Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
als de 1-1 in de laatste seconde gemaakt wordt gaat dat nietquote:Op zondag 6 mei 2012 16:48 schreef marcie216 het volgende:
[..]
ALs het dan 1-1 werd, gingen ze toch gewoon eigen goal maken ofso, zo moeilijk is dat niet en is in 20 seconde gedaan :S
Nee dan niet, maar dan hadden ze als het de 80e min was en nog 1-0, vol op de aanval kunnen gaan.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:50 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
als de 1-1 in de laatste seconde gemaakt wordt gaat dat niet
Waarom weer een TT jattenquote:Op zondag 6 mei 2012 16:50 schreef marcie216 het volgende:
Ja die staan vast ja...
trouwens why weer een TT jatten van iemand?
En 10x de waarde? nee is de grond van Het stadion. reken maar om, wat een flat langs het stadion kost en dan het grond. Scheelt niet veel hoor
Ja ik wil er eigenlijk ook wel weer eens een... Hij wordt altijd gejat. Slechte gewoonte hier.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Waarom weer een TT jattenwaarom doen anderen het ook? Ja inderdaad, als iemand van de brug springt dan doe ik het ook.
We hadden iets afgesproken maarja.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Waarom weer een TT jattenwaarom doen anderen het ook? Ja inderdaad, als iemand van de brug springt dan doe ik het ook.
Diegene die hem het meeste jatten, hadden toen een regel bedacht dat ze hem niet meer zouden jattenquote:Op zondag 6 mei 2012 16:52 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja ik wil er eigenlijk ook wel weer eens een... Hij wordt altijd gejat. Slechte gewoonte hier.
Ik had het over die parkeerplaatsquote:Op zondag 6 mei 2012 16:50 schreef marcie216 het volgende:
Ja die staan vast ja...
trouwens why weer een TT jatten van iemand?
En 10x de waarde? nee is de grond van Het stadion. reken maar om, wat een flat langs het stadion kost en dan het grond. Scheelt niet veel hoor
Heb je pics van de afspraak? Ben ik daarmee akkoord gegaan? Een overeenkomst is alleen geldig als er een aanbod en een aanvaarding is. Wil je het niet geloven? Kijk maar in het wetboek!quote:Op zondag 6 mei 2012 16:52 schreef marcie216 het volgende:
[..]
We hadden iets afgesproken maarja.
Dacht eigenlijk al dat jij hem ging jatten en dan Feyenoord oid als naam
Wat is er met die parkeerplaats ?quote:
Omhaal van eigen helftquote:Op zondag 6 mei 2012 16:53 schreef marcie216 het volgende:
hoe was de goal van Ooijer trouwens? is toch een 'boer' dus ben benieuwd
Die ze hadden verkocht voor 11 miljoenquote:
scorpion kick van randje 16quote:Op zondag 6 mei 2012 16:53 schreef marcie216 het volgende:
hoe was de goal van Ooijer trouwens? is toch een 'boer' dus ben benieuwd
quote:Op zondag 6 mei 2012 16:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Heb je pics van de afspraak? Ben ik daarmee akkoord gegaan? Een overeenkomst is alleen geldig als er een aanbod en een aanvaarding is. Wil je het niet geloven? Kijk maar in het wetboek!
quote:
Link? en dan zou dat wel bij de grond van het stadion horenquote:
Braak parkeerterrein ergens in de buurt van het stadion. Is al een paar jaar geleden, kan het zo niet vinden. Toen uitgebreid in het nieuws geweest.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:55 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Link? en dan zou dat wel bij de grond van het stadion horen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |