Ja, die logica snap ik ook nietquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Klopt, maar waarom zou iemand anders dan voor die app gaan betalen terwijl een digitaal abo (waar toegang tot die app wss niet bij zit; weet ik niet zeker) een stuk goedkoper is?
Bij NRC krijg je digitale toegang alleen bij meest uitgebreide papieren abo (a 343 euro per jaar). Voor volledige digitale toegang dok je 235 euro per jaar. Dat doet Volkskrant beter met die 80 euro voor digitaal abo (vs 240 voor zelfde iPad-toegang via speciaal iPad-aboquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als je een abonnement hebt, krijg je de iPad versie er idd gratis ende voor niks bij. Zo was het tenminste tijdens mijn proefabo op NRC laatst.
En digitaal is dus weer iets anders dan de iPad-app?quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
Bij NRC krijg je digitale toegang alleen bij meest uitgebreide papieren abo (a 343 euro per jaar). Voor volledige digitale toegang dok je 235 euro per jaar. Dat doet Volkskrant beter met die 80 euro voor digitaal abo (vs 240 voor zelfde iPad-toegang via speciaal iPad-abo).
Lomp grootquote:Op woensdag 9 mei 2012 18:47 schreef Iwanius het volgende:
Mijn iPads gaan de komende tijd de kast in want ben sinds kort eigenaar van
[ afbeelding ]
Ja, maar het grappige is dat je naar exact hetzelfde middel (iPad-app) wordt verwezen bij zowel digitaal abo als speciaal iPad-abo. En dat voor een factor 3 verschil. En dat is raar.quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:28 schreef lukaon het volgende:
NRC en de Volkskrant zijn inmiddels twee verschillende bedrijven. Bij de VK moet je volgens onderstaand artikel veel meer betalen voor de krant op de iPad omdat het gemakkelijker lezen is dan op een PC. Ondanks dat het precies dezelfde content is. En de prijs is inmiddels nog veel meer verhoogd. Waanzinnig.
Goed als die andere kwaliteitskrant de Pers nu digitaal en betaald gaat verschijnen, dat was een fijne kwaliteitskrant. Hopelijk schrikken NRC en VK hier van op. Hoorde dat de doorstart nagenoeg rond is. Naam wordt De Nieuwe Pers en een abonnement ¤ 2,50 per maand / ¤ 30 per jaar gaat kosten. Ik betaal dat met liefde voor een digitale kwaliteitskrant op de iPad, geen ¤ 250 euro alleen omdat de iPad zo fijn werkt!!!
DNP is nu als app al te downloaden.
De Volkskrant iPad tax: http://www.ipadclub.nl/17(...)talen-voor-ipad-app/
Waarom neem je überhaupt een iPad als je ook met je telefoon af kunt?quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:47 schreef Iwanius het volgende:
Mijn iPads gaan de komende tijd de kast in want ben sinds kort eigenaar van
[ afbeelding ]
zo, fixed.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:37 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Waarom neem je überhaupt een meerdere iPads als je ook met je telefoon af kunt?
Ik kan nog niet bestellen want ik heb momenteel een proefabonnement lopen. Dan sta je al in het systeem. Maar ze zouden me van de week terugbellen om het alsnog te fixen. Ze nemen trouwens wel hun tijd met twee weken.quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:20 schreef Exorbitantes het volgende:
De Nieuwe iPad gekozen. Ik ben benieuwd
[ afbeelding ]
Het had zo kunnen zijn dat de iPad er was voordat de Note kwamquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:37 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Waarom neem je überhaupt een iPad als je ook met je telefoon af kunt?
Dropbox is een universele app. Deze heeft dus zowel graphics voor de iPhone als de iPad. En dan kunnen ze ook nog eens kiezen om normale EN retina-graphics mee te leveren.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:23 schreef Klonk het volgende:
Apps op de iPad zijn groter dan ik gewoon ben van Android. Dropbox is meer dan 200 mb, best fors voor een app die niet meer doet dan je toegang geven tot een online opslag...
Heb je geen lokale bestanden in je Dropbox staan? Bij mij is ie niet zo groot.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:23 schreef Klonk het volgende:
Apps op de iPad zijn groter dan ik gewoon ben van Android. Dropbox is meer dan 200 mb, best fors voor een app die niet meer doet dan je toegang geven tot een online opslag...
Oké, ik ben eruit hoe het zit. Ik vroeg aan de mevrouw van de klantenservice wat nu het wijste is als ik alleen de digitale krant wil lezen. Toen zei ze dat het "eerlijk gezegd" verstandig is om nu nog snel een Digitaal abonnement af te sluiten en dus geen iPad-abonnement, want ze zijn van plan om binnenkort de prijs van het Digitale abonnement aan te gaan passen. Ook zij vond het raar hoe het nu op de site staat.quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, maar het grappige is dat je naar exact hetzelfde middel (iPad-app) wordt verwezen bij zowel digitaal abo als speciaal iPad-abo. En dat voor een factor 3 verschil. En dat is raar.
In de App Store staat toch echt dat ie maar 9,8MB groot is.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:23 schreef Klonk het volgende:
Thnx. Is het digitale abonnement dan ook geschikt voor de iPad app?quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:38 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Oké, ik ben eruit hoe het zit. Ik vroeg aan de mevrouw van de klantenservice wat nu het wijste is als ik alleen de digitale krant wil lezen. Toen zei ze dat het "eerlijk gezegd" verstandig is om nu nog snel een Digitaal abonnement af te sluiten en dus geen iPad-abonnement, want ze zijn van plan om binnenkort de prijs van het Digitale abonnement aan te gaan passen. Ook zei vond het raar hoe het nu op de site staat.
Dus als je ze nog even te slim af wilt zijn moet je snel zijn
Ja, die is dus gewoon geschikt voor de iPad app. En die verwarring zaaien ze volgens mij heel bewust als ik het meisje van de klantenservice goed begrijpquote:Op donderdag 10 mei 2012 15:44 schreef lukaon het volgende:
[..]
Thnx. Is het digitale abonnement dan ook geschikt voor de iPad app?
Het blijft verwarrend op vk.nl
Bedankt voor de tip. Heb nu net een jaarabonnement genomen voor 79 euro. Kreeg gelijk een bevestigingsmail met de inloggegevens, daarin stond ook de uitleg hoe je het digitale abonnement op de iPad kunt activeren. Gelijk geprobeerd en het werkt perfect. Idd raar dat ze adverteren voor 240 euro voor het iPad abonnement.quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:55 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ja, die is dus gewoon geschikt voor de iPad app. En die verwarring zaaien ze volgens mij heel bewust als ik het meisje van de klantenservice goed begrijp
Ik zou iig wat screenshots van de huidige voorwaarden maken voor geval ze iPad-toegang ineens zouden terugtrekken voor het digitale abonnement..quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:34 schreef lukaon het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip. Heb nu net een jaarabonnement genomen voor 79 euro. Kreeg gelijk een bevestigingsmail met de inloggegevens, daarin stond ook de uitleg hoe je het digitale abonnement op de iPad kunt activeren. Gelijk geprobeerd en het werkt perfect. Idd raar dat ze adverteren voor 240 euro voor het iPad abonnement.
De Volkskrant app werkt gemakkelijk en het leest gelijk heerlijk weg op de nieuwe iPad. Superscherp!
Benieuwd of je over een jaar wel 240 euro moet gaan betalen, nu in ieder geval een jaar voor 79 euro de Volkskrant lezen.
Superdeal!
Hier neemt dropbox nu 13.9 mb in gebruikquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:23 schreef Klonk het volgende:
Zoekbalk aantikken, dan staat er boven je toetsenbord een mogelijkheid om te zoeken op de pagina.quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hoe kan je zoeken op een bepaald woord in een pagina?
Bedankt voor de snelle reactie!quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:46 schreef TC03 het volgende:
[..]
Zoekbalk aantikken, dan staat er boven je toetsenbord een mogelijkheid om te zoeken op de pagina.
Goeie idd.quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zou iig wat screenshots van de huidige voorwaarden maken voor geval ze iPad-toegang ineens zouden terugtrekken voor het digitale abonnement..
Ik ben eigenlijk bang dat het over een jaar inderdaad 240 wordt. Of iig een stuk duurder, maar dat zien we over een jaar wel weer. Als blijkt dat ze dan een hoop lezers kwijt raken zullen ze dat heus niet doen. Het mooie van die digitale abonnementen zijn hun lage marginale kosten, dus iedere euro is winst ongeveer.quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:34 schreef lukaon het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip. Heb nu net een jaarabonnement genomen voor 79 euro. Kreeg gelijk een bevestigingsmail met de inloggegevens, daarin stond ook de uitleg hoe je het digitale abonnement op de iPad kunt activeren. Gelijk geprobeerd en het werkt perfect. Idd raar dat ze adverteren voor 240 euro voor het iPad abonnement.
De Volkskrant app werkt gemakkelijk en het leest gelijk heerlijk weg op de nieuwe iPad. Superscherp!
Benieuwd of je over een jaar wel 240 euro moet gaan betalen, nu in ieder geval een jaar voor 79 euro de Volkskrant lezen.
Superdeal!
Veel is ook terug te vinden in de handleiding: http://manuals.info.apple(...)ikershandleiding.pdfquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Bedankt voor de snelle reactie!Weet je nog meer van dat soort tips?
Thnx, gelijk een screen shot gemaakt. Nu je het weet staat het bij de abonnementsvoorwaarden van Volkskrant Digitaal duidelijk aangegeven dat toegang ook voor de iPad app geldt. Wat het verwarrend maakt is dat verhaal bij het iPad-abonnement zelf. En gelijk gaan voor een jaarabonnement is wel het slimste als ze echt van plan zijn om de prijs flink op te hogen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zou iig wat screenshots van de huidige voorwaarden maken voor geval ze iPad-toegang ineens zouden terugtrekken voor het digitale abonnement..
Mobielquote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:52 schreef j0rdiiii het volgende:
Mensen hier die FOK!en op de iPad? Zo ja, welke layout gebruiken jullie?
Mobiel.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:52 schreef j0rdiiii het volgende:
Mensen hier die FOK!en op de iPad? Zo ja, welke layout gebruiken jullie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |