Who died and made you moderator?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:15 schreef don-diablo het volgende:
zouden jullie deze enquete voor mijn willen invullen 1min. werk
Nee.
Niemand, maar dit is slechts m'n mening. Enquêtes konden toch niet zomaar?quote:
Da's echt zo 2011quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:48 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Niemand, maar dit is slechts m'n mening. Enquêtes konden toch niet zomaar?
Ik houd m'n mond.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:49 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Da's echt zo 2011
ZXe kunnen we degelijk, moderators beslissen echter of de enquete ook goed genoeg is. Deze voldeed in dit geval niet aan de normen.
Welnee, ga je gangquote:Op maandag 22 oktober 2012 17:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mag ik een topic openen over The Body Shop, of hebben jullie liever niet te veel topics over winkels?
Je mag best een beetje optreden in dat topic hoor.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:34 schreef Mirjam het volgende:
[..]
had je het er in het begin niet heel moeilijk mee? Of ging het meteen al goed?
de enige die daar zit te kloot iolen dat ben jij, en yuri. Ik had al gezegd dat het wel klaar was. Ga mee n het topic, of zoek een ander topic.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je mag best een beetje optreden in dat topic hoor.
Ach die 16 nog wat zit ook de hele tijd te stoken met zijn kingtokkie.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:36 schreef Mirjam het volgende:
[..]
de enige die daar zit te kloot iolen dat ben jij, en yuri. Ik had al gezegd dat het wel klaar was. Ga mee n het topic, of zoek een ander topic.
probeer dan eens de verstandige te zijn in plaats van steeds te happenquote:Op donderdag 1 november 2012 22:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ach die 16 nog wat zit ook de hele tijd te stoken met zijn kingtokkie.
Ik klootviool daar niet, ik probeer serieus te reageren maar krijg steeds van die stompzinnige dingen naar mijn hoofd geslingerd.
Ik spreek jou dan ook aan om een beetje op te treden.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:40 schreef Mirjam het volgende:
[..]
probeer dan eens de verstandige te zijn in plaats van steeds te happenhet topic an sich is namelijk bijzonder nteressant, het gebitch is gewoon storend.
ik kan me prima reddenquote:Op donderdag 1 november 2012 22:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik spreek jou dan ook aan om een beetje op te treden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |