Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
als de 1-1 in de laatste seconde gemaakt wordt gaat dat nietquote:Op zondag 6 mei 2012 16:48 schreef marcie216 het volgende:
[..]
ALs het dan 1-1 werd, gingen ze toch gewoon eigen goal maken ofso, zo moeilijk is dat niet en is in 20 seconde gedaan :S
Nee dan niet, maar dan hadden ze als het de 80e min was en nog 1-0, vol op de aanval kunnen gaan.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:50 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
als de 1-1 in de laatste seconde gemaakt wordt gaat dat niet
Waarom weer een TT jattenquote:Op zondag 6 mei 2012 16:50 schreef marcie216 het volgende:
Ja die staan vast ja...
trouwens why weer een TT jatten van iemand?
En 10x de waarde? nee is de grond van Het stadion. reken maar om, wat een flat langs het stadion kost en dan het grond. Scheelt niet veel hoor
Ja ik wil er eigenlijk ook wel weer eens een... Hij wordt altijd gejat. Slechte gewoonte hier.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Waarom weer een TT jattenwaarom doen anderen het ook? Ja inderdaad, als iemand van de brug springt dan doe ik het ook.
We hadden iets afgesproken maarja.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Waarom weer een TT jattenwaarom doen anderen het ook? Ja inderdaad, als iemand van de brug springt dan doe ik het ook.
Diegene die hem het meeste jatten, hadden toen een regel bedacht dat ze hem niet meer zouden jattenquote:Op zondag 6 mei 2012 16:52 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja ik wil er eigenlijk ook wel weer eens een... Hij wordt altijd gejat. Slechte gewoonte hier.
Ik had het over die parkeerplaatsquote:Op zondag 6 mei 2012 16:50 schreef marcie216 het volgende:
Ja die staan vast ja...
trouwens why weer een TT jatten van iemand?
En 10x de waarde? nee is de grond van Het stadion. reken maar om, wat een flat langs het stadion kost en dan het grond. Scheelt niet veel hoor
Heb je pics van de afspraak? Ben ik daarmee akkoord gegaan? Een overeenkomst is alleen geldig als er een aanbod en een aanvaarding is. Wil je het niet geloven? Kijk maar in het wetboek!quote:Op zondag 6 mei 2012 16:52 schreef marcie216 het volgende:
[..]
We hadden iets afgesproken maarja.
Dacht eigenlijk al dat jij hem ging jatten en dan Feyenoord oid als naam
Wat is er met die parkeerplaats ?quote:
Omhaal van eigen helftquote:Op zondag 6 mei 2012 16:53 schreef marcie216 het volgende:
hoe was de goal van Ooijer trouwens? is toch een 'boer' dus ben benieuwd
Die ze hadden verkocht voor 11 miljoenquote:
scorpion kick van randje 16quote:Op zondag 6 mei 2012 16:53 schreef marcie216 het volgende:
hoe was de goal van Ooijer trouwens? is toch een 'boer' dus ben benieuwd
quote:Op zondag 6 mei 2012 16:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Heb je pics van de afspraak? Ben ik daarmee akkoord gegaan? Een overeenkomst is alleen geldig als er een aanbod en een aanvaarding is. Wil je het niet geloven? Kijk maar in het wetboek!
quote:
Link? en dan zou dat wel bij de grond van het stadion horenquote:
Braak parkeerterrein ergens in de buurt van het stadion. Is al een paar jaar geleden, kan het zo niet vinden. Toen uitgebreid in het nieuws geweest.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:55 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Link? en dan zou dat wel bij de grond van het stadion horen
ik weet er iniedergeval niks vanquote:Op zondag 6 mei 2012 16:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Braak parkeerterrein ergens in de buurt van het stadion. Is al een paar jaar geleden, kan het zo niet vinden. Toen uitgebreid in het nieuws geweest.
quote:
Toen was jij 6 ofzoquote:
Zoveel Feyenoord zit hier niet hoorquote:Op zondag 6 mei 2012 16:56 schreef marcie216 het volgende:
Jammer dat er hier veel meer Ajax en Feyenoord supporters zitten dan PSV supporters, maarja Ajax en Feyenoord hebben ook meer supporters.
Maar nu weer over fut!
ik denk wel ouder, maar als er geen link van is dan is het misschien wel niet zo ...quote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 16:58 schreef marcie216 het volgende:
[..]
ik denk wel ouder, maar als er geen link van is dan is het misschien wel niet zo ...
Ik.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:58 schreef Fuszy het volgende:
VDM, gekkegerrit en ikzelf kan ik zo opnoemen. Wie nog meer? Er zijn er nog 1 of 2 dacht ik
Logisch als je de verhouding ziet qua supporters;)quote:Op zondag 6 mei 2012 16:58 schreef marcie216 het volgende:
ik voel me alleen in deze discussië
Moet ik het zo zeggen, meer mensen gunde Feyenoord de 2e plek dan PSV
Idd..quote:Op zondag 6 mei 2012 16:59 schreef Barendrecht0180 het volgende:
[..]
Logisch als je de verhouding ziet qua supporters;)
Villaquote:Op zondag 6 mei 2012 16:58 schreef Thorb het volgende:
Ach wat maakt dat allemaal uit. Spurs heeft gelijk gespeeld
Komt denk ik vooral omdat Feyenoord eigenlijk een outsider was dit seizoen en een mooie comeback heeft gemaakt. PSV en Ajax zijn de favorieten, worden vanzelf het meest gehaat.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:59 schreef Barendrecht0180 het volgende:
[..]
Logisch als je de verhouding ziet qua supporters;)
hahah, feestje bouwen omdat ze degraderenquote:Op zondag 6 mei 2012 16:59 schreef Maxos het volgende:
Heuj! Volgend seizoen gaat Excelsior weer eens een keertje winnen
Ik was er eerder vandaag ook al, maar ik stop zo weer met postenquote:Op zondag 6 mei 2012 17:00 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Idd..
maar fuszy je was toch gestopt met hier possten? nu wint feyenoord en ben je er weer, kom je hier alleen kloten of kom je echt Fok!'en?
Lolquote:Op zondag 6 mei 2012 17:00 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Idd..
maar fuszy je was toch gestopt met hier possten? nu wint feyenoord en ben je er weer, kom je hier alleen kloten of kom je echt Fok!'en?
Nee, het is wel zo maar het is misschien wel 10 jaar geleden en als ik google op parkeerplaats + PSV + 11 miljoen werkt dat niet zo handigquote:Op zondag 6 mei 2012 16:58 schreef marcie216 het volgende:
[..]
ik denk wel ouder, maar als er geen link van is dan is het misschien wel niet zo ...
Helaas, ik had ze liever in de Eredivisie gehadquote:Op zondag 6 mei 2012 16:59 schreef Maxos het volgende:
Nee dat hoeft niet hoorquote:Op zondag 6 mei 2012 17:00 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik was er eerder vandaag ook al, maar ik stop zo weer met posten. Wil je me weg hebben?
quote:
gefeliciteerd, 1 stap dichter bij europaquote:Op zondag 6 mei 2012 16:59 schreef Maxos het volgende:
Oke ik geloof je welquote:Op zondag 6 mei 2012 17:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, het is wel zo maar het is misschien wel 10 jaar geleden en als ik google op parkeerplaats + PSV + 11 miljoen werkt dat niet zo handig
Kom wel heel veel berichten erover tegen overigens, maar niet vanuit PSV zelf.
Jaquote:Op zondag 6 mei 2012 17:01 schreef Tim86 het volgende:
Hoe zit het nou met dat Fair play verhaal btw? Als Twente playoffs wint dan is het Excelsior?
quote:Op zondag 6 mei 2012 17:01 schreef Tim86 het volgende:
Hoe zit het nou met dat Fair play verhaal btw? Als Twente playoffs wint dan is het Excelsior?
Inderdaad zeg. Schrijf je het hele jaar punten af omdat Excelsior er tegen de nummer 8 uit Cyprus uit ligtquote:
Nee, RKC - Twentequote:Op zondag 6 mei 2012 17:03 schreef Fuszy het volgende:
RKC rolt twente op. Misschien ga ik nog wel kijken hier in het mandemakers stadion
of moet RKC tegen vitesse?
quote:Op zondag 6 mei 2012 16:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ben er ook weer eens.. Heb 'n zwaar weekendje gehad met teveel sociale verplichtingen..is er iemand van hier nog op Bevrijdingspop in Haarlem geweest?
Heb ik nog iets gemist hier?
quote:
Ik heb een SIF verkocht voor de waarde van een IFquote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 17:04 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik heb een SIF verkocht voor de waarde van een IF.
IF en SIF waren beide 74 rated
Die Berghuis is ook een mongooltje he..scoor je tegen je eigen club (en nog een belangrijke ook)..ga je een feestje vieren met shirt uit en allesquote:
Die heeft zeker een aflopend contractquote:Op zondag 6 mei 2012 17:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die Berghuis is ook een mongooltje he..scoor je tegen je eigen club (en nog een belangrijke ook)..ga je een feestje vieren met shirt uit en alles
quote:Op zondag 6 mei 2012 17:00 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Idd..
Krijg nog geld van hemquote:
quote:
bedrukking achterop is wel spuuglelijkquote:Op zondag 6 mei 2012 17:13 schreef marcie216 het volgende:
trouwens dat uitshirt van Feyenoord is wel mooi!
Zei ik hier ook al ja, erg tofquote:Op zondag 6 mei 2012 17:13 schreef marcie216 het volgende:
trouwens dat uitshirt van Feyenoord is wel mooi!
Living up to the standardquote:Op zondag 6 mei 2012 17:13 schreef marcie216 het volgende:
En dan speelt Wijnaldum nog slecht ook
Maar wees eerlijk Feyenoord heeft een super seizoen gespeeld?
Ja maar niemand had gedacht dat hun 2e zouden worden, eerder strijden om ELquote:Op zondag 6 mei 2012 17:14 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Living up to the standard.
Een beter seizoen dan PSV iig.
Ik heb 1,2k en daar moet ik silver packs van kopen. FMLquote:Op zondag 6 mei 2012 17:14 schreef marcie216 het volgende:
ik heb 39K en daar moet ik Ozil 433 en Sergio ramos 433 van halen
Fer niet, want hij heeft een IF.quote:
Wijnaldum is een simpele draver en dat was bij Feyenoord al te zien.quote:
Daarom bedreigden jullie hem toen hij wegging bij Feyenoordquote:Op zondag 6 mei 2012 17:15 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Wijnaldum is een simpele draver en dat was bij Feyenoord al te zien.
Fer vind ik dan wel een goede speler, maar is afhankelijk van anderen die de ploeg trekken.
Ik heb niemand bedreigd, maar je moet niet pretenderen dat je van de club houdt als je zo weggaat. Hetzelfde wanneer Labyad nu zegt dat PSV alles voor hem isquote:Op zondag 6 mei 2012 17:16 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Daarom bedreigden jullie hem toen hij wegging bij Feyenoord
Ja oke dat is een beetje dom.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:17 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik heb niemand bedreigd, maar je moet niet pretenderen dat je van de club houdt als je zo weggaat. Hetzelfde wanneer Labyad nu zegt dat PSV alles voor hem is
Die jongen heeft meer dan een jaar lopen draaien om zijn vertrek heen, terwijl hij al lang en breed wist wat hij ging doen. Dan elke wedstrijd je logo kussen en hartjes maken voor Feyenoordquote:Op zondag 6 mei 2012 17:17 schreef Tim86 het volgende:
Wijnaldum heeft zich verder wel gewoon keurig gedragen tijdens die hele transfersoap hoor.
7 miljoen voor een speler die transfervrij is?quote:Op zondag 6 mei 2012 17:18 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja oke dat is een beetje dom.
Maar jullie moeten blij zijn dat PSV 5 mln betaald. achja Benfica heeft intresse, hopelijk een leuk bod van 7 mln ofso
Hoe kom jij er nou bij dat Wijnaldum transfervrij isquote:Op zondag 6 mei 2012 17:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
7 miljoen voor een speler die transfervrij is?
Idd, maar Labyad spant een rechtzaak tegen psv aan, en had geroepen dat hij bleef terwijl dat niet waar is.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:21 schreef Fuszy het volgende:
Marcie, Wijnaldum had nog een jaar te gaan en Labyad is nu transfervrij. Iedereen mocht hem benaderen vanaf de winterstop.
Volgens mij heeft benfica interesse in half psvquote:Op zondag 6 mei 2012 17:21 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Hoe kom jij er nou bij dat Wijnaldum transfervrij is
Castaignos deed hetzelfde. Wanneer een speler een onrechtmatig contract heeft, dan kan je zoiets doen. Getuigt niet van respect naar je club toe, maar ja. Hij staat wel in zijn recht.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:22 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Idd, maar Labyad spant een rechtzaak tegen psv aan, en had geroepen dat hij bleef terwijl dat niet waar is.
Verder vind ik hem ook niet zo goed
dat klopt ja, maar nu weer over FUTquote:Op zondag 6 mei 2012 17:23 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Castaignos deed hetzelfde. Wanneer een speler een onrechtmatig contract heeft, dan kan je zoiets doen. Getuigt niet van respect naar je club toe, maar ja. Hij staat wel in zijn recht.
oh dacht dat je het over Labyad had. Benfica zat ook nog achter hem aan omdat er nog niets rond was.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:21 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Hoe kom jij er nou bij dat Wijnaldum transfervrij is
Miccoli en Toure staan er denk in sws inquote:Op zondag 6 mei 2012 17:26 schreef Thorb het volgende:
Deze week komt er toch gewoon een TOTW? Y. Touré lijkt me wel tof, al zal die wel erg duur worden
gaat QPR degraderen denk je?quote:Op zondag 6 mei 2012 17:28 schreef Thorb het volgende:
Man U 1-0 voor door Scholes, jammer voor Swansea
+10 op de bank kan ook hèquote:Op zondag 6 mei 2012 17:29 schreef Rijst het volgende:
Ik wil een sif Hunter met een flinke peesboest
Omdat het zo knap is om als spits niet te scoren terwijl je team er 5 maakt?quote:
Hoe bevalt Turnbull?quote:Op zondag 6 mei 2012 17:35 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi teampje. Ook een mooie blessure voor Guidetti
3 assists in een belangrijke wedstrijd en anders Lens als suggestie.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Omdat het zo knap is om als spits niet te scoren terwijl je team er 5 maakt?
442 is ook heavily overpowerd, dat kan je ook proberenquote:Op zondag 6 mei 2012 17:37 schreef Fuszy het volgende:
Doet het prima, maar ik heb nog niet 4-1-2-1-2 gespeelt.
voorheen 4-2-2-2 en één wedstrijd 4-3-3, maar ik speel liever met twee spitsen
IF Cabral denk ik. Man wat was die slechtquote:Op zondag 6 mei 2012 17:38 schreef laucas het volgende:
[..]
3 assists in een belangrijke wedstrijd en anders Lens als suggestie.
Mijn verdedigers en keeper waren in 4-1-2-1-2, dus toen dacht ik: dat kan ik natuurlijk ook een keer proberen.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
442 is ook heavily overpowerd, dat kan je ook proberen
twitter:Kevin_strootman twitterde op zondag 06-05-2012 om 17:08:03Je kan ook niet verwachten van een club die elke topwedstrijd met 5 goals tegen verliest dat ze nu wel winnen!! reageer retweet
Je speelt geeneens FUT.....quote:Op zondag 6 mei 2012 17:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
442 is ook heavily overpowerd, dat kan je ook proberen
Betere ervaring met 442. Je kan misschien in-game je formatie veranderen, de chem houd je toch welquote:Op zondag 6 mei 2012 17:39 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Mijn verdedigers en keeper waren in 4-1-2-1-2, dus toen dacht ik: dat kan ik natuurlijk ook een keer proberen.
Jawel?quote:
Tegen wie moet Bolton volgende week? QPR verliest toch wel van Man City.quote:
Jij zal het wel weten inderdaadquote:
1-2, 1-2 en dan LB+Y. Die mensen spelen met hun ogen dicht en dan sta je nog voor het doel als de tegenstander niet opletquote:
www.futhead.comquote:Op zondag 6 mei 2012 17:41 schreef zlakto het volgende:
Nu een paar dagen bezig met ultimate team. Heb eerst alle standaard bronzen spelers vervangen voor Nederlandse bronzen spelers, en bouw nu aan een Nederlands zilveren team. Daarna wil ik een gouden team (weet nog niet welk land). Is dit een goede manier om op te bouwen of kan ik beter alles op een team zetten? Met het team wat ik nu heb win ik iig alles als ik een enkele wedstrijd online speel.
Ook snap ik de waarde van spelers nog niet helemaal. Hoor jullie hier vaak over waardes, maar ik zie die nergens staan. Zie wel dat spelers IF extreem duur zijn. Voor een speler als Vicento (niet IF ofcourse) heb ik bijvoorbeeld 750 coins betaald. Is dat te veel?
Iemand die hiermee kan helpen?
oh nice, had ik gemistquote:Op zondag 6 mei 2012 17:38 schreef laucas het volgende:
[..]
3 assists in een belangrijke wedstrijd en anders Lens als suggestie.
Ik heb de op helemaal doorgelezen. Snap bijna alles nu. Maar een direct antwoord op mijn vragen kan ik daar niet direct vindenquote:
Dat teamquote:Op zondag 6 mei 2012 17:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Tegen wie moet Bolton volgende week? QPR verliest toch wel van Man City.
Dit is echt een geniaal team, de slechtste spelers van FUT10, 11 en 12 incl. OF Baraclough: http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#hFe8Z1scbcKy5
Robinho is echtquote:Op zondag 6 mei 2012 17:43 schreef BDIL het volgende:
Kan iemand een goeie CAM aanraden in Serie A, die een goede workrate heeft en snel aan de bal is ?
Wat wil je precies weten dan? wat de prijzen van spelers zijn/betekenen?quote:Op zondag 6 mei 2012 17:43 schreef zlakto het volgende:
[..]
Ik heb de op helemaal doorgelezen. Snap bijna alles nu. Maar een direct antwoord op mijn vragen kan ik daar niet direct vinden
Teams zijn persoonlijk, alles is mogelijk.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:43 schreef zlakto het volgende:
[..]
Ik heb de op helemaal doorgelezen. Snap bijna alles nu. Maar een direct antwoord op mijn vragen kan ik daar niet direct vinden
Centraal of wide? Di Natale en Miccoli kunnen daar goed spelen. Die Ramires/Ramirez van Bologna is ook erg chill, net als Giovinco. Workrates bij CAM's heb ik eigenlijk nooit last vanquote:Op zondag 6 mei 2012 17:43 schreef BDIL het volgende:
Kan iemand een goeie CAM aanraden in Serie A, die een goede workrate heeft en snel aan de bal is ?
Palacioquote:Op zondag 6 mei 2012 17:43 schreef BDIL het volgende:
Slechter dan gisteren kan niet, je kunt juist je imago verbeteren.quote:
Dat weet ik niet want toen hij uitkwam speelde ik nog geen FUT. Maar zijn stats zijn geniaal en hij was volgens mij heel duur.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Dat teamwas die Baraclough weer een EA troll ofzo?
Ah, ik dacht dat dat gewoon waardes waren die door die site waren toegewezen. Thnx heb ik dat door. Kan ik zien of ik teveel betaal. Ik vroeg mij vooral af of het slim is meerdere teams naast elkaar op te bouwen. Las op een van die sites dat je het beste 1 bronzen en 1 gouden team kan maken. Maar ik maak nu een bronzen en een zilveren. Is dat handig?quote:Op zondag 6 mei 2012 17:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Teams zijn persoonlijk, alles is mogelijk.
Waardes staan op ultimatedb en futhead
4-1-2-1-2 dus centraalquote:Op zondag 6 mei 2012 17:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Centraal of wide? Di Natale en Miccoli kunnen daar goed spelen. Die Ramires/Ramirez van Bologna is ook erg chill, net als Giovinco. Workrates bij CAM's heb ik eigenlijk nooit last van
Prijzen worden bepaald door de markt, veel vraag hoge prijs etc. En ligt natuurlijk ook aan hoe goed de speler is want dan is er een grotere vraag.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:45 schreef zlakto het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat dat gewoon waardes waren die door die site waren toegewezen. Thnx heb ik dat door. Kan ik zien of ik teveel betaal. Ik vroeg mij vooral af of het slim is meerdere teams naast elkaar op te bouwen. Las op een van die sites dat je het beste 1 bronzen en 1 gouden team kan maken. Maar ik maak nu een bronzen en een zilveren. Is dat handig?
Kan je best doen.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:45 schreef zlakto het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat dat gewoon waardes waren die door die site waren toegewezen. Thnx heb ik dat door. Kan ik zien of ik teveel betaal. Ik vroeg mij vooral af of het slim is meerdere teams naast elkaar op te bouwen. Las op een van die sites dat je het beste 1 bronzen en 1 gouden team kan maken. Maar ik maak nu een bronzen en een zilveren. Is dat handig?
Gewoon doenquote:
Bedankt voor de hulp. Weet iemand toevallig ook waarom spelers die door kaarten IF zijn ongeveer 20 keer duurder worden?quote:Op zondag 6 mei 2012 17:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kan je best doen.
Ik weet niet hoeveel coins je hebt, maar mijn eerste poging om meteen hoger dan bronzes te geen faalde en resulteerde in opnieuw beginnen omdat je geen coins heb voor blessures/contracten
hun discard waarde is al 10K+quote:Op zondag 6 mei 2012 17:45 schreef zlakto het volgende:
[..]
En ik snap niet waarom spelers die in form door een kaart ongeveer 20 keer zo duur zijn
zeldzaam, laag aanbod, hoge vraag=hoge prijsquote:Op zondag 6 mei 2012 17:47 schreef zlakto het volgende:
[..]
Bedankt voor de hulp. Weet iemand toevallig ook waarom spelers die door kaarten IF zijn ongeveer 20 keer duurder worden?
Omdat ze beter zijn en een zwart kaartje hebbenquote:Op zondag 6 mei 2012 17:47 schreef zlakto het volgende:
[..]
Bedankt voor de hulp. Weet iemand toevallig ook waarom spelers die door kaarten IF zijn ongeveer 20 keer duurder worden?
Sneijdertje is wel chill...allebeidebenig, beweeglijk en gruwelijk schot en pass.quote:
Ja. Lager dan hun discardwaarde worden ze meestal niet, tenzij je mazzel hebt en een koopje oppiktquote:Op zondag 6 mei 2012 17:48 schreef zlakto het volgende:
OK, maar is dit permanent dan? (Sorry voor de onnozele vragen )
Heb voor Hernanes gekozen, zijn stats en traits spreken me wel aan; Power Free Kick, Injury Free, Long Shot Taker, Playmaker en bovendien goeie workrates; high and medium. Zijn Vision, ballcontrol en reactions ( naast zijn schot en passing) steken er boven uit en voor het geld is het wel een goede speler, lijkt mij.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sneijdertje is wel chill...allebeidebenig, beweeglijk en gruwelijk schot en pass.
quote:
Ik dacht dat je iemand wilde die snel aan de bal isquote:Op zondag 6 mei 2012 17:52 schreef BDIL het volgende:
[..]
Heb voor Hernanes gekozen, zijn stats en traits spreken me wel aan; Power Free Kick, Injury Free, Long Shot Taker, Playmaker en bovendien goeie workrates; high and medium. Zijn Vision, ballcontrol en reactions ( naast zijn schot en passing) steken er boven uit en voor het geld is het wel een goede speler, lijkt mij.
stream je rijst? zoja geef is linkje van je streamquote:
Veel skillen? Dan ben je vaak erg gevoelig voor die dingen. Ook lijken spelers altijd in een blessureflow te komen..heb ook vaak dat ik een healing card gebruik en hij een wedstrijd later weer dezelfde blessure heeftquote:Op zondag 6 mei 2012 17:54 schreef Duuc-nl het volgende:
Cabral laatste 3 wedstrijden elke wedstrijd een een blessure van 3 wedstrijden terwijl die 95+ fitness heeft..
Vanavond misschien. Weet nog niet of ik Skyrim ga spelen.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:54 schreef marcie216 het volgende:
[..]
stream je rijst? zoja geef is linkje van je stream
Dat dacht ik ook, maar of ze zijn duur en workrates spreken me niet aan. Zo heb je een playmaker die goed de spitsen kan bedienen zelf met zijn balcontrol en skills uit de voeten kan en een verwoestend schot heeft. Met zijn high workrate loopt hij ook altijd achter de spitsen aan dus is hij altijd wel aanwezig in een scoringspositiequote:Op zondag 6 mei 2012 17:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je iemand wilde die snel aan de bal is
quote:Op zondag 6 mei 2012 17:55 schreef Rijst het volgende:
[..]
Vanavond misschien. Weet nog niet of ik Skyrim ga spelen.
Palacio IF is een baas maar ik mis coinsquote:
Nee ik kan totaal niet skillen. En volgens mij waren het wel allemaal verschillende, net had die een hip blessure, had ik nog nooit gehadquote:Op zondag 6 mei 2012 17:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Veel skillen? Dan ben je vaak erg gevoelig voor die dingen. Ook lijken spelers altijd in een blessureflow te komen..heb ook vaak dat ik een healing card gebruik en hij een wedstrijd later weer dezelfde blessure heeft
en terecht. Twentequote:Op zondag 6 mei 2012 18:00 schreef Duuc-nl het volgende:
Alle twente supporters krijgen geld terug van deze wedstrijd
Ja hoorquote:Op zondag 6 mei 2012 18:01 schreef marcie216 het volgende:
Iemand die 8K kan missen ? je krijgt het snel terug
Hij speelt Xboxquote:Op zondag 6 mei 2012 18:04 schreef marcie216 het volgende:
53 st Rodney
5221 England, Bradford City Npower Leugea 2
mijn clubnaam : FC DBS
150-8000
Dankje!
Ja ik zit op ps3
Worth it.quote:
heb hem gekochtquote:Op zondag 6 mei 2012 18:04 schreef marcie216 het volgende:
53 st Rodney
5221 England, Bradford City Npower Leugea 2
mijn clubnaam : FC DBS
150-8000
Dankje!
Ja ik zit op ps3
jawelquote:
Dudeweiser heeft hem al gekochtquote:
met zijn xbox acc?quote:
Don't spoil itquote:
Wil je er een Cristiano Ronaldo en een IF Hulk bij?quote:
Moet even kijken wat ik heb nadat m'n auctions verlopen zijnquote:
Zou best uit de voeten kunnen als spits met zijn schot.quote:
Moet lukken als alles verkooptquote:
15 goals uit 57 wedstrijden hier. Baasquote:Op zondag 6 mei 2012 18:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zou best uit de voeten kunnen als spits met zijn schot.
Haha, prachtig inderdaad. Ondanks dat ik hem vorig seizoen keihard verketterde (geheel terecht zo slecht als hij toen speelde) vind ik hem een beste kerel. Dit seizoen ook nog eens wonderbaarlijk goed gespeeld voor zijn doen.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:18 schreef Fuszy het volgende:
Die man is altijd zo netjes voor de camera. Echt een baas. Ook dit interview http://nos.nl/video/370293-schaken-hadden-er-zes-moeten-zijn.html
Nee volgens mij niet. Heb jij er nog iets bijzonders uit? Heb deze week sowieso wel meer dan 100 geopend volgens mij en de duurste was Ingsquote:Op zondag 6 mei 2012 18:30 schreef koenie95 het volgende:
Kan je ergens zien hoeveel pakjes je hebt geopend?
Ben wel benieuwd naar het aantal bronzen pakjes dat ik geopend heb na dit weekend.
LED schermpjes zijn nicequote:Op zondag 6 mei 2012 18:29 schreef Duuc-nl het volgende:
is er veel verschil tussen een tft en lcd/led beeldscherm?
Ledquote:Op zondag 6 mei 2012 18:29 schreef Duuc-nl het volgende:
is er veel verschil tussen een tft en lcd/led beeldscherm?
Nee niet echt iets bijzonders gehad dit weekend, duurste was denk ik Tello. Afgelopen week wel TOTY Akinfenwa gehad dus dat was wel ff lekker.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet. Heb jij er nog iets bijzonders uit? Heb deze week sowieso wel meer dan 100 geopend volgens mij en de duurste was Ings
Denk dat 'ie meer op PC/laptop schermpjes doeltquote:Op zondag 6 mei 2012 18:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ledalles is zo scherp, je ziet zelfs dat de gezichten van spelers op het veld nergens op lijken
Ik ookquote:Op zondag 6 mei 2012 18:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Denk dat 'ie meer op PC/laptop schermpjes doelt
True datquote:Op zondag 6 mei 2012 18:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ookIk heb ook een LED beeldscherm en dat bevalt mij heel veel beter dan lcd op de laptop. Veel scherper
ramires dan. Maar ik verwacht het nietquote:Op zondag 6 mei 2012 18:45 schreef DutchSL het volgende:
Er komt vast nog een MOTM voor die FA Cup final, wie zou daarvoor in aanmerking komen?
Mata was MOTM in het stadion. Sky riep Ramires uit tot MOTMquote:Op zondag 6 mei 2012 18:45 schreef DutchSL het volgende:
Er komt vast nog een MOTM voor die FA Cup final, wie zou daarvoor in aanmerking komen?
Je denkt dat er geen MOTM uit die wedstrijd komt? Kan het me niet voorstellen, ze gaven zelfs Lopez een MOTM voor de Franse bekerfinale tegen een veredeld amateurteam.quote:
Nee eigenlijk niet, maar EA kennende zal die wel komen. $$$$ ¤¤¤¤ is hun enige doelquote:Op zondag 6 mei 2012 18:48 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Je denkt dat er geen MOTM uit die wedstrijd komt? Kan het me niet voorstellen, ze gaven zelfs Lopez een MOTM voor de Franse bekerfinale tegen een veredeld amateurteam.
Ik wou dat ik dat kon zien, het zijn er echt heel veel. De laatste dagen wel wat minder maar ik heb ze vanaf het begin al geopend.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:30 schreef koenie95 het volgende:
Kan je ergens zien hoeveel pakjes je hebt geopend?
Ben wel benieuwd naar het aantal bronzen pakjes dat ik geopend heb na dit weekend.
Als volgend seizoen de Graafschap kampioen is doet ze hetzelfdequote:Op zondag 6 mei 2012 18:57 schreef Rijst het volgende:
Ik kan me hier zo aan ergeren he![]()
[ afbeelding ]
Ja zo gaat dat he, is bij elke club zo.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als volgend seizoen de Graafschap kampioen is doet ze hetzelfdeIneens komen er allemaal mensen tevoorschijn die zien dat ajax kampioen is en dan ineens ajacied zijn
Nee niet echt, ik heb van niemand gemerkt dat ze plots voor AZ, Twente of PSV waren toen die kampioen werden. Kan me voorstellen dat AZ en Twente wel in de eigen regio plots veel populairder werden, maar niet door heel Nederland successupporters zoals Ajax.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:59 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Ja zo gaat dat he, is bij elke club zo.
Trollfacequote:Op zondag 6 mei 2012 18:57 schreef Rijst het volgende:
Ik kan me hier zo aan ergeren he![]()
[ afbeelding ]
Ik had hem al na 1 week ofzo, zelfs voor de console release opende ik al bronze packs. Misschien had ik toen ook wel spelers in packs die nu 0 weight zijn maar dat weet ik niet meer.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:57 schreef DutchSL het volgende:
Ik had die trophy voor 100 pakjes al ergens begin oktober, en tot januari net zo hard doorgegaan met pakjes openen, daarna wat minder.. denk wel dat ik er meer dan 500 geopend heb.
Maar Ajax is toch ook wel de grootste club van Nederland? Internationaal wordt bij Nederlands voetbal meteen Ajax genoemd denk ikquote:Op zondag 6 mei 2012 19:00 schreef DutchSL het volgende:
Als de Graafschap kampioen (in de eredivisie) wordt, dan ga ik ook superboer worden
[..]
Nee niet echt, ik heb van niemand gemerkt dat ze plots voor AZ, Twente of PSV waren toen die kampioen werden. Kan me voorstellen dat AZ en Twente wel in de eigen regio plots veel populairder werden, maar niet door heel Nederland successupporters zoals Ajax.
Ja ok met bronze packs, ik haalde zeker de eerste maanden bijna alleen maar gouden packs.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had hem al na 1 week ofzo, zelfs voor de console release opende ik al bronze packs. Misschien had ik toen ook wel spelers in packs die nu 0 weight zijn maar dat weet ik niet meer.
Kans op hem in een pakje krijgenquote:
Ja, dus?quote:Op zondag 6 mei 2012 19:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Maar Ajax is toch ook wel de grootste club van Nederland? Internationaal wordt bij Nederlands voetbal meteen Ajax genoemd denk ik
Daarom meer successupporters verspreid over het hele land, omdat het toch een soort icoon is.quote:
Mwah in Engeland zeggen ze meteen RVPquote:Op zondag 6 mei 2012 19:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Maar Ajax is toch ook wel de grootste club van Nederland? Internationaal wordt bij Nederlands voetbal meteen Ajax genoemd denk ik
Verkoop je spelers die verkeerde formatie hebben en haal daar spelers in goede formatie voor terug. Verder zou ik die Cam van het middenveld halen en bijv De Rossi/Vidal neerzetten.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik zou mijn Serie A team nog posten
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#jEwi3XbBbdtEG
Iemand nog suggesties? Heb nog 9k te besteden
Ach, in Brazilië is PSV misschien populairder, daar heeft PSV verder niks aan want er gaan niet plots miljoenen Brazilianen in PSV shirt lopen ofzo (en als er al een paar PSV shirts verkocht worden, dan zijn het wel fakes). De meeste Brazilianen zal het Nederlands voetbal echt niets kunnen schelen.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:04 schreef Thorb het volgende:
[..]
Mwah in Engeland zeggen ze meteen RVPen in Brazilië schijnt PSV populairder te zijn door o.a. Romario en dikke Ronaldo. Verder zal het wel vooral ajax zijn ja.
Maar deze Taiwo scheelde 4k met een 4-4-2quote:Op zondag 6 mei 2012 19:05 schreef Thorb het volgende:
[..]
Verkoop je spelers die verkeerde formatie hebben en haal daar spelers in goede formatie voor terug. Verder zou ik die Cam van het middenveld halen en bijv De Rossi neerzetten.
Bergkamp was wel echtquote:Op zondag 6 mei 2012 19:07 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ach, in Brazilië is PSV misschien populairder, daar heeft PSV verder niks aan want er gaan niet plots miljoenen Brazilianen in PSV shirt lopen ofzo (en als er al een paar PSV shirts verkocht worden, dan zijn het wel fakes).
En in Engeland riepen ze 10 jaar geleden van Nistelrooij, en daarvoor riepen ze Bergkamp.. denk ook niet dat Engeland nu om RVP plots Feyenoord meer gaan supporteren ofzo.
Gewoon af en toe kijken of er een koopje is.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar deze Taiwo scheelde 4k met een 4-4-2En omdat ie oranje heeft dacht ik dat valt dan nog wel mee met het effect?
Miccoli moet ik inderdaad maar eens naar kijken
Ik kijk wel vaak YouTube compilaties van de geschiedenis/hoogtepunten/carrière van bepaalde spelersquote:
Erg goedquote:
En dan?quote:Op zondag 6 mei 2012 19:12 schreef Fuszy het volgende:
Wie wil er voor mij een IF of SIF Guidetti kopen in 4-1-2-1-2 formatie en misschien ook nog een Guyon Fernandez. Alvast bedankt
PS3 btw
if guidetti staat er op voor 62kquote:Op zondag 6 mei 2012 19:12 schreef Fuszy het volgende:
Wie wil er voor mij een IF of SIF Guidetti kopen in 4-1-2-1-2 formatie en misschien ook nog een Guyon Fernandez. Alvast bedankt
PS3 btw
Dat is de SIF. Kan ik nu nooit meer betalen en ook nooit meer krijgen met mijn pack onlyquote:
Ik heb liever dat ze dat gaan doen dan dat ze achterin gaan tikken. Die slidings ontwijk ik wel en dan kan ik hem nog lekker even zoek spelen.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:15 schreef marcie216 het volgende:
Net 1e wedstrijd met mijn team gespeeld in het toernooi met 6000 matchcoins.
sta ik in de 50e min met 6-1 voor gaat hij alleen maar sliden, meteen Ibrahimovic geblesseerd
uiteindelijk 7-1 en wedstrijd uitgetikt.
Dat soort mensen
Mooie doelpunt inderdaad.quote:
"die commentator"quote:Op zondag 6 mei 2012 19:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mooie doelpunt inderdaad.
Ik weet alleen nog niet wie er heeft gescoord, dat mocht die commentator wel even zeggen
en ook daarmee gefeliciteerd. Uiteindelijk gewoon een erg goed seizoen. Alleen jammer dat het qua volgorde van jullie iets minder was..als je kut was begonnen en fantastisch was geëindigd had je er een fantastisch gevoel aan over gehouden.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:32 schreef Toefjes het volgende:
Zo, Ajacieden proficiat met de titel, Feyenoorders, gefeliciteerd met voorronde Champions League![]()
Toch blij dat AZ op de laatste dag Europees voetbal heeft binnengehaald. Toch netjes 4e
Jack niet kennenquote:Op zondag 6 mei 2012 19:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mooie doelpunt inderdaad.
Ik weet alleen nog niet wie er heeft gescoord, dat mocht die commentator wel even zeggen
quote:
Dank jequote:
Ja, is ook zo. Al met al halve finale beker, kwart finale UEFA cup, 4e plek, en het belangrijkste... Schuldenvrijquote:Op zondag 6 mei 2012 19:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
en ook daarmee gefeliciteerd. Uiteindelijk gewoon een erg goed seizoen. Alleen jammer dat het qua volgorde van jullie iets minder was..als je kut was begonnen en fantastisch was geëindigd had je er een fantastisch gevoel aan over gehouden.
En wat een held ook.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:36 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
eindelijk een RM uit een pakje getrokken.
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#eVEjHIjabdtFUquote:Op zondag 6 mei 2012 19:37 schreef marcie216 het volgende:
Fuszy kan jij je team eens posten? ben wel benieuwd
Dan kom ik tegen allemaal kut teamsquote:Op zondag 6 mei 2012 19:39 schreef marcie216 het volgende:
valsspeler!
maar wel een redelijk team hoor voor Pack Only.
Maar ga je nog Gouden packs openen?
coins verkocht. Misschien dat ik ooit een budget team ga maken, maar heb daar nu geen zin in en geen coins voor.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:41 schreef marcie216 het volgende:
ooh jammer,
Heb je wel een gouden team? wil wel eens een keer tegen jou spelen
Echt?quote:Op zondag 6 mei 2012 19:44 schreef Apekoek het volgende:
Beste futters, TOTY is net zo lang in de packs als TOTW.
Ooh, het is een vraag. Ja.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:44 schreef Apekoek het volgende:
Beste futters, TOTY is net zo lang in de packs als TOTW?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |