Wat is de prijs van een pakje sigaretten (Marlboro) en een pakje shag (bijv. Samsom, van Nelle) op het tax-free verkoop gebied van Schiphol???
Ik wil dit weten om te vergelijken met Spanje (barcelona) anders koop ik daar een slof of twee.
PS: Ik weet dat tax-free is afgeschaft, maar veel mensen zeggen dat je toch nog korting krijgt op sigaretten en shag.
dus op schiphol maakt het niet uit, maar in spanje zijn de peukies zowieso stuk goedkoper dan hier, dus ik zou ze in spanje halen...
succes !
quote:je kunt idd alleen kopen bij vertek maar elk vliegveld heeft een tax/free area.... dus je kan het of in schiphol kopen of in het vliegtuig heen... op vliegveld in spanje bij je vertek of op je terugreis in het vliegtuig!!
Op dinsdag 30 juli 2002 19:18 schreef twired het volgende:
En op Schiphol kun je alleen bij vertrek kopen zeker??
Of kun je ook bij aankomst kopen, anders loop ik met die twee sloffen te zeulen in spanje
edit
spanje is idd in europa dan scheelt het minder.
zou niet weten of het in spanje goedkoper is
edit
Raffellos
quote:maandje terug:
Op dinsdag 30 juli 2002 19:13 schreef raffellos het volgende:
ben er net geweest!je betaald voor malboro/ camel enz.... 14/15 euro
Raffellos
Schiphol: 19,25 voor slof Marlboro Medium
Turkije (Bodrum): 14,40 voor slof Marlboro (per 2 sloffen verpakt) ander 15,50 per slof ..
max 2 sloffen p/p meenemen
Gaat dat nog wat schelen voor Drank & Tabak?
quote:Als het idd buiten het belastinggebied ligt, zal dat aanzienlijk schelen..
Op woensdag 31 juli 2002 12:57 schreef Gunner het volgende:
Ik ga volgende week naar de Canarische Eilanden, dat schijnt buiten het Europese Belasting & Accijns gebied te liggenGaat dat nog wat schelen voor Drank & Tabak?
Nu is het alleen ook zo, dat ook op de Canarische eilanden zelf drank en tabak heel goedkoop zijn!! Misschien nog steeds wel goedkoper dan Schiphol..
quote:Van de douane site geplukt, check kolom D en E
Op woensdag 31 juli 2002 13:01 schreef Ole het volgende:Als het idd buiten het belastinggebied ligt, zal dat aanzienlijk schelen..
quote:Woei!
Nu is het alleen ook zo, dat ook op de Canarische eilanden zelf drank en tabak heel goedkoop zijn!! Misschien nog steeds wel goedkoper dan Schiphol..
Dat wordt dus een extra koffer mee terug nemen
quote:een slof malboro kost ongeveer 14-15 euro...en een lfes smirnoff 1 liter kost 10 euro
Op woensdag 31 juli 2002 12:57 schreef Gunner het volgende:
Ik ga volgende week naar de Canarische Eilanden, dat schijnt buiten het Europese Belasting & Accijns gebied te liggenGaat dat nog wat schelen voor Drank & Tabak?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |