Ik had je wel wat hoger ingeschat.. Wat ben jij een simpel denkende idioot!quote:Op zondag 6 mei 2012 00:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Slaap zelf lekker door met je persoonsverheerlijking. Dat werkte 70 jaar geleden ook zo goed.
Boe-hoe.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:21 schreef gupje86 het volgende:
[..]
Ik had je wel wat hoger ingeschat.. Wat ben jij een simpel denkende idioot!
zegt de persoon die het voor iemand anders op moet nemen.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:29 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Boe-hoe.Dat eeuwige moraalridder-gedrag als iemand een vergelijking maakt met de Tweede Wereldoorlog.
Ik neem het helemaal voor niemand op. Zelf zou ik de vergelijking ook niet maken, maar dat gezeik als iemand dat wel doet word ik altijd zo moe van.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:31 schreef gupje86 het volgende:
[..]
zegt de persoon die het voor iemand anders op moet nemen.
Gr gr
En ik word moe van de mensen die de vergelijking maken. Worden we beide ergens moe vanquote:Op zondag 6 mei 2012 12:34 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Ik neem het helemaal voor niemand op. Zelf zou ik de vergelijking ook niet maken, maar dat gezeik als iemand dat wel doet word ik altijd zo moe van.
Hij had de verkiezingen nooit gewonnen. Er zijn al talloze mensen die toentertijd op hem hadden gestemd enkel en alleen omdat hij vermoord was en dat dat zo verschrikkelijk was...quote:Op zondag 6 mei 2012 00:01 schreef kijkmij het volgende:
Ik denk wel eens wat zou er gebeurd zijn als hij niet vermoord was en de verkiezingen had gewonnen. En gewoon twee volledige periode's minister president was geweest. Of zelfs een derde periode, dan was hij nu nog minister president geweest. Hoe had Nederland er nu uitgezien? Hadden we dan ook zoveel moeten bezuinigen?
Wilders mag zijn veters nog niet vastmaken.quote:Op zondag 6 mei 2012 00:41 schreef Akkerr het volgende:
[..]
Ach man, lekkere respectloze opmerking ook weer. Maar had jou toch al niet al te hoog ingeschat naar je vergelijking in je oudertitel. PVV=NSB.
Linkse 'gekkies' (en dan houd ik me nog in omdat je een mod bent) als jou helpen dit land naar de tering. En dan heb ik het vooral over de kijk op de Islam en Wilders in jouw geval.. Wordt toch een keer wakker!
Kan niet, is al dood.quote:
Ach mens, ga toch lekker koken!quote:
Waarom niet vies koken?quote:
Vies een optie?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |