abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115350617
Ben jij al verder dan ik wat betreft de koof :') Die van mij hangt er nu een jaar en moet nog helemaal gladgemaakt worden en geschilderd -O-

Mooi hoor!
pi_115358488
mooi klusje voor komende herfst toch Mrien? :)

De klusjeman heeft de koof vandaag ook in de grondverf gezet *O* Nu moeten we 'm dus zelf nog schuren en schilderen O-)
pi_115403203
Het krukje wat je gezien had bij de Hema maar was uitverkocht staat volgens mij in de folder van komende week!
pi_115405375
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 22:55 schreef sunshine83 het volgende:
Het krukje wat je gezien had bij de Hema maar was uitverkocht staat volgens mij in de folder van komende week!
*O*

Alleen vindt mijn vriend het niet zo'n handig krukje omdat je er verder niks in op kunt bergen. Hij denkt dat een gewoon nachtkastje handiger is... :'( Maar misschien kunnen we nog wel ergens anders zo'n krukje kwijt O-)
pi_115416379
Leuk stiemie, en dat plastic ook! Benieuwd naar meer foto's!
pi_115416515
Mooi hoor Stiemie ^O^

* Ik krijg nu ook zin om eindelijk eens een nieuwe keuken uit te zoeken :X
Niet dat de keuken niet goed meer is maar ik ben er op uitgekeken en er kan qua ergonomie veel verbeterd worden.
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
  † In Memoriam † zondag 12 augustus 2012 @ 20:46:22 #207
37843 lady-wrb
kortaf
pi_115486143
Mrien we moeten de koof nog steeds schilderen hoor :')

Gisteren naar verschillende tuincentra geweest en met 40% korting mooie tuinstoelen gekocht *O* Lichtgewicht en dus makkelijk te verplaatsen. Met een witte tuintafel erbij. Volgende week bezorgen ze!

En verder nog een magneethor geplaatst zodat de kat (voorlopig) nog even binnenblijft. Het is nogal een bang exemplaar en ze is pas sinds afgelopen donderdag hierheen verhuisd.

[ Bericht 13% gewijzigd door Stiemie op 12-08-2012 23:12:51 ]
pi_115487058
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 20:46 schreef lady-wrb het volgende:
http://link.marktplaats.nl/582537987

wat dacht je van dit nachtkastje, stiemie?
:@ Ik vind het net een bankkluisje :@ sorry... en het gaat qua budget ook even heel rustig aan nu... Na de tuinset enzo....
  † In Memoriam † zondag 12 augustus 2012 @ 23:13:53 #210
37843 lady-wrb
kortaf
pi_115487290
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 23:11 schreef Stiemie het volgende:

[..]

:@ Ik vind het net een bankkluisje :@ sorry... en het gaat qua budget ook even heel rustig aan nu... Na de tuinset enzo....
geeft toch niet? smaken verschillen nou eenmaal.

ik vind een witte tuinset helemaal niets. ik heb de mijne net op marktplaats gezet en verkocht omdat ik het ding veel te wit vond :D
pi_115487414
Wij wilden juist een witte. Wel van nephout en niet dat gewone plastic. Anders heb je zo'n donker ding in de tuin staan :D
pi_115503420
En de tafel lijkt op deze. Vierkant, wit en nephout O+

† In Memoriam † maandag 13 augustus 2012 @ 10:12:26 #213
37843 lady-wrb
kortaf
pi_115503646
grappig :D
de mijne was van witgespoten aluminium en zag er nagenoeg uit als boven, alleen de tafel was rechthoekig
pi_115503675
Alleen het blad is van nephout, de rest is van gespoten aluminium. :D Moht je nog meer wegdoen, laat het dan eerst even weten ;) :P
pi_115503715
Stiemie, ik weet niet meer of je nog opzoek was naar die krukjes, maar bij onze hema staan ze ook weer! Blauw en grijs.
pi_115560053
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 09:46 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Wij wilden ook geen achterwand (verrassend he? :D ) en hebben daarom gekozen voor een speciale coating over de verf. Dit is van de Vestingh een verfzaakje in Bussum.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij hebben gekozen voor de matte versie en als je ervoor staat, valt het vrijwel niet op. Wel als het licht erop valt, maar dan altijd nog minder dan een normale achterwand. Tot nu toe (het zit er 2 dagen op :') ) vegen we alle spetters er zo af.
Bevalt die coating nog steeds? Gaat alles er makkelijk vanaf? Wij moeten toch (ooit) ook eens wat met onze achterwand. We hadden al wel kleine flesjes van een andere coating (Polyvine decorateurs vernis) maar daar zie je toch wat van een kwaststreek in terug op een proefvlak.

Mbt de kastenwand: wij vonden het ook wat duur voor onze slaapkamer (4,05m tussen 2 muren) en hebben uiteindelijk ook gekozen voor 2 losse kasten naast elkaar - past er mooi strak tussen en kostte nog niet de helft van een kastenwand :)

Ja, je kunt je geld maar 1x uitgeven he?
pi_115587547
De coating bevalt echt heel goed. Wij vegen tomatensaus en vetspetters er zo vanaf en het laat geen sporen na. Je brengt de coating aan met een roller voor het mooiste effect en dan in meerder lagen voor het beste effect. Misschien kun je anders een staaltje aanvragen of eens langsgaan?

En wij hebben nu dus ook voor 2 losse kasten gekozen. Deze van Ikea volgens mij. Staat erg mooi en inderdaad een flinke kostenbesparing.

Gisteren schilderij-ophangsysteem opgehangen en de lijsten meteen eraan gehangen. Nu nog op zoek naar iets moois voor boven de bank.
pi_115588063
quote:
Nu nog op zoek naar iets moois voor boven de bank.
Jeroentje.
pi_115589306
quote:
12s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 10:14 schreef jpajs het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:D Ik zou nooit meer ontspannen op de bank kunnen zitten omdat ik bang was dat dat gevaarte naar beneden zou komen :@
pi_116113881
Goed idee die coating!
Ik moet ook nog iets als achterwand, zou eigenlijk een glasplaat doen, maar we waren vergeten rekening te houden met de stopcontact gaten :')
pi_116154289
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 17:37 schreef mrien het volgende:
Goed idee die coating!
Ik moet ook nog iets als achterwand, zou eigenlijk een glasplaat doen, maar we waren vergeten rekening te houden met de stopcontact gaten :')
:D Die kunnen ze er toch "gewoon" uitsnijden? Zie je volgens mij wel vaker.

Nadeel van de coating is wel dat de rand achter bijvoorbeeld de gaskookplaat beschadigingen krijgt waar de pannen de muur steeds raken. Maar als het goed is, komt er binnenkort een spatrand van graniet. Dus we wachten af :)
pi_116158324
Dat heb ik al bij diverse glasleveranciers, maar dat doen ze dus niet...

Ik heb gelukkig alleen coating nodig achter de kraankant, koken doen we aan de andere kant op een soort eiland
  woensdag 29 augustus 2012 @ 19:43:20 #223
304776 SV-tje
Party a Lot
pi_116159883
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 19:03 schreef mrien het volgende:
Dat heb ik al bij diverse glasleveranciers, maar dat doen ze dus niet...

Ik heb gelukkig alleen coating nodig achter de kraankant, koken doen we aan de andere kant op een soort eiland
Ik kan je wel wat adressen geven van glasfabrikanten die dat wel doen. Het is alleen wel een van de duurste dingen van een glazenachterwand.
http://www.partyalot.nl/
Catering, taarten en workshops
pi_116160130
Als je iemand in Drenthe weet hou ik me aanbevolen! Kan ik altijd even afwegen qua prijs wat we doen, het glas heb ik namelijk al
  woensdag 29 augustus 2012 @ 19:53:26 #225
304776 SV-tje
Party a Lot
pi_116160280
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 19:49 schreef mrien het volgende:
Als je iemand in Drenthe weet hou ik me aanbevolen! Kan ik altijd even afwegen qua prijs wat we doen, het glas heb ik namelijk al
Ah daar gaat het mis. Als je het glas al hebt. Het boren van de gaten moet voor het glas gehard is. Vandaar dat ze het dan niet meer doen. Wij zijn gaan kijken voor glas incl. gaten.
http://www.partyalot.nl/
Catering, taarten en workshops
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')