Je hebt mijn fiets nog nooit gezien dude, en mijn muzieksmaak is ook retecool, ik wil dit gewoon met iedereen delen...quote:Op zondag 6 mei 2012 11:24 schreef Tja..1986 het volgende:
Geen idee of het toegestaan is. Het is wel aso en pauper.
Nee, storend voor je medeweggebruikers. Doe maar oordoppen inquote:Op zondag 6 mei 2012 11:32 schreef JohnDDD het volgende:
Mensen, mijn vraag is niet of het gewenst is, maar of het mág. Bedankt.
Vooral doen als je je populair wilt maken. Ik heb al verschillende ruzies gehad als ik commentaar had op zulk aso gedrag. Niet raar opkijken als je savonds een steen in je achterhoofd vind van iemand die jouw muzieksmaak waardeert....quote:Op zondag 6 mei 2012 11:27 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Je hebt mijn fiets nog nooit gezien dude, en mijn muzieksmaak is ook retecool, ik wil dit gewoon met iedereen delen...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook in moeilijke tijden.
quote:Op zondag 6 mei 2012 11:51 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]Die moet je er dan ook niet op laten zitten
Kijk maar in mijn fobo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk dit is nou een nuttige bijdrage! Dank!!quote:Op zondag 6 mei 2012 11:52 schreef JerryLee het volgende:
http://www.instructables.(...)gaphone-Bike-Stereo/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |