abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5207083
Iemand tips die me weer aan het werk kunnen krijgen? Thanks... ik moet nl echt die laatste drie tentamens halen...
  dinsdag 30 juli 2002 @ 21:03:27 #2
15605 Diepvrieskip
Run Rabbit Run!
pi_5207123
Arme jij met dit weer... onmogelijk om in die hitte te leren.... suc6!
Hearing the music is just like seeing the colours of trance and feeling the power of acid
pi_5207137
quote:
Op dinsdag 30 juli 2002 20:59 schreef goudappeltje het volgende:
Iemand tips die me weer aan het werk kunnen krijgen? Thanks... ik moet nl echt die laatste drie tentamens halen...
Ik zit met hetzelfde probleem.. maar het is gewoon moeilijk.. je moet gewoon tijd ervoor vrijmaken, en of laat snachts of vroeg sochtends leren.. tenminste that works for me
pi_5207145
Jezelf opsluiten in een gekoelde ruimte waar je geen internet hebt... veel suc6 ieder geval
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_5207321
5 uur op... dat is het enige !
  dinsdag 30 juli 2002 @ 21:25:21 #6
15013 -B-
Persona Non Grata
pi_5207331
quote:
Op dinsdag 30 juli 2002 20:59 schreef goudappeltje het volgende:
1 tip: Ga niet leren, maar ga studeren.

Echt, het helpt.

Speculeren is andere koek dan speculaas.
pi_5207337
quote:
Op dinsdag 30 juli 2002 21:25 schreef -B- het volgende:

[..]

1 tip: Ga niet leren, maar ga studeren.

Echt, het helpt.

Euh? ik mag volgend jaar pas echt beginnen... Geneeskunde that is!
pi_5207365
Ik moet ook maar ik heb de hoop maar opgegeven met dit mooie weer, ik mag volgend jaar toch gewoon door al moet ik dan wel die tentamens halen maar daar gok ik dan maar op
Met dit weer schiet het echt niet op, 33 graden in mn kamer terwijl ik op mn computer moet zijn voor sommige dingen :S
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_5207476
ga in de bieb van je faculteit zitten, of ergens anders met airco. discipline, jezelf motiveren (waarvoor doe ik het op korte en lange termijn?) en goed voor jezelf blijven zorgen. Op tijd beginnen etc. Vraag je moeder anders maar eens hoe zij het aanpakte
pi_5207633
Ja, discipline daar ontbreekt het mij ook een beetje aan. Denk dat de reden is dat ik dus die 3 hertentamens heb volgende week.

Gelukkig wordt het de komende dagen wat minder warm, want zelf met ventilator is het erg moeilijk geconcentreerd te blijven blijven (en het zijn nog marketing en e-business boeken ook!)

Maar, nog 5 dagen,.. ik red het wel denk ik

Jaap

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')