abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111260549
Al ruim 10 jaar ben ik bevriend met een vrouw, deze vrouw was vroeger een vriendin van mijn ex vriendin en hun hebben al geruime tijd contact met elkaar verbroken.
Afgelopen jaar was er echter sprake van sexuele interesse van beide kanten en zijn wij met elkaar naar bed geweest.
Vooraf was echter gewoon uitgesproken dat de gevoelens puur vriendschappelijk zijn van beide kanten uit en dat het de vriendschap totaal niet zou beinvloeden.
Fout dus want dat deed het wel...vlak na de 2de keer gaf ze echter aan afstand te willen nemen en geen vriendschap meer te willen.
Nu sinds een maand geleden hebben we weer contact, en ik heb aangegeven wel nog het een en het ander uit te willen praten.
Hiermee ging zij akkoord maar hebben wij het nog steeds niet uitgepraat, echter doet zij nu alsof onze vriendschap altijd even goed is gebleven.
Gisteren heb ik haar opgehaald met de auto en tijdens het instappen maakte ze gelijk weer een dubbelzinnige opmerking als "mag ik erop zitten?" en terwijl wij langs de Mac Donalds reden gaf zij aan honger te hebben, waarop ik ben gekeerd en de drive in reden.
Hierop zei ze dat ze dat erg lief vond, en gaf ze later aan dat er meer mensen waren die aangaven dat ze problemen hadden met haar gedrag (als in niets laten horen van zichzelf nadat er contact met haar is opgenomen over iets belangrijks).
Ik weet niet of dat een moment was om aan te grijpen om het gesprek te openen, maar dat heb ik op dat moment zelf niet gedaan.
Dit omdat ik het op een rustig moment en een neutraal terrein wil uitpraten.
Ik weet nu dus niet wat zij van mij moet, het beste is om het gewoon te vragen maar daar is nu het moment niet voor omdat er nog zoveel dingen niet zijn uitgepraat.
  Moderator maandag 7 mei 2012 @ 20:09:19 #2
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_111260601
ja? en?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_111260609
Wat wil je uitpraten? :? Je hebt seks gehad.
Nou en
  maandag 7 mei 2012 @ 20:13:13 #4
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_111260772
Je hebt seks gehad.
Viel te verwachten dat het niet puur vriendschappelijk en hetzefde als eerst bleef.
Heaven is a place on earth with you
pi_111260775
Wat er uit te praten valt? nou waarom ze opeens het contact wou verbreken en nu opeens toch weer contact wilt?
  maandag 7 mei 2012 @ 20:13:46 #6
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_111260801
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 20:13 schreef Balsam het volgende:
Wat er uit te praten valt? nou waarom ze opeens het contact wou verbreken en nu opeens toch weer contact wilt?
Wat wil jij van haar?
pi_111260802
Wat is je vraag precies?
pi_111260858
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 20:13 schreef Balsam het volgende:
Dat heb je niet gevraagd toen ze weer contact opnam? :?
Dat doe je dan toch? Niet x weken later. Beetje raar.

Aan de slag gaan aan op je werk en pas later vragen onder welke voorwaarde en wat je salaris is.
pi_111260863
En ja Sino ik had ook al de verwachting dat het niet hetzelfde zou blijven als eerst, vandaar dat ik er ook in eerste instantie niet op was in gegaan.
Tot ze zelf verzekerde dat het niets zou veranderen, ben daar nogal naief in.
  maandag 7 mei 2012 @ 20:16:29 #10
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_111260962
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 20:14 schreef Balsam het volgende:
En ja Sino ik had ook al de verwachting dat het niet hetzelfde zou blijven als eerst, vandaar dat ik er ook in eerste instantie niet op was in gegaan.
Tot ze zelf verzekerde dat het niets zou veranderen, ben daar nogal naief in.
Inderdaad erg naief :)
pi_111260989
Wat ik wil van haar ben ik gewoon duidelijk in, ik wil gewoon vriendschap.
Ik heb ondertussen een lieve vriendin waar ik tevreden mee ben, ik heb het gewoon moeilijk met haar dubbelzinnige opmerking die ze opeens maakte.
Dat is dus iets waardoor ik ga denken dat er toch meer gevoelens zijn dan vriendschappelijk vanuit haar kant.
  maandag 7 mei 2012 @ 20:19:25 #12
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_111261096
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 20:17 schreef Balsam het volgende:
Ik heb ondertussen een lieve vriendin waar ik tevreden mee ben, ik heb het gewoon moeilijk met haar dubbelzinnige opmerking die ze opeens maakte.
Dat is dus iets waardoor ik ga denken dat er toch meer gevoelens zijn dan vriendschappelijk vanuit haar kant.
Het klinkt alsof je dat van haar niet gaat krijgen.
Ik zou 't contact verbreken, tis ook een beetje lullig naar je vriendin toe als je haar blijft zien terwijl je weet dat zij meer van jou wil namelijk.
  Moderator maandag 7 mei 2012 @ 20:20:04 #13
16180 crew  CoolGuy
pi_111261132
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 20:17 schreef Balsam het volgende:
Wat maakt het uit of die opmerking dubbelzinnig is of niet? Je hebt toch een vriendin waar je 'tevreden' mee bent? Wat die meid dan wel of niet wil doet er toch helemaal niet toe?

Wat ik denk is dat als die meid zou zeggen dat ze jou wil, dat jij je vriendin waar jij 'tevreden' mee bent aan de kant zet.
pi_111261870
Als er een ding is dat zeker is dan is het wel dat ik alleen vriendschap wil met haar, het gaat er meer om dat ik denk dat zij daar anders over denkt.
Maar goed ik denk dat ik haar gewoon weer erop moet wijzen dat ik alleen vriendschap wil, en dat meer er niet in zit.
Ik vraag mij meer af maken er meerdere vrouwen dubbelzinnige opmerkingen naar vrienden of schuilt daar gewoon meer achter?
  Moderator maandag 7 mei 2012 @ 20:35:53 #15
16180 crew  CoolGuy
pi_111261967
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 20:34 schreef Balsam het volgende:
Als er een ding is dat zeker is dan is het wel dat ik alleen vriendschap wil met haar, het gaat er meer om dat ik denk dat zij daar anders over denkt.
Maar goed ik denk dat ik haar gewoon weer erop moet wijzen dat ik alleen vriendschap wil, en dat meer er niet in zit.
Ik vraag mij meer af maken er meerdere vrouwen dubbelzinnige opmerkingen naar vrienden of schuilt daar gewoon meer achter?
Als je al denkt dat zij daar anders over denkt, dan is het toch niet eerlijk naar haar toe om die vriendschap aan te houden? Daarnaast, waarom maak jij je zo druk over wat ZIJ vindt? Zij kan vinden en willen wat ze wil, maar als jij dat niet wil maakt het toch geen fluit uit wat zij wil? Ze bereikt er niks mee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')