Daarom is Groningen zo goed, afgelegen plekken genoeg kan je zo zo in de bossen vingeren waarna jouw suede schoenen verpest zijnquote:Op maandag 7 mei 2012 23:35 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Nja ok mar wil niet weer deale met zo'n zogenaamde vermissing ze doen vrijwillig mar ben t zat hier in roffa

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 mei 2012 23:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Daarom is Groningen zo goed, afgelegen plekken genoeg kan je zo zo in de bossen vingeren waarna jouw suede schoenen verpest zijn[ afbeelding ]
Ja ga jij maar snel weg jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
niemand zal je missen!!!!
*snif*
quote:Op maandag 7 mei 2012 22:37 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Beter zegt die dat want ik heb nog een krom mens nodig voor mijn explicito-arte galerij
quote:
Ik vrees voor mijn leven, niggers. Doe normaal!quote:Op maandag 7 mei 2012 21:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Over 6 weken ligt CB letterlijk krom van de tetanus.
Speciaal voor jou net gemaakt.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:13 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[..]
Ik vrees voor mijn leven, niggers. Doe normaal!
Als ik het kon lezen had ik het vast prachtig gevonden.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:18 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Speciaal voor jou net gemaakt.
[ afbeelding ]
You Will Die.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:24 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Als ik het kon lezen had ik het vast prachtig gevonden.
Dayyyyuuumm nigga, me jelly.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Got chicken 'n weed, I'm so nigga-rich.
Hahaha, ja dat kan ook natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Iemand heeft een Siberische oliepijpleiding op z'n romp aangesloten.
Opdracht was een hotel te maken, en omdat ik kk schijt heb aan iedereen ga ik een hotel maken dat niet in deze wereld zit. Mensen zijn allemaal digitaal geworden omdat ze kk lui zijn. Dus je komt daar aan in futuristische manier van data-stroom, je krijgt een soort van tijdelijke surrogaat en volgende afbeelding loopt hij naar een soort van pod waar hij weer versmelt en dan 1 met het hotel word en dus ook de stad. Achterliggende gedachte is dan deels dat iedereen wel bij een groter geheel wil horen en andere is dat mensen de wereld ervaren vanachter hun computer ipv RL.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Gast, ik zit er al 5 minuten op te spacen door die JWat the fuck is het, meer?
Deze shit gaat dieper dan het Baikalmeer, en dat is godverdomme uitgerekend in Siberië. De cirkel is rondquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:50 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Opdracht was een hotel te maken, en omdat ik kk schijt heb aan iedereen ga ik een hotel maken dat niet in deze wereld zit. Mensen zijn allemaal digitaal geworden omdat ze kk lui zijn. Dus je komt daar aan in futuristische manier van data-stroom, je krijgt een soort van tijdelijke surrogaat en volgende afbeelding loopt hij naar een soort van pod waar hij weer versmelt en dan 1 met het hotel word en dus ook de stad. Achterliggende gedachte is dan deels dat iedereen wel bij een groter geheel wil horen en andere is dat mensen de wereld ervaren vanachter hun computer ipv RL.
Of.... de driehoek is gesloten...quote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Deze shit gaat dieper dan het Baikalmeer, en dat is godverdomme uitgerekend in Siberië. De cirkel is rond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |