Wat is er mis met R&P?quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik wil niet naar R&P![]()
Ik ga hem hier openen
Niks. Maar ik heb geen zin om in R&P is gelijk weer zo zwaar.quote:
Je kunt niet zomaar een topic binnen walsen om je gal te spuwen over wielrenners. Ik heb wat dat betreft jouw postgeschiedenis in KLB er even op naar gekeken. Het is in de eerste plaats offtopic en daarnaast ook nog eens trollen. Je intenties waren daarom niet zuiver om in die topicreeks te posten.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 08:55 schreef sinepedraap het volgende:
Kan Mylene mij even uitleggen waarom mijn reacties gecensureerd worden?
Ontbreek jij de gave om de relevantie ervan in te zien? Denk je dat iedereen die buiten KLB post op trollpad is?
In afwachting op uw antwoord verblijf ik.
Ah je hebt het dus gewoon verkeerd begrepen. Wat een duidelijkheid in één keer. Dus omdat ik in KLB post zou dat betekenen dat ik altijd en overal troll of gal kom spuwen? Als je naar het eerste bericht van mij daar kijkt zou je dus kunnen concluderen dat dat niet het geval was. Volgens mij zei ik toch iets heel normaals. Later deden mensen uit de hoogte alsof ik niet welkom was en verklaarde ik ook nog even waarom ik dat zo postte en hoe ze het zouden moeten opvatten.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 10:17 schreef Mylene het volgende:
[..]
Je kunt niet zomaar een topic binnen walsen om je gal te spuwen over wielrenners. Ik heb wat dat betreft jouw postgeschiedenis in KLB er even op naar gekeken. Het is in de eerste plaats offtopic en daarnaast ook nog eens trollen. Je intenties waren daarom niet zuiver om in die topicreeks te posten.
Op je DM vraag waarom jou dat 4 notes opleverde. Nou, dan kan ik eventueel een banaanvraag doen bij FA's. Eigenlijk neig ik daar nu wel naar, omdat je doorzeurt over edits die volkomen terecht zijn. Mij hou je niet voor de gek en ik denk eigenlijk dat de FA's dat standpunt ook wel zouden delen.
Dus het waren beginnende wielrenners, die moeten dus nog de fijne kneepjes van het vak leren. Ik gaf daarom een relevantie en waardevolle opmerking over waar ze mee rekening moeten houden. Daar hebben niet alleen zij iets aan, maar ook alle mensen buiten. Win Win situatie toch? Iets waar iedereen wat aan heeft. Het was niet mijn intentie geweest om offtopic reacties uit te lokken en er zo diep op in te gaan, daarom verklaarde ik mezelf rustig en maakte ik de keuze om na 3 reacties de discussie te verlaten.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:09 schreef Mylene het volgende:
Je probeert het leuk te verpakken, maar waar het op neer komt is dat het topic bedoeld is voor mensen die door te wielrennen willen afvallen. Het is geen topic van ergernissen van wielrenners in het verkeer.
Ik sta achter de notes, maar niet met dreigen met ban. Dit was niet netjes en hiervoor wil ik je dan ook mijn excuses aanbieden.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 10:53 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Als iemand je hierover vragen komt stellen en je weigert dus als mod hier uitleg om te geven en gaat dreigen met notes en bans of weet ik veel wat allemaal dat duidt niet meer op rationaliteit maar eerder emotie/vooroordelen.
Goh, nu je toch bezig bent met excuses aanbieden, zou je je post eens willen herlezen die je laatst aan mij schreef hierzo? Vind ik ook niet erg netjes van je als ik aan wil kaarten dat een mod selectief modereert of zich onbehoorlijk gedraagt mag ik dat gewoon. Je had zonder "flikker op, huillie, je zeurt!, verwijder LIF uit je AT, mail die en die (ipv Feedback terecht te gebruiken waar ie voor bestemd is)" je antwoord op mijn vraag kunnen schrijven.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:29 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik sta achter de notes, maar niet met dreigen met ban. Dit was niet netjes en hiervoor wil ik je dan ook mijn excuses aanbieden.
Komt nu iedereen even langs om excuses te vragen voor oud gedoe?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:56 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Goh, nu je toch bezig bent met excuses aanbieden, zou je je post eens willen herlezen die je laatst aan mij schreef hierzo? Vind ik ook niet erg netjes van je als ik aan wil kaarten dat een mod selectief modereert of zich onbehoorlijk gedraagt mag ik dat gewoon. Je had zonder "flikker op, huillie, je zeurt!, verwijder LIF uit je AT, mail die en die (ipv Feedback terecht te gebruiken waar ie voor bestemd is)" je antwoord op mijn vraag kunnen schrijven.
Ik bedank je alvast namens TS.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:20 schreef xSanjay het volgende:
Oh, zou een mod nog het woordje selvage achter de titel willen plakken
Jij zou toch stoppen als mod?quote:
quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:23 schreef don-diablo het volgende:
LIF / Sneakers enzo #167 chicks on kicks fighting over nix
Reclame?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |