Wij wilden ook geen achterwand (verrassend he?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:13 schreef pascal_s het volgende:
Balen van je vloer, Stiemie!
Ik begrijp hoe vervelend dat is, je verheugd je er op en het duurt al zo (te) lang en dan weer zoiets
Spatrand is goed idee trouwens!
Wij hebben zelf de muur achter de keuken geschilderd met schrobvaste verf, ondat we tegels niet zo mooi vinden.
Maar dat is t ook niet helemaal: flink poetsen met heet water erop slijt de verflaag toch wel weg en vetspetters trekken erin en krijg je er niet af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij hebben gekozen voor de matte versie en als je ervoor staat, valt het vrijwel niet op. Wel als het licht erop valt, maar dan altijd nog minder dan een normale achterwand. Tot nu toe (het zit er 2 dagen op) vegen we alle spetters er zo af.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 07:03 schreef Mula het volgende:
Stiemie, ik heb maanden geleden dat Hema-krukje gekocht en heb hem sindsdien al minimaal 3x voorbij zien komen bij de Hema (precies dezelfde, een grotere variant en dezelfde maar dan met patroontje). Grote kans dus dat ze binnenkort gewoon weer tijdelijk terugkomen in het assortiment!
Ze zeggen dat een 3-potig krukje stabieler is dan een 4-potige. Hij valt minder makkelijk om en hij zal minder snel gaan wippen als een 4-potige.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:46 schreef Stiemie het volgende:
Hmm ik hou meer van een wat strakkere boekenkast geloof ikLeuke site trouwens dat zen-lifestyle. Kende ik nog niet!
Bij Leen Bakker een krukje gezien dat ook als nachtkastje kan, maar geen idee of het wel stabiel is zo met maar 3 poten
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |