Al ruim 10 jaar ben ik bevriend met een vrouw, deze vrouw was vroeger een vriendin van mijn ex vriendin en hun hebben al geruime tijd contact met elkaar verbroken.
Afgelopen jaar was er echter sprake van sexuele interesse van beide kanten en zijn wij met elkaar naar bed geweest.
Vooraf was echter gewoon uitgesproken dat de gevoelens puur vriendschappelijk zijn van beide kanten uit en dat het de vriendschap totaal niet zou beinvloeden.
Fout dus want dat deed het wel...vlak na de 2de keer gaf ze echter aan afstand te willen nemen en geen vriendschap meer te willen.
Nu sinds een maand geleden hebben we weer contact, en ik heb aangegeven wel nog het een en het ander uit te willen praten.
Hiermee ging zij akkoord maar hebben wij het nog steeds niet uitgepraat, echter doet zij nu alsof onze vriendschap altijd even goed is gebleven.
Gisteren heb ik haar opgehaald met de auto en tijdens het instappen maakte ze gelijk weer een dubbelzinnige opmerking als "mag ik erop zitten?" en terwijl wij langs de Mac Donalds reden gaf zij aan honger te hebben, waarop ik ben gekeerd en de drive in reden.
Hierop zei ze dat ze dat erg lief vond, en gaf ze later aan dat er meer mensen waren die aangaven dat ze problemen hadden met haar gedrag (als in niets laten horen van zichzelf nadat er contact met haar is opgenomen over iets belangrijks).
Ik weet niet of dat een moment was om aan te grijpen om het gesprek te openen, maar dat heb ik op dat moment zelf niet gedaan.
Dit omdat ik het op een rustig moment en een neutraal terrein wil uitpraten.
Ik weet nu dus niet wat zij van mij moet, het beste is om het gewoon te vragen maar daar is nu het moment niet voor omdat er nog zoveel dingen niet zijn uitgepraat.