het achterlijk druk heb deze week.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:26 schreef birdscanfly het volgende:
Ouwe, weetje wat je moet denken; Ik zit in een kutbui, ik accepteer dat, vanavond vroeg naar bed en morgen komt het allemaal weer goed. Geloof me, dat is ook echt zo!
Haha, ik herken mij zelf echt in jou, zelfs mijn vriend is ook een FOK!erquote:Op maandag 7 mei 2012 21:27 schreef arachide. het volgende:
[..]
Over 2 maanden word ik 18.17.
Mijne ziet het ook niet als zeiken, maar ik heb afgelopen week al echt heel veel van hem gevraagd. Huilbuien midden in de nacht, echt ieder moment van de dag bevestiging eisen, huilbuien overdag, driftbuien, me afzonderen en dan weer heel veel aandacht eisen. Ik ben behoorlijk lastig, maar dat heb ik altijd als me iets dwars zit.
[..]
Allebei FOK!ker..
[..]
Beetje jammer dat ik het achterlijk druk heb deze week.
Ik zit nu in vwo5 en na mijn examens ben ik direct weg. Ik ga de uitslagen niet afwachten, want ik sta er goed genoeg voor. Nog 400 dagen en mijn grootste pijnpunt is verdwenen, dan heb ik eindelijk kans om van mijn huis een thuis te maken. Ik heb gekeken of ik eerder weg kan, maar dat gaat helaas niet lukken.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:30 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Haha, ik herken mij zelf echt in jou, zelfs mijn vriend is ook een FOK!er
En zulke buien heb ik ook
Ben je een kloon van mij?
Nee, ik snap het wel, maat bekijk het zo: over een jaartje verhuis je ergens anders heen en zie je ze nooit meer terug als je dat wilt
Of eerder op jezelf gaan wonen
Nice, wat ook gebeurd, jouw school afmaken heaquote:Op maandag 7 mei 2012 21:33 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik zit nu in vwo5 en na mijn examens ben ik direct weg. Ik ga de uitslagen niet afwachten, want ik sta er goed genoeg voor. Nog 400 dagen en mijn grootste pijnpunt is verdwenen, dan heb ik eindelijk kans om van mijn huis een thuis te maken. Ik heb gekeken of ik eerder weg kan, maar dat gaat helaas niet lukken.
Hoe oud ben jij dan?
En die buien, tja, dat is echt iets...![]()
Ik wil dan eigenlijk iedereen van me afdrukken zodat ik mezelf bescherm voor nog meer verdriet omdat nog meer mensen uit mijn leven verdwijnen.
Het gaat ook niet om haar vriend, maar meer om dat ze iemand nodig heeft als ze het thuis moeilijk heeft.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:35 schreef Tja..1986 het volgende:
Ach, over 5 dagen is het weer weekend en kun je hem weer zien. Er zijn wel ergere dingen.
That's just not the point.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:35 schreef Tja..1986 het volgende:
Ach, over 5 dagen is het weer weekend en kun je hem weer zien. Er zijn wel ergere dingen.
Ik ben al een heel eind gekomen, want ik was echt een zielig hoopje mens geworden. Ik hou weer een beetje van mezelf, maar vorige week weer een terugval en nu is het even lastig. Het voelt als monopoly: kanskaart, ga terug naar start, u ontvangt geen 200 euro.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:46 schreef Charcot het volgende:
Bovenstaande heeft als gevolg dat je je langzaam durft open te stellen
Dat is begrijpelijk. Wat doe je naast je school?quote:Op maandag 7 mei 2012 21:50 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ben al een heel eind gekomen, want ik was echt een zielig hoopje mens geworden. Ik hou weer een beetje van mezelf, maar vorige week weer een terugval en nu is het even lastig. Het voelt als monopoly: kanskaart, ga terug naar start, u ontvangt geen 200 euro.
Nu heb ik weer last van buien en dit soort momenten. Dan vliegt angst me echt naar de keel en dan ben ik totaal radeloos. Heel naar.
Werk, FOK!, tekenen, dromen, soms lezen, schilderen, muziek luisteren..quote:Op maandag 7 mei 2012 21:56 schreef Charcot het volgende:
[..]
Dat is begrijpelijk. Wat doe je naast je school?
je bent maar 15 en zit constant advies te geven aan mensen die op zichzelf willen gaan wonen..quote:Op maandag 7 mei 2012 21:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om haar vriend, maar meer om dat ze iemand nodig heeft als ze het thuis moeilijk heeft.
Leeftijd zegt niks.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:59 schreef TBakkert het volgende:
[..]
je bent maar 15 en zit constant advies te geven aan mensen die op zichzelf willen gaan wonen..
Wat heb je meegemaakt dat jij nou echt DE expert bent?
Maar je mag ook gewoon OT reageren, in plaats van iemand emogiffen die wel wilt helpen.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:59 schreef TBakkert het volgende:
[..]
je bent maar 15 en zit constant advies te geven aan mensen die op zichzelf willen gaan wonen..
Wat heb je meegemaakt dat jij nou echt DE expert bent?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |