heyquote:Op maandag 7 mei 2012 16:01 schreef Ethanolic het volgende:
Ik zie trouwens ook nog lasagne in de koelkast staan
/endo
M en L. Maar ik draag die shit niet, ik verkoop het.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:59 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
kleine maten man, dat je dat kan dragen
Zo'n slecht nummer dat ie stiekem leuk is.quote:
Echt he, hij wordt hier ook zo vaak gedraaidquote:Op maandag 7 mei 2012 20:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zo'n slecht nummer dat ie stiekem leuk is.
Vorige week tijdens werk mijn elleboog een miniscuul wondje bezorgd door wat glas. Wat ik niet door had tot er aan de bar een wijf helemaal hysterisch werd door al het bloed wat over mijn arm liep. Nu is het geloof ik ontstoken of zo want shit is rood en pijnlijk. Terwijl ik het wel heb gedesinfecteerd.quote:
Aids dit dat.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:23 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Vorige week tijdens werk mijn elleboog een miniscuul wondje bezorgd door wat glas. Wat ik niet door had tot er aan de bar een wijf helemaal hysterisch werd door al het bloed wat over mijn arm liep. Nu is het geloof ik ontstoken of zo want shit is rood en pijnlijk. Terwijl ik het wel heb gedesinfecteerd.
Beter zegt die dat want ik heb nog een krom mens nodig voor mijn explicito-arte galerijquote:Op maandag 7 mei 2012 21:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Over 6 weken ligt CB letterlijk krom van de tetanus.
Gewoon een 14jarige kromneuken ja toch.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:37 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Beter zegt die dat want ik heb nog een krom mens nodig voor mijn explicito-arte galerij
Bitch je bent te wild, waar is jou verstand meissjequote:Op maandag 7 mei 2012 23:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gewoon een 14jarige kromneuken ja toch.
Is eruit geneuktquote:Op maandag 7 mei 2012 23:00 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Bitch je bent te wild, waar is jou verstand meissje
Nja ok mar wil niet weer deale met zo'n zogenaamde vermissing ze doen vrijwillig mar ben t zat hier in roffaquote:Op maandag 7 mei 2012 23:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gewoon een 14jarige kromneuken ja toch.
Daarom is Groningen zo goed, afgelegen plekken genoeg kan je zo zo in de bossen vingeren waarna jouw suede schoenen verpest zijnquote:Op maandag 7 mei 2012 23:35 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Nja ok mar wil niet weer deale met zo'n zogenaamde vermissing ze doen vrijwillig mar ben t zat hier in roffa

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 mei 2012 23:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Daarom is Groningen zo goed, afgelegen plekken genoeg kan je zo zo in de bossen vingeren waarna jouw suede schoenen verpest zijn[ afbeelding ]
Ja ga jij maar snel weg jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
niemand zal je missen!!!!
*snif*
quote:Op maandag 7 mei 2012 22:37 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Beter zegt die dat want ik heb nog een krom mens nodig voor mijn explicito-arte galerij
quote:
Ik vrees voor mijn leven, niggers. Doe normaal!quote:Op maandag 7 mei 2012 21:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Over 6 weken ligt CB letterlijk krom van de tetanus.
Speciaal voor jou net gemaakt.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:13 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[..]
Ik vrees voor mijn leven, niggers. Doe normaal!
Als ik het kon lezen had ik het vast prachtig gevonden.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:18 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Speciaal voor jou net gemaakt.
[ afbeelding ]
You Will Die.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:24 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Als ik het kon lezen had ik het vast prachtig gevonden.
Dayyyyuuumm nigga, me jelly.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Got chicken 'n weed, I'm so nigga-rich.
Hahaha, ja dat kan ook natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Iemand heeft een Siberische oliepijpleiding op z'n romp aangesloten.
Opdracht was een hotel te maken, en omdat ik kk schijt heb aan iedereen ga ik een hotel maken dat niet in deze wereld zit. Mensen zijn allemaal digitaal geworden omdat ze kk lui zijn. Dus je komt daar aan in futuristische manier van data-stroom, je krijgt een soort van tijdelijke surrogaat en volgende afbeelding loopt hij naar een soort van pod waar hij weer versmelt en dan 1 met het hotel word en dus ook de stad. Achterliggende gedachte is dan deels dat iedereen wel bij een groter geheel wil horen en andere is dat mensen de wereld ervaren vanachter hun computer ipv RL.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Gast, ik zit er al 5 minuten op te spacen door die JWat the fuck is het, meer?
Deze shit gaat dieper dan het Baikalmeer, en dat is godverdomme uitgerekend in Siberië. De cirkel is rondquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:50 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Opdracht was een hotel te maken, en omdat ik kk schijt heb aan iedereen ga ik een hotel maken dat niet in deze wereld zit. Mensen zijn allemaal digitaal geworden omdat ze kk lui zijn. Dus je komt daar aan in futuristische manier van data-stroom, je krijgt een soort van tijdelijke surrogaat en volgende afbeelding loopt hij naar een soort van pod waar hij weer versmelt en dan 1 met het hotel word en dus ook de stad. Achterliggende gedachte is dan deels dat iedereen wel bij een groter geheel wil horen en andere is dat mensen de wereld ervaren vanachter hun computer ipv RL.
Of.... de driehoek is gesloten...quote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Deze shit gaat dieper dan het Baikalmeer, en dat is godverdomme uitgerekend in Siberië. De cirkel is rond.
Haha np.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik heb trouwens die 2e als wallpaper (gewoon @ m'n PC he, heb geen FB ofzo) ingesteld if u don't mind ouwe
![]()
Anders hejj' mooi pech
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 08:00 schreef Vaseline_ het volgende:
Wie heeft er ook altijd zo'n last van een ochtendhumeur dat je ook gewoon mensen af gaat snauwen?chagrijniggggg
Srs? Hoe dan? Mensen die blij zijn in de ochtendquote:Op dinsdag 8 mei 2012 08:01 schreef Ethanolic het volgende:
[..]Ochtendhumeuren
![]()
Daar heb ik nou echt nooit last van.
Niet? Vraag of het lekker was.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 08:13 schreef Chocolatebear het volgende:
Die dude van die Kdag foto die een bj kreeg aan het water zit naast me in de bus.
Ik ook niet, zelfs niet als ik brak ben en maar 2/3 uurtjes geslapen heb.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 08:01 schreef Ethanolic het volgende:
[..]Ochtendhumeuren
![]()
Daar heb ik nou echt nooit last van.
Precies. Ik heb ook echt geen problemen met vroeg op staan enzo.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 08:21 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik ook niet, zelfs niet als ik brak ben en maar 2/3 uurtjes geslapen heb.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 08:39 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Precies. Ik heb ook echt geen problemen met vroeg op staan enzo.
Ik kan echt genieten van mensen met een ochtend humeur, gewoon om ze te pesten en uit te lachen. We hebben zoderekt een kutvak dus dat wordt weer feest.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 08:39 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Precies. Ik heb ook echt geen problemen met vroeg op staan enzo.
Ik kan echt genieten van mensen met een ochtend humeur, gewoon om ze te pesten en uit te lachen. We hebben zoderekt een kutvak dus dat wordt weer feest.
Same herequote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:42 schreef 2NutZ het volgende:
Mensen die in de ochtend al vroeg vrolijk zijn maak ik vaak aan het huilen.
Ja, ik denk het ookquote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:42 schreef 2NutZ het volgende:
Mensen die in de ochtend al vroeg vrolijk zijn maak ik vaak aan het huilen.
Hoezo 'emo'quote:
Niks boehoe aan... gewoon een feit. Kan er zelf ook weinig aan doen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:06 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Boehoe ik ben 's morgens boows en chagoww
Ik ben sociaal gehandicapt dus ik ging maar snel een manga lezen.quote:
Meh, niet als je bedenkt dat er vast veel gewonden gevallen zijnquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:28 schreef tliciouz het volgende:
Ik moet hier zo hard om lachen!
[ afbeelding ]
Sinds wanneer ben jij zo meelevend?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Meh, niet als je bedenkt dat er vast veel gewonden gevallen zijn
tevens ga ik naar resist, kankergeil![]()
inddquote:
hou je bek jonge je weet nix van mij je weet nix van mijn levequote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:16 schreef RickoKun het volgende:
[..]
ZIE JE MESNE ZE GEEFT TOE MESnE ALLE VRAUWE SIJN HOERe wUaWuauwua xD xD
Vooral om het gruis en shit wat naar boven komt voor de cameraquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:28 schreef tliciouz het volgende:
Ik moet hier zo hard om lachen!
[ afbeelding ]
Tell 'em sistaquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:30 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
hou je bek jonge je weet nix van mij je weet nix van mijn leve
Look a likequote:
Eerst boodschappen doen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:29 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
wat kom jij mengen vrouw, terug de keuken in.
stond update klaar op android. Werkt weerquote:
Daarom juistquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vooral om het gruis en shit wat naar boven komt voor de camera
Y U not going?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:50 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ohja dat is volgende week toch? Was ik ook voor uitgenodigd
Haatte jij eerst niet op A$APquote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Kankerlekkere sample, lijkt een beetje op Video Games van Lana Del Rey.
Ka uu tee muziek.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
No man, ik luisterde 'em voor het eerst toen jij met die Purple Swag kwamquote:
Tof.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Omdat Prpsct natuurlijk.quote:
Ok, maar ik vroeg niet waar jij heen ging.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja ik kan gratis naar Resist![]()
En ook nog kenkergeil 2 tickets gewonnen voor Smeerboel festival
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja ik kan gratis naar Resist![]()
En ook nog kenkergeil 2 tickets gewonnen voor Smeerboel festival
quote:
Vooral die rechtse, altijd cash binnen handbereik, handig als je drinken wil gaan halen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Doe mij maar feestjes met dit soort publiek, ipv die halfgare kaakschaatsers op kankerdroge beats (Vas dus).
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |