quote:Op zondag 20 mei 2012 21:06 schreef Frag_adder het volgende:
Quinten heeft echt zo een hoofd waar je uren op kan schoppen zonder dat je moe wordt
hoe meer ik em zie hoe meer ik me aan hem erger, elke week weer
die vriendin annabel, die is zoo hotquote:Op zondag 20 mei 2012 21:06 schreef Frag_adder het volgende:
Quinten heeft echt zo een hoofd waar je uren op kan schoppen zonder dat je moe wordt
hoe meer ik em zie hoe meer ik me aan hem erger, elke week weer
quote:
ik vind de koppels gewoon niet boeiend. deze 3 finalekoppels: bas en semih zijn achterbakse eikels, die danseressen te verwend en QA....A is lekker, maar ik word niet goed van dat zenuwachtige gedoe en Q is een druif.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:14 schreef Frag_adder het volgende:
maar wat maakt dit seizoen nou minder? Zijn het de mensen? De land keuze? de andere opdrachten? Of is het gewoon nostalgieen daar is moeilijk aan te tippen
ze deed het wel beterquote:Op zondag 20 mei 2012 21:24 schreef Starlie het volgende:
Jezus Annabeth ga dan ff zelf duiken voor zo'n visje
Ik zou gewoon afspreken met wie ik dan ook in die finale zit, dat we het gewoon delenquote:Op zondag 20 mei 2012 21:27 schreef Cee het volgende:
Dus als die twee gasten de finale winnen, winnen ze een "schamele" 10.000 Euro?
maar niet in bikiniquote:
de koppels zijn gewoon kut. en korea is erg tof, maar de filipijnen boeien me eigenlijk niet zo. het is ook gewoon hoe het in beeld gebracht wordt. de production value ligt veel lager.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:14 schreef Frag_adder het volgende:
maar wat maakt dit seizoen nou minder? Zijn het de mensen? De land keuze? de andere opdrachten? Of is het gewoon nostalgieen daar is moeilijk aan te tippen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |