Nee de ingang is gewoon kapot. De driver staat er nog gewoon op.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:23 schreef Dimens het volgende:
Heb je niet een driver verwijderd of is de driver corrupt geraakt?
En je hebt nog garantie?quote:Op zondag 6 mei 2012 23:24 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Nee de ingang is gewoon kapot. De driver staat er nog gewoon op.
Nee helaas niet. Ik zal hem zelf moeten vervangen of laten vervangen.quote:
Je hebt wel meer dan twee jaar garantie heh. Vaak wel tegen betaling maar je kunt het altijd nog proberen. Tenzij dat ding 4 jaar oud is. Koop dan gewoon een nieuwe.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:28 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Nee helaas niet. Ik zal hem zelf moeten vervangen of laten vervangen.
http://www.pc-helpforum.be/f186/mijn-3-5-mm-audio-uitgang-15714/
Hier zeggen ze iets over dat je die twee functies kan veranderen maar ik kan het niet vinden.
Volgens mij is hij nog net geen twee jaar oudquote:Op zondag 6 mei 2012 23:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je hebt wel meer dan twee jaar garantie heh. Vaak wel tegen betaling maar je kunt het altijd nog proberen. Tenzij dat ding 4 jaar oud is. Koop dan gewoon een nieuwe.
Oh. Dan wordt het betalen ja.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:41 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Volgens mij is hij nog net geen twee jaar oud
Repareren ze zoiets gratis dan? Het is gewoon mijn eigen schuld dat ik hem kapot heb gemaakt.
Ga ik doenquote:Op maandag 7 mei 2012 00:10 schreef Haasbeuntje het volgende:
Je kan altijd nog ene USB-geluidskaart kopen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |