quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:55 schreef sunshine83 het volgende:
Het krukje wat je gezien had bij de Hema maar was uitverkocht staat volgens mij in de folder van komende week!
quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:46 schreef lady-wrb het volgende:
http://link.marktplaats.nl/582537987
wat dacht je van dit nachtkastje, stiemie?
geeft toch niet? smaken verschillen nou eenmaal.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:11 schreef Stiemie het volgende:
[..]Ik vind het net een bankkluisje
sorry... en het gaat qua budget ook even heel rustig aan nu... Na de tuinset enzo....
quote:Op woensdag 18 juli 2012 09:46 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Wij wilden ook geen achterwand (verrassend he?) en hebben daarom gekozen voor een speciale coating over de verf. Dit is van de Vestingh een verfzaakje in Bussum.
Bevalt die coating nog steeds? Gaat alles er makkelijk vanaf? Wij moeten toch (ooit) ook eens wat met onze achterwand. We hadden al wel kleine flesjes van een andere coating (Polyvine decorateurs vernis) maar daar zie je toch wat van een kwaststreek in terug op een proefvlak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij hebben gekozen voor de matte versie en als je ervoor staat, valt het vrijwel niet op. Wel als het licht erop valt, maar dan altijd nog minder dan een normale achterwand. Tot nu toe (het zit er 2 dagen op) vegen we alle spetters er zo af.
Mbt de kastenwand: wij vonden het ook wat duur voor onze slaapkamer (4,05m tussen 2 muren) en hebben uiteindelijk ook gekozen voor 2 losse kasten naast elkaar - past er mooi strak tussen en kostte nog niet de helft van een kastenwand
Ja, je kunt je geld maar 1x uitgeven he?
quote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:37 schreef mrien het volgende:
Goed idee die coating!
Ik moet ook nog iets als achterwand, zou eigenlijk een glasplaat doen, maar we waren vergeten rekening te houden met de stopcontact gaten
Ik kan je wel wat adressen geven van glasfabrikanten die dat wel doen. Het is alleen wel een van de duurste dingen van een glazenachterwand.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:03 schreef mrien het volgende:
Dat heb ik al bij diverse glasleveranciers, maar dat doen ze dus niet...
Ik heb gelukkig alleen coating nodig achter de kraankant, koken doen we aan de andere kant op een soort eiland
Ah daar gaat het mis. Als je het glas al hebt. Het boren van de gaten moet voor het glas gehard is. Vandaar dat ze het dan niet meer doen. Wij zijn gaan kijken voor glas incl. gaten.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:49 schreef mrien het volgende:
Als je iemand in Drenthe weet hou ik me aanbevolen! Kan ik altijd even afwegen qua prijs wat we doen, het glas heb ik namelijk al
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |