abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 mei 2012 @ 22:21:50 #1
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_111227177
Dit gaat een heel lang verhaal worden...
Voor degene die niet van lezen houden, spoiler staat onderaan.

Ik heb 9 jaar geleden een meisje leren kennen. Maartje. We hebben toen een best leuk puur vriendschappelijk contact gehad. Na een tijdje zijn we elkaar uit het oog verloren, en hebben gewoon beide ons eigen leven geleidt.
Zo af en toe kregen we weer contact in die 9 jaar, maar er kon ook wel een aantal jaar tussenzitten waarin we geen contact hadden. Dit ging zo af en aan door.
In die tijd dat we wel contact hadden, is telkens wel gebleken dat we elkaar leuk vonden, maar er werd telkens van beide kanten niks ondernomen. Dan kreeg zij weer een relatie, of ik weer. En lieten we het contact weer wat verwateren.

Ongeveer 2 jaar geleden kregen we weer contact ivm mijn werk. Het bleek dat in die tijd dat ik werd uitgezonden naar een specifiek bedrijf, en toen ik daar wat rapporten door heb gelezen, dat zij daar ook een paar maanden heeft gewerkt. En tevens dat er een overlap was, en we beide dus daar werkten. Aangezien we beide onregelmatige werktijden hadden toen, zijn we elkaar toen gewoon door ongelukkig toeval elke keer misgelopen. Toen ik daar achterkwam, heb ik wel weer meteen contact opgenomen. Het was meteen weer als “vroeger”. Gewoon gezellig en vertrouwd.
Vanaf toen zagen we elkaar weer regelmatig op vriendschappelijke basis. Terrasje, bioscoop, gewoon bij elkaar op de koffie en dergelijke. Maar 1 avond is er meer gebeurd. Dit was toen voor mij echt een verassing, maar wel een hele leuke. Toen hebben ongeveer 2 maanden met elkaar gescharreld. Ik wist dat het nooit een relatie zou worden, en genoot er gewoon van zolang het duurde. Toen kreeg ze weer een nieuwe relatie, en heb ik het contact weer laten verwateren. Ik wist toen ook dat ik meer voor haar zou kunnen gaan voelen, en wou niet de kat op het spek binden en het moeilijk voor mijzelf maken.

Haar relatie toen heeft 2 jaar geduurd, en in die tijd heb ik nog een heel uitgebreide email gekregen van haar, waarin ze ook vertelde dat ze een zwak voor me had, en gewoon allemaal leuke en lieve dingen. Ook heb ik in die 2 jaar een paar keer een sms gehad van haar, en daar stond ook iets van die strekking in. Maar omdat ik niet wil stoken in een relatie, en ook om mezelf geen hoop aan te praten, heb ik daar niet echt inhoudelijk, maar gewoon luchtig op gereageerd.

Ik had een maand geleden een etentje beloofd aan een goede vriendin van mij. Maar die werd ziek, 3 dagen voor we zouden gaan eten. En de dag dat we echt zouden gaan eten, heeft ze jammer genoeg afgebeld. Omdat ik het restaurant al besproken had, en ik de eigenaar van dat restaurant al een tijd niet heb gesproken. (Ken ik ook via mijn werk, en is km of 40 bij mij vandaan, maar kom niet meer op het bedrijf waar ik hem heb leren kennen) Wou ik eigenlijk die reservering in dat restaurant van hem, niet afbellen. Hierop was puur toevallig Maartje net online gekomen op msn. Ik heb haar aangesproken, en vroeg haar of ze in was voor een etentje, en heb haar het verhaal uitgelegd hoe ik daar bij kwam.
Heb haar verteld dat ik de volgende ochtend weer een vroege dienst had, en dat het dus niet laat zou worden. Mijn intentie was, lekker uit eten, gezellige avond ervan maken, en zij mooi naar haar eigen huis. Na een gezellige avond in het restaurant, op de terugweg, moest mevrouw plassen. Maar aangezien het van mij naar haar nog een half uur rijden is, vroeg ze of ze dat bij mij kon doen. Naja, mij best. We komen bij mij aan, en toen wou ze nog een drankje doen om het af te leren. Ook goed. Ik had nog steeds niks door. Maar ondertussen werden het meerdere drankjes, en was het teveel voor haar om nog huis te rijden. Ze is toen bij mij blijven slapen. Nouja, weinig slaap gehad, want voor ik het wist was het half 6, en moest ik gaan douchen om op tijd op mijn werk te kunnen zijn. Zij bleef slapen, en toen ik om 3 uur thuis kwam, was ze net wakker. Aangezien ik naar mijn oma toemoest ivm verjaardag is zij naar huis gegaan, maar savonds kreeg ik een sms of ze weer terug mocht komen. Dit is ook gebeurd. Was echt een supergaaf weekend.

Nog steeds wist ik, wij zijn niet verliefd op elkaar, wij gaan geen relatie krijgen. Oftewel, ik stond er heel nuchter in en genoot gewoon zolang het kan.
Afgelopen vrijdag ben ik bij haar geweest, ook een lastminute beslissing. En het was weer supergaaf en gezellig. Ook weer blijven slapen, en de zaterdag was ook heel gezellig en vloog voorbij. Ik had hier bij vrienden een feest en ben dus naar huis terug gegaan.

Toen ik op de feest was kreeg ik een sms: “die tintelingen van 2 jaar geleden zijn weer helemaal terug. Rooawrrrr wat doe je met me? ;) Slaap lekker straks schat”

Ik heb werkelijk geen idee wat ik daarmee aan moet. Ik heb haar ook terug gestuurd: Hoe moet ik dit interpreteren. Maar daar heeft ze tot nu toe geen antwoord op gegeven… Dus ik weet echt niet wat ik nu moet denken. Ik weet niet wat ik voor haar voel. Wij zijn volgens mij niet bedoeld om een relatie te hebben, maar om te genieten van elkaar zolang zoiets duurt.. Wij hebben ieder ons eigen leven..
Hoe moet ik nu verder reageren??

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  Boks-Chick zondag 6 mei 2012 @ 22:23:43 #2
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_111227325
in plaats van SMS-en gewoon even bellen :?
En zo duidelijkheid scheppen voor jullie allebei?
lolwut
  zondag 6 mei 2012 @ 22:24:23 #3
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_111227367
Ik wil niet te opdringerig overkomen...
*** Nul Dertien ***
  zondag 6 mei 2012 @ 22:25:49 #4
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_111227453
Volgens mij lees ik over iets heen?
2 kanten als in;

1. Ze bedoelt ze wil alleen neuqon / sex
2. Ze bedoelt dat ze meer wil van je, als in een relatie?

(ziet er tamelijk positief uit vind ik :P )

Het heeft voor haar denk ik ook "moeite" gekost om dat smsje te typen. Vraag anders of ze volgend weekend iets leuks wil doen en vraag haar dan wat ze met dat smsje bedoelde ;)
  zondag 6 mei 2012 @ 22:27:08 #5
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_111227552
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 22:25 schreef RickoKun het volgende:
Volgens mij lees ik over iets heen?
2 kanten als in;

1. Ze bedoelt ze wil alleen neuqon / sex
2. Ze bedoelt dat ze meer wil van je, als in een relatie?

(ziet er tamelijk positief uit vind ik :P )
Je leest er niet over heen, want dat is precies hetgene waar ik mee zit..

Edit: Dat gaat m niet worden, volgend weekend heb ik 4 nachtdiensten..
*** Nul Dertien ***
  zondag 6 mei 2012 @ 22:29:11 #6
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_111227699
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 22:27 schreef theKiD het volgende:

[..]

Je leest er niet over heen, want dat is precies hetgene waar ik mee zit..
Ahhh okay!

Ik begrijp je, zou ik zelf ook lastig vinden. Ik kan mijzelf nogal opvreten als ik zelf meer zoek dan de ander en die ander wil alleen sex. Vaak cancel ik dan meteen al het contact :')

Om dat te vermijden moet je (en ikzelf ook) duidelijk vragen wat ze bedoelt. Het hoeft geen drama te worden, probeer t luchtig te houden :p
  zondag 6 mei 2012 @ 22:29:49 #7
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_111227737
Heb jij in al die tijd zelf ook relaties gehad?
pi_111227896
ze vindt je duidelijk gewoon een sexy beest, en nu heb je te rationeel gereageerd op haar smsje.
Te serieus, iets wat ze duidelijk niet wil. Ze is zo'n vrouw van "Girls just wanna have fun" zonder strings attached. Gewoon er niet te serieus op in gaan en verder gaan van:
je maakt bij mij ook het nodige los ofzo. Lucky you :)
  zondag 6 mei 2012 @ 22:33:00 #9
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_111227958
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 22:29 schreef Aventura het volgende:
Heb jij in al die tijd zelf ook relaties gehad?
Jep.
*** Nul Dertien ***
  zondag 6 mei 2012 @ 22:34:20 #10
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_111228049
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 22:32 schreef Nightanimal het volgende:
ze vindt je duidelijk gewoon een sexy beest, en nu heb je te rationeel gereageerd op haar smsje.
Te serieus, iets wat ze duidelijk niet wil. Ze is zo'n vrouw van "Girls just wanna have fun" zonder strings attached. Gewoon er niet te serieus op in gaan en verder gaan van:
je maakt bij mij ook het nodige los ofzo. Lucky you :)
Hmmz, dat zou idd ook kunnen.. Dat ik er te serieus op heb gereageerd.. Al was het mijn bedoeling om zelf geen oordeel te geven hoe ik er over denk, voor ik uitleg heb gehad..
*** Nul Dertien ***
  zondag 6 mei 2012 @ 22:36:54 #11
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_111228224
Waarom denk je steeds dat een relatie er niet in zit? Zo zet je haar een beetje op een voetstuk. Of lees ik dat verkeerd?
pi_111228351
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 22:24 schreef theKiD het volgende:
Ik wil niet te opdringerig overkomen...
Aan haar reacties te zien kun jij niet eens opdringerig overkomen.
  zondag 6 mei 2012 @ 22:39:50 #13
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_111228399
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 22:36 schreef Aventura het volgende:
Waarom denk je steeds dat een relatie er niet in zit? Zo zet je haar een beetje op een voetstuk. Of lees ik dat verkeerd?
Als een relatie er wel in zou zitten, zou dat al eerder gebeurd zijn.

Maar ik krijg net 2 minuten geleden een smsje van haar. En daar maak ik uit op, dat het idd om het sexuele gedeelte gaat.. Oftewel, gewoon kijken hoe lang het nu zo blijft gaan. :)
*** Nul Dertien ***
pi_111232069
Helemaal platneuken die handel :)
  woensdag 9 mei 2012 @ 00:11:28 #15
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_111317232
Nu geeft ze weer aan dat ze graag heeft dat ik komende Donderdag langskom, en dan blijf tot zaterdag. Toevallig kan dit ook in combinatie met mijn werk.. Maar toch.. ;( Ik snap er niet veel van :')
*** Nul Dertien ***
pi_111317496
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 22:39 schreef theKiD het volgende:

[..]

Als een relatie er wel in zou zitten, zou dat al eerder gebeurd zijn.

Maar ik krijg net 2 minuten geleden een smsje van haar. En daar maak ik uit op, dat het idd om het sexuele gedeelte gaat.. Oftewel, gewoon kijken hoe lang het nu zo blijft gaan. :)
Dit hoeft echt niet zo te zijn. Maar ben je verliefd op haar of zou je het kunnen worden?
  woensdag 9 mei 2012 @ 00:19:15 #17
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_111317543
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 00:17 schreef KwadeAfdronk het volgende:

[..]

Dit hoeft echt niet zo te zijn. Maar ben je verliefd op haar of zou je het kunnen worden?
Ik ben niet verliefd op haar. Maar zou dat denk ik wel kunnen worden. Of ik dat wil, ben ik nog niet uit eigenlijk..
*** Nul Dertien ***
pi_111317788
Wat houdt jou eigenlijk tegen om verliefd te worden op haar?
  woensdag 9 mei 2012 @ 00:35:35 #19
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_111318185
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 00:25 schreef SpaceOddity het volgende:
Wat houdt jou eigenlijk tegen om verliefd te worden op haar?
1; Hoogstwaarschijnlijk ziet ze me alleen als friends with benefits
2; Wil ik alles wat we nu hebben, de vriendschap, op het spel zetten.

Ik weet het echt niet...
*** Nul Dertien ***
  vrijdag 11 mei 2012 @ 23:10:07 #20
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_111443633
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 00:35 schreef theKiD het volgende:

[..]

1; Hoogstwaarschijnlijk ziet ze me alleen als friends with benefits
2; Wil ik alles wat we nu hebben, de vriendschap, op het spel zetten.

Ik weet het echt niet...
Sinds vanavond weet ik dus dat bij haar de gevoelens beginnen op te bloeien.
En nu weet ik dus echt niet of ik dat wel wil.. :@
Ben gisteren naar haar toe gegaan, en ik kwam binnen en kreeg meteen een cadeautje van haar. Lekkere fles whisky O+ ("waarom krijg ik een kado'tje dan?" Zij: "gewoon omdat het kan en omdat ik het leuk vind om je dat te geven..") Was zoals elke keer echt weer supergezellig, en veel gelachen en zitten ouwehoeren. De nacht was ook weer heel erg leuk.
Vandaag bij het afscheid, merkte ik al dat dat er iets in haar hoofd speelde, en nadat ik thuis was, kreeg ik idd ook een smsje met dat bij haar wat meer gevoelens begonnen te komen.. Ik heb daar nog niet op gereageerd, ik weet echt niet wat ik moet zeggen.. Want ik weet het zelf gewoon niet. De vriendschap zoals we die nu hebben, en zoals we al jaren hebben, wil ik die wel op het spel zetten??

Ik ben al jaren vrijgezel, of iig zonder langdurige, stabiele, serieuze, vaste relatie. En al die tijd ging mijn gedachten toch uit naar een vaste stabiele en serieuze relatie. Nu ligt die misschien wel binnen handbereik en weet ik niet of ik dat wel zou willen..
Ik moet er nog bij zeggen dat ik de laatste jaren een paar zeer slechte keuzes heb gemaakt qua vrouwen, waarvan 1, heel erg slecht. En daarom heb ik misschien mijn gevoelens om een serieuze relatie te willen/ cq kunnen onderhouden, wel heb uitgeschakeld??
Ik weet het niet, ik weet het niet.. ;(
*** Nul Dertien ***
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')