SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En natuurlijk ook epic fails:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leipe fans:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Falers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boze managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrouwelijke grensrechters:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En poesjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sexy managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een heleboel idioten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Wat spannend zeg, ook onderin... QPR voorlopig veilig, Bolton helaas niet...all your heroes are whores![]()
Arsenal heeft geluk zeg.Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.![]()
Ja, maakten ze dat maar beter duidelijk.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zegt dat ja, zit wel mee, maar uiteindelijk is Arsenal wel beter dan Tottenham en NewcastleOp dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Nou, inderdaad. Ze komen gewoon goed weg nu maar moeten het tegen West Brom nog bewijzen (want geen enkele wedstrijd is gegarandeerd, dat hebben we wel geleerd)quote:all your heroes are whores![]()
ncu verloren
spurs een punt gepakt
arsenal is opgelucht voorlopigEen Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4![]()
Man City
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent![]()
Ik ben een Manchester City fan sinds 1994. City, de enige ploeg uit Manchester trouwens, united ligt er vlak buiten: Trafford. Amstelveen is ook geen Amsterdam, amen. Ik geniet nu van wat er gebeurd, een schitterende beloning van loyaliteit dit. In 1999 zakte City naar de 3e laag van het betaalde voetbal (2nd division), en het gemiddelde aantal toeschouwers was toen 4.000 per wedstrijd, behalve op Maine Road (City stadion): 26.000 per thuis duel.
Nog 1 duel te gaan, moet te winnen zijn (6-1), maar oppassen dat we niet denken dat het al gelopen is. Maar toen we 0-1 maakten tegen Newcastle huilde ik wel van geluk, en dat zal erger zijn aanstaande zondag. Je moet echt een Citizen zijn om te begrijpen hoe ongelooflijk mooi het allemaal is![]()
En wat vind je dan de manier hoe het aanstaande kampioenschap bereikt wordt, en hoe de club getransformeerd is de afgelopen jaren?quote:Op maandag 7 mei 2012 22:51 schreef hetgoedevanhetleven het volgende:
Ik ben een Manchester City fan sinds 1994. City, de enige ploeg uit Manchester trouwens, united ligt er vlak buiten: Trafford. Amstelveen is ook geen Amsterdam, amen. Ik geniet nu van wat er gebeurd, een schitterende beloning van loyaliteit dit. In 1999 zakte City naar de 3e laag van het betaalde voetbal (2nd division), en het gemiddelde aantal toeschouwers was toen 4.000 per wedstrijd, behalve op Maine Road (City stadion): 26.000 per thuis duel.
Nog 1 duel te gaan, moet te winnen zijn (6-1), maar oppassen dat we niet denken dat het al gelopen is. Maar toen we 0-1 maakten tegen Newcastle huilde ik wel van geluk, en dat zal erger zijn aanstaande zondag. Je moet echt een Citizen zijn om te begrijpen hoe ongelooflijk mooi het allemaal is
Kampioenschap boven alles - ook imago, ethiek, etc ?![]()
Blue Moon is altijd gebleven, net als andere tradities. Er staat een ploeg die hecht met elkaar is en om gaat. Dat zie je niet bij Chelsea bijv. Bovendien was het united die ooit begon met de grote transfersommen regen. Ferdinand, Rooney etc etc. City heeft het geld, en dat gebruiken ze ook. Ja, zware aso bedragen zijn het, maar voetbal heeft zich al een tijd geleden kapot laten maken door de commercie. Maar als loyale fan van 18 jaar geniet ik gewoon en zeker het feit dat united verslagen wordt, is zalig.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:59 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
En wat vind je dan de manier hoe het aanstaande kampioenschap bereikt wordt, en hoe de club getransformeerd is de afgelopen jaren?
Kampioenschap boven alles - ook imago, ethiek, etc ?![]()
En we nemen afscheid van Blackburn (1-0 verlies thuis tegen Wigan).Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)![]()
Helaas, de goede spelers zullen het team ook wel binnenkort verlaten.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:11 schreef fanneke het volgende:
En we nemen afscheid van Blackburn (1-0 verlies thuis tegen Wigan).![]()
City heeft gewoon de loterij gewonnen dat een paar rijke sheiks City hebben gekozen om honderden miljoenen in te pompen. Het had net zo goed Bolton Wanderers kunnen zijn die kampioen waren geworden dit jaar. Vind het allemaal zo nep. Arsenal, Liverpool en United hebben hun succes behaald op eigen kracht en daar heb ik veel meer respect voor.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:51 schreef hetgoedevanhetleven het volgende:
Nog 1 duel te gaan, moet te winnen zijn (6-1), maar oppassen dat we niet denken dat het al gelopen is. Maar toen we 0-1 maakten tegen Newcastle huilde ik wel van geluk, en dat zal erger zijn aanstaande zondag. Je moet echt een Citizen zijn om te begrijpen hoe ongelooflijk mooi het allemaal is![]()
Ook die 3 hebben van die rijke eigenaren, al zien die het dan nog als investering in plaats van speeltje.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:32 schreef tech4u het volgende:
[..]
City heeft gewoon de loterij gewonnen dat een paar rijke sheiks City hebben gekozen om honderden miljoenen in te pompen. Het had net zo goed Bolton Wanderers kunnen zijn die kampioen waren geworden dit jaar. Vind het allemaal zo nep. Arsenal, Liverpool en United hebben hun succes behaald op eigen kracht en daar heb ik veel meer respect voor.![]()
Maar die 3 zijn wel groot geworden zonder die eigenaren..quote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:04 schreef Adames het volgende:
[..]
Ook die 3 hebben van die rijke eigenaren, al zien die het dan nog als investering in plaats van speeltje.![]()
Dat heeft united dus niet. Die hebben dan wel enkele jeugdspelers rondlopen, zei het dat in de afgelopen jaren ze allemaal stuk voor stuk aan het falen zijn. Zie het terug halen van Scholes en het blijven behouden van Giggs. Liverpool heeft ook weinig eigen kweek rondlopen, maar met Dalglish zal er veel leuks voor ze gaan gebeuren. Arsenal, goedkoop inkopen en naar elkaar toe laten groeien, zeker respect voor wat ze gedaan hebben tot nu toe. Alleen, ze hebben nog steeds niets in 7 jaar tijd gewonnen. Het 'bedrijf' Arsenal maakt winst, dus de eigenaren vinden het wel prima.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:32 schreef tech4u het volgende:
[..]
City heeft gewoon de loterij gewonnen dat een paar rijke sheiks City hebben gekozen om honderden miljoenen in te pompen. Het had net zo goed Bolton Wanderers kunnen zijn die kampioen waren geworden dit jaar. Vind het allemaal zo nep. Arsenal, Liverpool en United hebben hun succes behaald op eigen kracht en daar heb ik veel meer respect voor.
City, mooie is: de sheiks hadden eerst geprobeerd Liverpool, united, Arsenal, Tottenham en nog twee ploegen te kopen. Dat ging allemaal niet door, omdat ze allemaal dachten aan 'loze praatjes'. Wij zijn dus keuze nummer 7 en lachen nu het hardst. Ik geniet er gewoon van, yup de loterij gewonnen, mijn cluppie. Ik heb tot twee keer toe kanker overwonnen, nu gelukkig gezond, maar als City de League wint, dan heb ik de mooiste beloning ooit gehad voor het knokken om te mogen blijven leven. Dit betekend echt heel veel voor mij persoonlijk. C'mon City!![]()
Waar komt die band vandaan?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:08 schreef hetgoedevanhetleven het volgende:
[..]
Dat heeft united dus niet. Die hebben dan wel enkele jeugdspelers rondlopen, zei het dat in de afgelopen jaren ze allemaal stuk voor stuk aan het falen zijn. Zie het terug halen van Scholes en het blijven behouden van Giggs. Liverpool heeft ook weinig eigen kweek rondlopen, maar met Dalglish zal er veel leuks voor ze gaan gebeuren. Arsenal, goedkoop inkopen en naar elkaar toe laten groeien, zeker respect voor wat ze gedaan hebben tot nu toe. Alleen, ze hebben nog steeds niets in 7 jaar tijd gewonnen. Het 'bedrijf' Arsenal maakt winst, dus de eigenaren vinden het wel prima.
City, mooie is: de sheiks hadden eerst geprobeerd Liverpool, united, Arsenal, Tottenham en nog twee ploegen te kopen. Dat ging allemaal niet door, omdat ze allemaal dachten aan 'loze praatjes'. Wij zijn dus keuze nummer 7 en lachen nu het hardst. Ik geniet er gewoon van, yup de loterij gewonnen, mijn cluppie. Ik heb tot twee keer toe kanker overwonnen, nu gelukkig gezond, maar als City de League wint, dan heb ik de mooiste beloning ooit gehad voor het knokken om te mogen blijven leven. Dit betekend echt heel veel voor mij persoonlijk. C'mon City!![]()
Oke, hier een kleine memo aangaande united: Berbatov £30m, Ferdinand £30m, Veron £28m, Rooney £27m, Anderson £20.5m, v Nistelrooy £19m, de Gea £19m, Carrick £18.5m, Nani £17m, Hargreaves £17m. Dit lijstje even om aan te geven wie er begon met de grote aankopen, inclusief paar recente.
Bij City spelen trouwens ook veel Engelsen. Iets dat niet vaak meer voor komt, Geeft aan dat de eigenaren doen wat anderen niet doen![]()
feitelijk alleen door Oasis. Ik ontdekte die band in 1994, werd fan. Ontdekte dat ze Man City fans zijn, ik ging mij er in verdiepen en voelde gelijk goed aan. De fans, de humor (zelfspot), de loyaliteit voornamelijk ook. Manchester ben ik vaak geweest daar door, en het voelde echt als mijn club aan. Ook al zouden we nu in de Championship spelen, of lager, ik zou City trouw zijn geblevenquote:![]()
De uittocht begon al in de winter met Christopher Samba, toen de clubtopscorer.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:16 schreef CaptainObvious39 het volgende:
[..]
Helaas, de goede spelers zullen het team ook wel binnenkort verlaten.
Noch de eigenaars, noch de technische staf heeft op dit plotselinge vertrek ingespeeld, logisch dat door die verslaafde rohypnolpatiënten Blackburn gedegradeerd is.
Ik mag hopen dat Blackburn spoedig terugkomt in de Premier League, het liefst met nieuwe spilfiguren langs de lijn en in de bestuurskamer. Blackburn is nu niet toekomstbereid.![]()
Leuk dat je al die spelers opsomt, maar dat is over een langere periode uitgesmeerd, dus met beter beleid. Af en toe zit er dan weleens een miskoop tussen (Veron). Maar die heeft elke club wel.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:14 schreef hetgoedevanhetleven het volgende:
Oke, hier een kleine memo aangaande united: Berbatov £30m, Ferdinand £30m, Veron £28m, Rooney £27m, Anderson £20.5m, v Nistelrooy £19m, de Gea £19m, Carrick £18.5m, Nani £17m, Hargreaves £17m. Dit lijstje even om aan te geven wie er begon met de grote aankopen, inclusief paar recente.
Bij City spelen trouwens ook veel Engelsen. Iets dat niet vaak meer voor komt, Geeft aan dat de eigenaren doen wat anderen niet doen
City koopt in 1x alles wat los en vast zit en dat niet eens met eigen verdiend geld.
Grappige is ook dat over de laatste 3, 5, 10, 20 jaar City nog altijd veel en veel meer uitgegeven heeft dan Utd. Als je de prijzenkast vergelijkt heeft dat niet echt vruchten afgeworpen. Of je moet die fa cupje meetellen.![]()
we hebben het geld, dat geven we uit. Zei het dat de eigenaren direct zijn begonnen met de egootjes uit de selectie te werken. Martin Petrov, Robinho, Stephen Ireland etc etc, spelers die zichzelf groter vonden dan de club. Wat er nu speelt, en Balotelli is trouwens volledig uit de gratie door zijn eigen toedoen, komt voor elkaar op, kent eer gevoel en dat zie je terug. Als het 'alleen om het geld' te doen was, dan stonden wij nu niet boven aan.
Bovendien hebben wij niet telkens de scheidsrechters mee, zoals united. Beter gezegt: de meeste scheidsrechters zijn 'fan' van united en de FA is zo corrupt als maar zijn kan. Ondanks talloze penalties voor united hebben ze Trafford niet aan de landstitel kunnen helpen. Maar let up, het zal mij niet verbazen dat City binnen 10 minuten met 10 man staat en 0-1 achter door een makkelijke penalty.![]()
Ik denk wel degelijk dat het veel spelers om het geld te doen was.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:33 schreef hetgoedevanhetleven het volgende:
we hebben het geld, dat geven we uit. Zei het dat de eigenaren direct zijn begonnen met de egootjes uit de selectie te werken. Martin Petrov, Robinho, Stephen Ireland etc etc, spelers die zichzelf groter vonden dan de club. Wat er nu speelt, en Balotelli is trouwens volledig uit de gratie door zijn eigen toedoen, komt voor elkaar op, kent eer gevoel en dat zie je terug. Als het 'alleen om het geld' te doen was, dan stonden wij nu niet boven aan.
Bovendien vind ik Man City op het moment een erg zielloze club met een kleurloze manager als Mancini. Man City is wel de enige club die het kampioenschap verdient - zij hebben immers het beste voetbal gespeeld - maar ik feliciteer ze niet. Het smijten met geld op de manier waarop clubs als City het doen, verstoort de financiële kant van de voetbalwereld. Steeds groter wordende bedragen waardoor kleine clubs zich ook onverantwoordelijk gaan gedragen waardoor ze veel meer moeite hebben om hun hoofd boven water te houden.![]()
voetbal is in mijn optiek sinds de jaren 90 verziekt. Nogmaals, het was united die begon met zware trannsfersommen te betalen. Toen Chelski mee ging doen, en alleen Mourinho had succes (nu dan Di Matteo die de spelers flink onder handen neemt, nog krijgt hij geen nieuw contract), spraken zij direct schande er van. Het is allemaal ook ziek, de bedragen die de ronde gaan, gewoon absurd. Maar het is mijn club, ik geniet van dit alles, en het kampioenschap heeft een hele zware betekenis voor mijzelf.
Zielloos vind ik City niet. Er zijn veel 'glory hunters' bij tekomen, maar de passie van de echte fans is altijd het zelfde gebleven. Bovendien is het knap waar City nu staat, want alleen met geld er tegen aan smijten alleen, kom je er niet. Zie maar nogmaals Chelski die er telkens maar niet aan te pas komt![]()
Ik snap je punt over City, maar ik vind het geen hechtere ploeg dan bijv. Chelsea. Natuurlijk zie je dat als supporter anders, daarom snap ik het ook wel, maar als buitenstaander zie ik City niet als een hechtere ploeg dan andere... Er zijn spelers bijgekomen die om het geld gekomen zijn, niet om de geschiedenis of de eer van de club...all your heroes are whores![]()
Noem 3 kampioenschappen, 4 FA cups en 1 (misschien 2) CL titel in 9 jaar maar niksquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:51 schreef hetgoedevanhetleven het volgende:
voetbal is in mijn optiek sinds de jaren 90 verziekt. Nogmaals, het was united die begon met zware trannsfersommen te betalen. Toen Chelski mee ging doen, en alleen Mourinho had succes (nu dan Di Matteo die de spelers flink onder handen neemt, nog krijgt hij geen nieuw contract), spraken zij direct schande er van. Het is allemaal ook ziek, de bedragen die de ronde gaan, gewoon absurd. Maar het is mijn club, ik geniet van dit alles, en het kampioenschap heeft een hele zware betekenis voor mijzelf.
Zielloos vind ik City niet. Er zijn veel 'glory hunters' bij tekomen, maar de passie van de echte fans is altijd het zelfde gebleven. Bovendien is het knap waar City nu staat, want alleen met geld er tegen aan smijten alleen, kom je er niet. Zie maar nogmaals Chelski die er telkens maar niet aan te pas komtHet is echt wel significant beter gegaan met Chelsea door dat geld van Abramovic. Dat kun je gewoon ècht niet ontkennen. En dit geldt natuurlijk ook voor Man City al vind ik dat ze zo mogelijk nog slechter omgaan met al dat geld, spilzieke club
know'm sayin?
word? word.![]()
Heb ik iets gemist?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:00 schreef alors het volgende:
[..]
Noem 3 kampioenschappen, 4 FA cups en 1 (misschien 2) CL titel in 9 jaar maar niksHet is echt wel significant beter gegaan met Chelsea door dat geld van Abramovic. Dat kun je gewoon ècht niet ontkennen. En dit geldt natuurlijk ook voor Man City al vind ik dat ze zo mogelijk nog slechter omgaan met al dat geld, spilzieke club
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Ohja ik dacht aan Mourinho maar die deed het niet met Chelsea maar bij Portoquote:Maar goed alsnog wel twee keer in de finale gestaan.
know'm sayin?
word? word.![]()
Ik heb per definitie geen respect voor united ;-) 'the trafford swamp dwellers' hebben erg veel in Engeland gewonnen met behulp van scheidsrechters. Enfin, het staat wel in de boeken.quote:Noem 3 kampioenschappen, 4 FA cups en 1 (misschien 2) CL titel in 9 jaar maar niksHet is echt wel significant beter gegaan met Chelsea door dat geld van Abramovic. Dat kun je gewoon ècht niet ontkennen. En dit geldt natuurlijk ook voor Man City al vind ik dat ze zo mogelijk nog slechter omgaan met al dat geld, spilzieke club
Chelsea was al Europees actief. Ze wonnen bijv de Cup Winners Cup, nog voor dat Abramovic kwam. Die gast snapt zelf niets van voetbal, want al die trainers die hij tot nu toe heeft ontslagen heeft hem maar liefst £88m...Je had ze moeten zien toen de bevrijdende 0-1 kwam zondag. Alles en iedereen naar elkaar toe rennen en dat zie je telkens, het is niet van "ok, wij hebben een doelpunt gemaakt, dat was het". Juist met het feit dat men de spelers voor geldwolven zonder eergevoel uit te maken, is de groep dichter tot elkaar gekomen: we zullen ze eens wat laten zien. Zei het dat zonder het geld de meeste spelers uiteraard nooit waren gekomen. Tevez overigens de sleutel van het succes, toen we hem hadden gecontracteerd, gingen alle deuren ineens open voor de clubquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:55 schreef sylvietjoo het volgende:
Ik snap je punt over City, maar ik vind het geen hechtere ploeg dan bijv. Chelsea. Natuurlijk zie je dat als supporter anders, daarom snap ik het ook wel, maar als buitenstaander zie ik City niet als een hechtere ploeg dan andere... Er zijn spelers bijgekomen die om het geld gekomen zijn, niet om de geschiedenis of de eer van de club...![]()
oh wacht, je doelde op chelsea in de afgelopen 9 jaar... klopt, aardig wat prijzen gepakt. 2 landstitels, aantal FA cups etc. En toch zijn ze na Mourinho nooit meer mee wezen draaien om de titel. De spelers van Chelsea zijn heel erg 'zakelijk' en 'op hunzelf'![]()
Bijzonder dat je het financiële motief aanhaalt.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:07 schreef hetgoedevanhetleven het volgende:
[..]
Ik heb per definitie geen respect voor united ;-) 'the trafford swamp dwellers' hebben erg veel in Engeland gewonnen met behulp van scheidsrechters. Enfin, het staat wel in de boeken.
Chelsea was al Europees actief. Ze wonnen bijv de Cup Winners Cup, nog voor dat Abramovic kwam. Die gast snapt zelf niets van voetbal, want al die trainers die hij tot nu toe heeft ontslagen heeft hem maar liefst £88m...Beetje hypocriet niet?
En je zegt wel steeds dat Utd veel spendeert, maar dat is natuurlijk maar een schijnt want de uitgaven van City zijn geweest de afgelopen jaren.![]()
Dat geloof ik ook best, maar mijn punt was dat dat bij andere clubs niet per se anders is, wat City daardoor niet 'hechter' maakt dan andere ploegen (en dat is wat je bericht suggereerde).quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:07 schreef hetgoedevanhetleven het volgende:
[..]
Je had ze moeten zien toen de bevrijdende 0-1 kwam zondag. Alles en iedereen naar elkaar toe rennen en dat zie je telkens, het is niet van "ok, wij hebben een doelpunt gemaakt, dat was het". Juist met het feit dat men de spelers voor geldwolven zonder eergevoel uit te maken, is de groep dichter tot elkaar gekomen: we zullen ze eens wat laten zien. Zei het dat zonder het geld de meeste spelers uiteraard nooit waren gekomen. Tevez overigens de sleutel van het succes, toen we hem hadden gecontracteerd, gingen alle deuren ineens open voor de clubToch zijn ze vorig jaar nog als tweede geëindigd...quote:En toch zijn ze na Mourinho nooit meer mee wezen draaien om de titel. De spelers van Chelsea zijn heel erg 'zakelijk' en 'op hunzelf'
Verder is het verhaal over scheidsrechters bij Man Utd misschien wel gedeeltelijk waar, maar dan ook echt maar gedeeltelijk. Geldt dat ook voor Barcelona?
Enfin, het was niet bedoeld om je hele verhaal onderuit te halen. Ik vind het mooi om ook de andere kant van City te zien, de echte fans dus.all your heroes are whores![]()
@ sylvietjoo: daar heb je gelijk in. Voetbal is tegenwoordig om de centen, dan wel pennies, echte club liefde komt zelden nog voor. Zei het dat wat Feyenoord dit seizoen heeft gepresteerd een mooi voorbeeld is van hoe het zou moeten zijn in het voetbal. Ik kijk tegenwoordig liever naar American Football, veel leuker.
Elke grote club heeft de scheids mee. Als je wint, heb je vrienden... City krijgt ook discutabele beslissingen straks mee, zo werkt het helaas nu eenmaal. Dit is tot nu toe een leuke discussie. Goed gesprek, met wederzijds respect
@ Banaanensuiker: gedeeltelijk hypocrietfeit is dat Trafford er mee begonnen is. Zei het dat was toen, we leven in het nu. Trafford staat £1bn in het rood, wellicht nu iets minder, maar het is leuk om ze 'Stadium of Debt' onder de neus te wrijven. Het (eventuele) kampioenschap zondag is voor de trouwe fans het mooiste wat is overkomen. We vonden het wel prima, om de slemieltjes van de competitie te zijn. Blue Moon ons liedje, en nu Blue Moon Is Rising
![]()
![]()
Ik vind het juist mooi dat 'het geld' het zogenaamd wint.
Al die profvoetballers zijn sowieso al zwaar overbetaald. Wanneer ze elkaar verwijten gaan maken dat het geld win dan vind ik dat een geval van de pot die de ketel zwart noemt.Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent![]()
Ook City zou dat bedrag in het rood staan, zij het niet dat het een rijke geldschieter heeft. City geeft niet het geld uit wat het verdient, maar véél meer dan dat. Het is natuurlijk krankzinnig dat het zo kan; zoveel in de min staan en veel meer geld uitgeven dan er binnenkomt. In een gezonde voetbalwereld zouden zulke clubs niet langer kunnen bestaan, want het zijn in essentie toch bedrijven. En bedrijven moeten winst behalen. Helaas is de FIFA veel te laks, en bang ik dan ook bang dat de Financial fair play regels ook niet veel zoden aan de dijk zetten.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:22 schreef hetgoedevanhetleven het volgende:
@ Banaanensuiker: gedeeltelijk hypocrietfeit is dat Trafford er mee begonnen is. Zei het dat was toen, we leven in het nu. Trafford staat £1bn in het rood, wellicht nu iets minder, maar het is leuk om ze 'Stadium of Debt' onder de neus te wrijven.
![]()
Een 'sport' waar ze pauzes houden voor de nieuwste reclames en die los van dat ook nog eens constant stilstaat. Om nog maar te zwijgen over de gigantische advertentiewinsten die er geboekt worden door bedrijven tijdens de Superbowl te laten adverteren. Nee, AF heeft inderdaad meer integriteit dan voetbal.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:22 schreef hetgoedevanhetleven het volgende:
@ sylvietjoo: daar heb je gelijk in. Voetbal is tegenwoordig om de centen, dan wel pennies, echte club liefde komt zelden nog voor. Zei het dat wat Feyenoord dit seizoen heeft gepresteerd een mooi voorbeeld is van hoe het zou moeten zijn in het voetbal. Ik kijk tegenwoordig liever naar American Football, veel leuker.
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
@ VeX: klopt
@ Banaanensuiker: de financiele fair play is alleen maar in het leven geroepen toen City plots de rijkste ploeg ter wereld werd. Als dit niet was gebeurd, kabbelde het rustig verder. De Champions League is een lachertje met telkens weer de zelfde namen die bij de laatste 8 zitten. Nu dat City duidelijk mee gaat draaien zijn de elitaire ploegen niet blij. Real Madrid heeft zwaardere schulden dan welke ploeg dan ook, Barcelona staat ook stijf in het rood, maar daar hoor je dan niemand over. UEFA is een poppenkast, en daar komt City, het ongewenste kindje, dat als een olifant door hun porceleinen kast zal denderen. Wij zijn de deugnieten nu van het voetbal![]()
![]()
Ik ben blij voor je dat je zo tevreden bent met je club jongen, maar ik blijf er gewoon op kotsen.know'm sayin?
word? word.![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:15 schreef alors het volgende:
Ik ben blij voor je dat je zo tevreden bent met je club jongen, maar ik blijf er gewoon op kotsen.![]()
![]()
Real Madrid heeft inderdaad veel schulden, maar daar tegenover staat een gigantische omzet die de ploeg over de laatste 100 jaar heeft opgebouwd. En daar zit voor mij nu het hele punt. Die ploegen hebben door de jaren heen succes behaald en daardoor hun omzet kunnen vergroten. Bij City is het ineens pats boem loterij en smijten maar.....quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:13 schreef hetgoedevanhetleven het volgende:
@ VeX: klopt
@ Banaanensuiker: de financiele fair play is alleen maar in het leven geroepen toen City plots de rijkste ploeg ter wereld werd. Als dit niet was gebeurd, kabbelde het rustig verder. De Champions League is een lachertje met telkens weer de zelfde namen die bij de laatste 8 zitten. Nu dat City duidelijk mee gaat draaien zijn de elitaire ploegen niet blij. Real Madrid heeft zwaardere schulden dan welke ploeg dan ook, Barcelona staat ook stijf in het rood, maar daar hoor je dan niemand over. UEFA is een poppenkast, en daar komt City, het ongewenste kindje, dat als een olifant door hun porceleinen kast zal denderen. Wij zijn de deugnieten nu van het voetbal![]()
En dit iddquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:15 schreef alors het volgende:
Ik ben blij voor je dat je zo tevreden bent met je club jongen, maar ik blijf er gewoon op kotsen.![]()
voetbal was al verziekt voordat City aan de deur ging kloppen. Ik respecteer uiteraard de redenen van afkeuring, daar doe ik niet moeilijk over. Maar als loyal Citizen ben ik wel gewoon aan het genieten, ook al stoppen de arabieren er mee over 2 jaar, dit (FA cup vorig jaar, hopelijk de titel zondag) kan niemand mij meer afpakken![]()
![]()
Het is inderdaad een beetje stom om hier alleen City op af te rekenen, en hoe zeer ook ik die geldsmijterij afkeur... ik vind het eigenlijk wel leuk om hier de andere kant van te zien, die van de gevestigde supporter, en dat iemand van z'n club geniet zonder overal op te lopen zieken
all your heroes are whores![]()
Helemaal mee eens. Hier zitten vooral van die walgelijke Arsenal fans en een sporadische utd-fan.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:02 schreef sylvietjoo het volgende:
Het is inderdaad een beetje stom om hier alleen City op af te rekenen, en hoe zeer ook ik die geldsmijterij afkeur... ik vind het eigenlijk wel leuk om hier de andere kant van te zien, die van de gevestigde supporter, en dat iemand van z'n club geniet zonder overal op te lopen zieken![]()
Overwinning voor Chelsea vanavond, denk ik zomaar."Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."![]()
ik denk een gelijkspelquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:11 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Overwinning voor Chelsea vanavond, denk ik zomaar.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Nou nou toch weer 2 top opstellingen, verwacht aanvallend en open voetbal!
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
koekoekquote:Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Haha, sierd weer: 'Cech is een redelijk goede drummer'.
Zou Johan Derksen nu schuimbekkend voor de tv zitten?![]()
Johan heeft het geluid uitgezetquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:05 schreef BWolf het volgende:
![]()
Ik heb niet de indruk dat Derksen vaak naar buitenlands voetbal kijkt, hij lult er altijd maar snel over heen als Renee of Boskamp erover beginnen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:05 schreef BWolf het volgende:
Mansour is zijn speeltje moe?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:23 schreef hetgoedevanhetleven het volgende:
voetbal was al verziekt voordat City aan de deur ging kloppen. Ik respecteer uiteraard de redenen van afkeuring, daar doe ik niet moeilijk over. Maar als loyal Citizen ben ik wel gewoon aan het genieten, ook al stoppen de arabieren er mee over 2 jaar, dit (FA cup vorig jaar, hopelijk de titel zondag) kan niemand mij meer afpakken![]()
Yup. Volledige opstellingen en live info hierquote:
http://uk.soccerway.com/m(...)otball-club/1117404/![]()
nee, nog lang niet! De hele omgeving rondom het stadion wordt voor £1bn opgezet, hotels, winkels, huizen, stadionnetje a 6000 man voor de reserve ploeg. We blijven nog lang de mensheid verblijdenquote:![]()
Terry-ble error, mooi afgemaakt. Verdomd Liverpool, zaterdag 1e helft slecht gespeelt, en nu ineens kan het wel![]()
Spelen wel met 8 andere spelers geloof ik.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kat in het bakkie voor Munchen dus, die CL.![]()
Chelsea moet winnen om kansen te houden op CL. Nu kan het waarschijnlijk alleen nog bij winst van de CL.quote:![]()
Dat dacht Barcelona ook, ze laten dit gewoon lopenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kat in het bakkie voor Munchen dus, die CL.![]()
3-0, Alleen als chelski the CL wint spelen ze in dat tournooi, in de competitie liggen ze er nu 'uit'.![]()
Laten we hopen dat ze dat niet doen, ik gun het die Rus nietquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:29 schreef hetgoedevanhetleven het volgende:
3-0, Alleen als chelski the CL wint spelen ze in dat tournooi, in de competitie liggen ze er nu 'uit'.![]()
ik ook niet, maar Bayern? ik steun Bayern alleen als ze tegen Trafford Utd spelenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Laten we hopen dat ze dat niet doen, ik gun het die Rus niet![]()
Is dat die arts die ze destijds lieten zien bij VI!? Die is niet verkeerd idd.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:33 schreef Luckypenguin het volgende:
Die vrouw in het midden op de Chelsea bank.![]()
Jammer dat dat schot niet zat zeg! Schitterend!Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Eva Carneiro.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:35 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Is dat die arts die ze destijds lieten zien bij VI!? Die is niet verkeerd idd.![]()
scheidsrechters zijn heel slecht in Engeland. De gele kaart was om de speler formeel te beschermen. Was het een niet-chelsea speler geweest, dan was het wel roodquote:![]()
Sierd voorspelde het gewoon al
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Grappig. Bloodzeed had een reclame voor The Raid, niet slecht voor een indonesische actiefilm die voor ongeveer 1 miljoen dollar gemaakt is![]()
![]()
quote:![]()
know'm sayin?
word? word.![]()
of liefdesbeetjesquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Van mij mag ie, maar dan maakt Sua er ook 1 en dan vecjten om de bal
know'm sayin?
word? word.![]()
Vroeger had je een tennisster, Wendy Turnbull, die kon nog beter trappen dan hij.
Wat een kleutervoetbal.
Sierd![]()
![]()
Doelpuntje hoor!Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Chelsea heeft de FA cup en gaat de CL winnen, wat boeit dit wedstrijdje nou.Un dann rettet kein Kavallerie,
Hahah Sierd ziet zoiets ook meteen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:20 schreef Afhaalchinees het volgende:
Sierd
"Die meneer met die pleister op zijn oog"![]()
Hopelijk zit Gijpie ook te kijken. Kan ie z'n bek eens houden over het niveau van de Nederlandse competitie.![]()
Want het niveau van Nederland is hierdoor veranderd?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:21 schreef franske19 het volgende:
Hopelijk zit Gijpie ook te kijken. Kan ie z'n bek eens houden over het niveau van de Nederlandse competitie.sig verwijderd door FA![]()
Gijp kijkt allesquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:21 schreef franske19 het volgende:
Hopelijk zit Gijpie ook te kijken. Kan ie z'n bek eens houden over het niveau van de Nederlandse competitie.![]()
Als ze de CL niet winnen worden ze geen vierde in de competitie dankzij deze 4-1, dat maakt het uit.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:20 schreef Zorro het volgende:
Chelsea heeft de FA cup en gaat de CL winnen, wat boeit dit wedstrijdje nou.![]()
Scherp, maar het Engelse voetbal gaat ook heel hard naar benedenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Want het niveau van Nederland is hierdoor veranderd?![]()
Het geeft aan dat er in het buitenland net zoveel domme fouten worden gemaakt. Gijpie is een grappige vent maar hij komt altijd met dwaze voorbeelden van momenten die zogenaamd het Nederlands voetbal belachelijk maken. Je ziet in de top competities precies hetzelfde. Het voetbal stelt trouwens ook weer bar weinig voor.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Want het niveau van Nederland is hierdoor veranderd?![]()
En dab moeten Spurs en NCU nog punten verliezen .....quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Als ze de CL niet winnen worden ze geen vierde in de competitie dankzij deze 4-1, dat maakt het uit.![]()
daar zorgen de scheidsrechters wel voor, helaasquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Scherp, maar het Engelse voetbal gaat ook heel hard naar beneden![]()
De nr 9 speelt tegen de nr 6 he. Liverpool en Chelsea zijn misschien wel grote namen maar dit seizoen is het niet veel bijzonders.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:25 schreef franske19 het volgende:
[..]
Het geeft aan dat er in het buitenland net zoveel domme fouten worden gemaakt. Gijpie is een grappige vent maar hij komt altijd met dwaze voorbeelden van momenten die zogenaamd het Nederlands voetbal belachelijk maken. Je ziet in de top competities precies hetzelfde. Het voetbal stelt trouwens ook weer bar weinig voor.![]()
Je ziet die fouten bij alle clubsquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:27 schreef YazooW het volgende:
[..]
De nr 9 speelt tegen de nr 6 he. Liverpool en Chelsea zijn misschien wel grote namen maar dit seizoen is het niet veel bijzonders.![]()
Tuurlijk, maar in mindere maten als bij deze 2. United en City spelen echt wel wat beter voetbal.quote:![]()
Dat ben ik met je eensquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:28 schreef YazooW het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar in mindere maten als bij deze 2. United en City spelen echt wel wat beter voetbal.![]()
Dat bedoel ik, daarom is deze wedstrijd niet boeiend, want die kans lijkt me klein dat beiden punten gaan verspelen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:26 schreef chufi het volgende:
[..]
En dab moeten Spurs en NCU nog punten verliezen .....Un dann rettet kein Kavallerie,
Mjah, laatst speelde Man Utd tegen City en toen kwamen ze ook met een waanziggige opstelling en wisten ze geen enkele kans te creeeren. Om over de blunders achterin bij Arsenal nog maar te zwijgen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:27 schreef YazooW het volgende:
[..]
De nr 9 speelt tegen de nr 6 he. Liverpool en Chelsea zijn misschien wel grote namen maar dit seizoen is het niet veel bijzonders.
Voetbal blijft mensenwerk, ongeacht het niveau, dus er zullen altijd spelers zijn die verkeerde beslissingen nemen of fouten maken.
Daarnaast vind ik sowieso de Eredivisie niet van een dusdanig laag niveau als wat sommige analisten ons proberen voor te schotelen. De Serie A vind ik bijvoorbeeld van een lager niveau dan onze competitie.![]()
Gewaagde opmerkingquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:29 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
De Serie A vind ik bijvoorbeeld van een lager niveau dan onze competitie.![]()
![]()
Ik snap je niet? Chelsea blijft zesde in de PL dit seizoen, geen kans op plek 5 of 7.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:26 schreef chufi het volgende:
[..]
En dab moeten Spurs en NCU nog punten verliezen .....![]()
![]()
'Heeft nu pijn aan de voet, doet heel stoer maar wil het niet laten merken' haha geweldig
Het leven is een toverbal.![]()
Dat het winnen van deze wedstrijd niks zegt voor Chelsea, omdat Spurs en Newcastle beiden punten moeten verspelen als Chelsea nog op de 4e plek wil komen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik snap je niet? Chelsea blijft zesde in de PL dit seizoen, geen kans op plek 5 of 7.Un dann rettet kein Kavallerie,
Niet echt. Qua techniek, tactiek en snelheid vind ik het hier doorgaans gewoon beter dan in Italie. Er zijn daar een paar clubs met veel geld en dus hele goede voetballers, maar dat is het dan ook wel. In veel teams zie je ook hele oude spelers meedoen die het allemaal nog kunnen bijbenen, terwijl dat in andere competities zoals de onze een stuk moeilijker zou zijn.quote:
Daarnaast zijn we ook veel beter qua opleiden en inbrengen van jeugd natuurlijk.![]()
Nee Sierd, ik ben NOOIT aan een Suarez momentje toe
Un dann rettet kein Kavallerie,
Mwa, wedstrijd ging slechts alleen maar om een kampioenschap, dan ga je uiteraard vol in de aanval om gaten in je defensie te creeeren zodat je die ene kans weg kunt gooien. Als je had gedacht dat het een super enerverend duel zou worden, een nieuwe 6-1 voor de enige ploeg uit Manchester, dan ben je naief.quote:Mjah, laatst speelde Man Utd tegen City en toen kwamen ze ook met een waanziggige opstelling en wisten ze geen enkele kans te creeeren. Om over de blunders achterin bij Arsenal nog maar te zwijgen.![]()
Dat bedoel ik dus. Niks acteerwerk.
Suarez
Wat ben ik blij dat Celsea zaterdag won en niet nu.Un dann rettet kein Kavallerie,
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:34 schreef Zorro het volgende:
Nee Sierd, ik ben NOOIT aan een Suarez momentje toe![]()
![]()
Als Suarez erbij betrokken is niet.quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Dat dus.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:38 schreef alors het volgende:
Wat een acteur ook die Suarezdie bezorgdheid, dat handje
Alsof Volkert vd Graaf bezorgd zou gaan kijken of er wat mis was met Fortuyn.Un dann rettet kein Kavallerie,
Da's toch die blonde scheidsrechter in de eredivisie?quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Ja joh heb je dat niet gezien dan..... hij jankte als een klein meisje.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:39 scalshreef Zorro het volgende:
[..]
Dat dus.
Alsof Volkert vd Graaf bezorgd zou gaan kijken of er wat mis was met Fortuyn.![]()
Suarez op zijn best
Vraagje: Er stond een ban op doodsverwensing toch?
Dan zeg ik niks.Un dann rettet kein Kavallerie,
Kuyt gewoon terug naar Feyenoord, samen met Guidetti en Drenthe voorin![]()
Wel mooie wedstrijd, prachtig commentaar, genieten dit![]()
Doe maar niet inderdaad, dat zou wel heel sneu zijn, zo'n reactie.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:48 schreef Zorro het volgende:
Suarez op zijn best
Vraagje: Er stond een ban op doodsverwensing toch?
Dan zeg ik niks.![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:51 schreef CrushedTinBox het volgende:
Sierd vindt de arm van Marcello het mooist
Hardy zit op de tribune hoor ik net![]()
Zou mooi zijn. Ik begreep dat Guidetti en nog 3 spelers van City deze zomer aan Feyenoord verhuurd zullen wordenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:49 schreef Grifte het volgende:
Kuyt gewoon terug naar Feyenoord, samen met Guidetti en Drenthe voorin![]()
Wel mooie wedstrijd, prachtig commentaar, genieten dit![]()
Ik vind "Carpe Diem" wat basic als tekstquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:51 schreef CrushedTinBox het volgende:
Sierd vindt de arm van Marcello het mooist![]()
Hij heeft ook nummer 12 op zijn arm staan zodat hij zijn rugnummer niet vergeet, aldus Sierdquote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:53 schreef hetgoedevanhetleven het volgende:
[..]
Zou mooi zijn. Ik begreep dat Guidetti en nog 3 spelers van City deze zomer aan Feyenoord verhuurd zullen worden![]()
Heb je meer info, qua wat voor spelers, wat we er voor moeten dokken, betrouwbare bron etc etc?![]()
Sierd heeft Carpe Diem ook wel eens vertaald als Gedenk te sterven, dus dat wilde hij nog even recht zetten denk ik.![]()
Van Persiequote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:57 schreef chufi het volgende:
Maar goed is er nog een speler zonder tattoo?
know'm sayin?
word? word.![]()
Ted van de Papert? Art van Peppen?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:57 schreef chufi het volgende:
Maar goed is er nog een speler zonder tattoo?
Sterren zonder sterallures.
Gejank over Suarez, elk duel zien bepaalde figuren (met van die grote gekleurde brillen) wel iets wat niet door de beugel kan.![]()
Ik zag laatst trouwens dat die Meeuwis van VVV ook gewoon zijn hele bovenlichaam heeft getatoeëerd, daar had ik het echt niet van verwacht.
edit :![]()
![]()
lelijk ook nogquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:02 schreef Paul-89 het volgende:
Ik zag laatst trouwens dat die Meeuwis van VVV ook gewoon zijn hele bovenlichaam heeft getatoeëerd, daar had ik het echt niet van verwacht.
edit :
[ afbeelding ]
know'm sayin?
word? word.![]()
Chelsea moet de CL winnen om alsnog te plaatsen
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
En dat als winnaar...Alleen dan dusquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:25 schreef Anonymousz het volgende:
Chelsea moet de CL winnen om alsnog te plaatsen![]()
yupquote:
CL niet winnen -------------> EL spelen
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Volgens mij zijn ze niet eens zeker van EL.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:28 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
yup
CL niet winnen -------------> EL spelen
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
jawel, ze wonnen de FA cup. Maar de 6e plek geeft inderdaad zelf geen recht op ELquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze niet eens zeker van EL.![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze niet eens zeker van EL.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:57 schreef hetgoedevanhetleven het volgende:
[..]
jawel, ze wonnen de FA cup. Maar de 6e plek geeft inderdaad zelf geen recht op ELEen Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Ik dacht van plek 1 t/m 4 CL en 5 t/m 7 EL?Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
is ook zo. Maar als ze de Munichs, niet trafford united maar Bayern, in de finale verslaan, dan mag de winnaar hoe dan ook weer deel nemen. Dit na het 'Liverpool fiasco', kunnen er dus 5 Engelse ploegen deel nemen (als Chelsea wint).quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:21 schreef Anonymousz het volgende:
Ik dacht van plek 1 t/m 4 CL en 5 t/m 7 EL?
De EL is alleen voor plaats 5, dan de winnaars van de League Cup (Liverpool) en winnaar FA cup (Chelsea) spelen dan ook EL.
Nu zit ik even te denken: Nummer 7 is Everton, die nemen Chelsea's plaats in, als ze de CL winnen. die gaan dus ook de EL in![]()
Ik dacht dat als chelsea de CL wint, dat dan de nr 4 zijn plek inlevert en de EL in gaat. Ik hoorde dat dit is veranderd. Kan iemand voor mij dit bevestigen/ontkrachten met een bron?![]()
The top four teams in the Barclays Premier League qualify for the UEFA Champions League.
English winners of the UEFA Champions League finishing outside the top four places (but who qualify for the UEFA Europa League through their domestic Barclays Premier League position) go forward as Winners to the group stage along with domestic champions, runners-up and third place.
No extra domestic place can be gained by winning the UEFA Champions League, therefore the team finishing fourth drops to the UEFA Europa League.
English winners of the UEFA Champions League who do not qualify through their domestic position go forward as Winners to the group stage, with the team finishing fourth dropping to the UEFA Europa League. In this case, the national association of the title-holder is entitled to one additional place in the UEFA Europa League.
http://football-talk.co.u(...)he-champions-league/![]()
Terecht, jammer dat het geen Nederlander isquote:Op woensdag 9 mei 2012 09:50 schreef BramKVO het volgende:
Vincent kompany verkozen tot beste city-speler van het seizoen, respect !, beste verdediger van de PL
![]()
Ah, goede info aangaande de CL toetreding. Na het 'Liverpool fiasco' had men dingen veranderd.Mooi voor hem. Zeker goed. Lescott daarintegen heeft zich grandioos ontwikkeld de afgelopen maanden, Puik duo hebben we achterinquote:Op woensdag 9 mei 2012 09:50 schreef BramKVO het volgende:
Vincent kompany verkozen tot beste city-speler van het seizoen, respect !![]()
![]()
Is trouwens ook nog zo dat als Chelsea de CL wint, de nummer 3 (ars/newc/tott) voorronde CL moet spelen en niet automatisch is geplaatst voor de groepsfase.![]()
Lekker is dat, nog een reden dat Chelski de CL niet mag winnenquote:Op woensdag 9 mei 2012 10:54 schreef lordteddybeer het volgende:
Is trouwens ook nog zo dat als Chelsea de CL wint, de nummer 3 (ars/newc/tott) voorronde CL moet spelen en niet automatisch is geplaatst voor de groepsfase.![]()
sorry, maar Bayern Munchen... mag het nooit winnen. Tenzij ze tegen united spelen, dat is de enige uitzondering ;-) Ik zou het wel zonde vinden van Newcastle als zij 4e zouden eindigen en de CL mislopen. Laten we zondag even afwachten en dan een week filosoferen wie wel en wie niet hehequote:Op woensdag 9 mei 2012 10:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lekker is dat, nog een reden dat Chelski de CL niet mag winnen![]()
Bayern mag het van mij winnen hoor, zeker tegen Chelseaquote:Op woensdag 9 mei 2012 11:17 schreef hetgoedevanhetleven het volgende:
[..]
sorry, maar Bayern Munchen... mag het nooit winnen. Tenzij ze tegen united spelen, dat is de enige uitzondering ;-) Ik zou het wel zonde vinden van Newcastle als zij 4e zouden eindigen en de CL mislopen. Laten we zondag even afwachten en dan een week filosoferen wie wel en wie niet hehe![]()
Wat is nu het programma van komend weekend?Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
staat in de OPquote:Op woensdag 9 mei 2012 11:51 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Wat is nu het programma van komend weekend?
know'm sayin?
word? word.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: