abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 juli 2002 @ 23:47:24 #51
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_5209058
ik ben 21 en snap de vrouwen helemaal.
ik ken alle geheimen.

maar snapt niet dat jullie dat niet lukt

Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_5209069
quote:
Op dinsdag 30 juli 2002 23:39 schreef The_Wanderer het volgende:

[..]

Ik ben het wel eens met je. Omdat je aangetrokken bent tot die persoon, heb je bepaalde verwachtingen. Afwijkingen mbt die verwachtingen vallen dan juist eerder op en zijn veel sterker dan wanneer je je niet aangetrokken voelt.

Ben ik het niet mee eens.
Ik heb altijd het idee dat vrouwen een 'masker' opzetten.
Of je nou verkering met ze hebt of het is je beste vriendin.
Ik weet nou nog steeds niet of een vrouw iets wel of niet meent of hoe een vrouw denkt.
Onvoorspelbaar als de pest.
pi_5209094
Mannen willen vrouwen begrijpen, maar kunnen ze niet altijd volgen. Een vrouw heeft andere beweegredenen dan een man, dus kunnen ze niet een vrouw op dezelfde manier inschatten zoals ze bij een vriend zouden kunnen doen. Maar ook die kan af en toe onvoorspelbaar zijn.

Ik zou het zonde vinden als alles voorspelbaar is.

dinsdag 30 juli 2002 @ 23:52:04 #54
32979 FranZanoVa
All rights reserved
pi_5209128
Voor vrouwen zijn wij(de mannen) even rare/ondoorgronde wezens als dat wij dat van de vrouwen vinden.

Ik vind ook wel dat er kwa leeftijd bij vrouwen ook veel verschild.
Een meisje van 14 is toch iets minder een "raar wezen" dan een vrouw van 20.
Komt denk ik door de levenservaringen die men opdoet.

Maar eigenlijk geld dat ook gewoon voor de mannen.
De vrouwen vinden ons mannen volgens mij en van wat ik hoor van de vrouwen/meisjes in mijn leefomgeving ook "rare wezens"

Maar is dat nou net niet de spanning waardoor je je tot elkaar voel aangetrokken?!

Greetz

FranZanoVa

Als je het verderop gaat zoeken, zul je toch dichtbij moeten beginnen.
pi_5209882
quote:
Op dinsdag 30 juli 2002 23:52 schreef FranZanoVa het volgende:
Voor vrouwen zijn wij(de mannen) even rare/ondoorgronde wezens als dat wij dat van de vrouwen vinden.
Daar ben ik het nou helemaal mee eens!
  woensdag 31 juli 2002 @ 08:02:09 #56
32958 Splackavellie
Binka is a bad motherfucker!
pi_5211500
ik denk dat je beter kunt zeggen, dat elke vrouw uniek is, en daardoor voor complicatie zorgd, want door ervaringen verwacht je gelijke respond op een situatie met een andere vrouw.

vrouwen zijn meestal niet wisselvallig maar ze zijn gewoon minder vaak geil...

[url=http://home.wanadoo.nl/ezzebleef/n64/nintendo64.htm][[b]NINTENDO64 inc. spellen en meer TE KOOP, 70 EURO [/b][/url]][i] ! ! Where would I be without my Unnekupke ! ! [/i]
  FOK!fotograaf woensdag 31 juli 2002 @ 11:50:59 #57
18921 freud
Who's John Galt?
pi_5213427
Hmmm, het enige wat ik kan zeggen is dat mannen ook niet de meest rationele wezenz zijn hoor. We doen gewoon dingen op onze eigen manier. Nix vreemds aan. Je moet er gewoon niet van uit gaan dat we hetzelfde denken als vrouwen, en dan komt alles goed.

Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  woensdag 31 juli 2002 @ 12:12:04 #58
11027 Revian
Klein maar fijn!
pi_5213743
Vrouwen zijn gewoon fascinerend zo onlogisch. Het is net zo'n vlieg, ene moment hangt ie om je heen, andere moment vliegt ie weg, andere moment pest ie je, en waarom, geeeen idee .

Maar het zijn wel prachtwezens .

Ignorance is bliss... damn why am I learning stuff??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')