Dat heb ik ook wel eens geprobeerd, maar omdat ik de eerste 2 jaar ook vrij kinderachtig was, heb ik een soort reputatie en ben ik altijd de eerste die er dan uitgestuurd wordt o.i.dquote:
Niks. Andere vrienden buiten schooltijd zoeken (dmv sportclubs of andere verenigingen) en accepteren dat je op school niet goed aansluit met de rest.quote:Op maandag 7 mei 2012 16:01 schreef TBakkert het volgende:
Ik zit nu in de 3e klas van de middelbare school. Ik heb gewoon vanaf de 1e klas een groepje vrienden van school en een aantal vrienden die op andere scholen zitten(ken ik van basisschool, sport etc.).
Met de vrienden die niet bij mij op school zitten heb ik nooit ruzie (gehad).
Ik heb ook nooit problemen gehad met de vrienden die bij mij in de klas zitten, maar ik voel me net iets volwassener dan de meesten. Humor ligt soms ff anders, terwijl ik er eerst wel altijd om kon lachen.
Ik ben wel een van de jongere kinderen uit mijn klas.(ik weet dat dat in deze leeftijdsgroep, van 14-15, niet zo heel veel uitmaakt, maar toch).
Probleem is dus dat ik me soms gewoon even wat meer volwassen voel dan mijn alledaagse vrienden en dat ik daardoor totaal geen plezier meer aan school beleef.
Wat kan ik het beste doen om weer gewoon met iedereen om te gaan en te lachen en het gewoon ( ook al is het school ) naar mijn zin te hebben?
Ja, daar heb je dan wel weer gelijk in. Vrienden buiten school zijn gewoon allemaal aardig en heb ik totaal geen problemen mee.quote:Op maandag 7 mei 2012 16:09 schreef Taurus het volgende:
[..]
Niks. Andere vrienden buiten schooltijd zoeken (dmv sportclubs of andere verenigingen) en accepteren dat je op school niet goed aansluit met de rest.
Hoe kun je hier nou een behulpzaam antwoord op verwachten? 'Probeer toch maar de humor van onvolwassen humor in te zien'? Je zou een klas over kunnen slaan als jouw vermeende volwassenheid ook betrekking heeft tot je resultaten. Misschien is ook je schoolwerk te makkelijk voor je. Dat kun je dan uitleggen aan je mentor.
Dankjequote:Op maandag 7 mei 2012 16:13 schreef SomePerson het volgende:
Dit verhaal had ik ook geschreven kunnen hebben
Ik zit nu in de vierde, en het verschil met vorig jaar is gigantisch. Bijna iedereen is een stuk volwassener geworden. Ik weet niet welk niveau je doet, misschien maakt dat nog iets uit.
In ieder geval, misschien nog maar even wachten en ondertussen, zoals hierboven gezegd, je stand even op 0 zetten
Het komt sowieso goed
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |