SPOILER: Vorige topicsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Video'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK! TS server: 176.9.1.88
BoF: #1 NL -=Band of Fok!kers=- #1 B2K & Vanilla - 2 player start
Admins:
jpjedi
Civilian
Bogardo
JK
Band of FOK!ers Platoon: Band of FOK!ers
FOK! Knoekploeg Platoon Platoon: FOK! Knokploeg PlatoonSPOILER: Fok! spelersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Interesse in een plekje in het WAR team, join BoF op ESL: http://www.esl.eu/eu/team/6402508 Info: Dennis3D of Re.active
Voor hardware vragen: Topicreeks: [Gamepc] Discussie hardware topic
Wil je zelf wat toevoegen aan deze OP ga dan naar hier naartoe.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Heb het stuk over de bof server en betalende leden weggehaald, omdat niet meer van toepassing.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
LaPo:quote:Ik heb die eerste 2 levels van co-op gespeeld en heb de famas geunlockt, maar kan hem niet gebruiken in multiplayer.Of kun je famas alleen unlocken als je levelt ofzo?
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
k thxquote:Op zondag 6 mei 2012 23:00 schreef JK het volgende:
Famas unlock je niet in co-op. Die haal je met assignments en je moet b2k hebben.![]()
![]()
Holy shit
http://battlelog.battlefi(...)212/stats/365553481/
Leuk man, die nieuwe hack.. en dan zijn er mensen die zeuren om de M26...-weg-![]()
Nice! Geld teveel ofzo?quote:Op maandag 7 mei 2012 11:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik ben binnenkort ook van de partij
Mijn nieuwe pctje
http://i.imgur.com/s7kZY.png
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch![]()
Nee, via werk van m'n vader kan ik afbetalen met 0% rente (En ik heb wat extra geld liggen ja van werkquote:).
De PC die ik nu gebruik heb ik ook al weer 4 jaar geleden ofzo gekocht. Ik was dus sowieso toe aan vernieuwing. Ik heb nog een 9800GTtje met een Dual Core CPU
Lekker Windows XP draaien![]()
![]()
Zit aan hetzelfde te denken, soortgelijke regeling...quote:Op maandag 7 mei 2012 12:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nee, via werk van m'n vader kan ik afbetalen met 0% rente (En ik heb wat extra geld liggen ja van werk).
De PC die ik nu gebruik heb ik ook al weer 4 jaar geleden ofzo gekocht. Ik was dus sowieso toe aan vernieuwing. Ik heb nog een 9800GTtje met een Dual Core CPU
Lekker Windows XP draaienI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Nieuw account aangemaakt om aimbot te testen? Ik zie niks speciaals.quote:Op maandag 7 mei 2012 11:47 schreef Auti het volgende:
Holy shit
http://battlelog.battlefi(...)212/stats/365553481/
Leuk man, die nieuwe hack.. en dan zijn er mensen die zeuren om de M26...Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
hahahaahahah!! Die heeft dus net een statswhipe gehad.. hij was rank 53 met 8 uurtjes gameplay toen ik het poste.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:24 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Nieuw account aangemaakt om aimbot te testen? Ik zie niks speciaals.
Check die score per minuut..
Wel leuk om te zien dat er "iets" aan gedaan wordt, maar veel is het niet.. Echt momenteel is de game aardig verziekt door die hack. En ze doen dus blijkbaar niet aan bannen maar gewoon steeds statswhipen waarop ze gewoon weer opnieuw beginnen met hun autosupermegahyperaim.
Zolang die hack undetected blijft, blijf ik lekker doorgaan met de M26.. Dartnoob mijn reet, ik gebruik tenminste geen hacks. 3611 M26 Kills and counting.
-weg-![]()
Hebben we een ander topic voor he?quote:Op maandag 7 mei 2012 18:50 schreef VelitoX het volgende:
Meh dat gepraat over nieuwe pc..... zucht.... haha.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Nou ja meer het feit dat ik nog steeds mot wachten tot mn nieuwe pc weer terug is....quote:Op maandag 7 mei 2012 18:53 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Hebben we een ander topic voor he?![]()
. Klote HDD die kapot gaat binnen een week.
![]()
Ik snap er geen hol van.
M'n ping is prima maar ik lag ineens.
In de trant van: ik schiet en een halve seconde later zie ik de kogel pas vliegen.
Dus de hele hitdetection zuigt nu ook stierenballen.
ping van de server was ook 34 dus ik snap 'm niet.Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch![]()
Klote bedrijf die niet een snellere oplossing voor je heeft.
Nu kan je de M26 niet exploiten.
Ik ben dus bij 1000 gestopt. Alhoewel ik 'm zo weer uit de kast zou trekken als iemand alleen maar aan het darten is.![]()
Knaken, maar dan zou ik de HD zelf vervangen...quote:Op maandag 7 mei 2012 19:13 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Nou ja meer het feit dat ik nog steeds mot wachten tot mn nieuwe pc weer terug is....![]()
. Klote HDD die kapot gaat binnen een week.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Hmjah was de m26 nogal snel zatquote:Op maandag 7 mei 2012 20:05 schreef JK het volgende:
Klote bedrijf die niet een snellere oplossing voor je heeft.
Nu kan je de M26 niet exploiten.
Ik ben dus bij 1000 gestopt. Alhoewel ik 'm zo weer uit de kast zou trekken als iemand alleen maar aan het darten is.. Ben nu de laatste dagen wel aardig bezig met metro rush hardcore
.
![]()
Ik heb 475 kills met de M26. Heb het wel weer gezien, van mij mag die patch komen.
anders steek je gewoon even je tong erin![]()
Volgens mij is MASS nu sterker dan DART.. Was weer leuk, ik zat op een server waar je geen M320/Explosives/Nades/SMAW mocht gebruiken, kom ik dus ff lekker darten. Premier league style, schiet ik de admin een paar keer dood en word ik gekicked![]()
Ondertussen waren er ook zat mensen die wel met nades aan het gooien waren en M320 gebruikte maar dan krijg je alleen een auto admin message; no nades! .. alleen bij een multikill was er een autokick ivm spam nade.
Maar goed, ik ging dus meteen reconnecten en ik geef in de chat aan dat het wellicht handiger is om het verbieden van de M26 in de !rules te zetten.. krijg ik om mijn oren dat ik gebruik maak van een glitch.. ok, dan gebruik ik wel MASS ipv DART.. hihi.. hilarisch; zooitje squadwhipe ribbons en killstreaks waar je niet goed van wordt. Niks geen multi of ultrakill maar gewoon UNSTOPABLE!!
Die patch laat wel fucking lang op zich wachten..-weg-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |