SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Love you 2quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:07 schreef BrandX het volgende:
[TERUGLEESMODUS WEER UIT ZET]
Ja hoi kleuters,
vorige topic wat banwaardig gezeik gezien.
gelukkig heb ik een dusdanig pesthumeur dat ik het niet eens genote heb.
maar hierbij de waarschuwing:
opbokken met (gebande) users te bashen en/of uit te schelden in wat voor taal dan ook.
dank voor de medewerking.
n.b. het woord kleuters is dus alleen bedoelt voor diegenen die zich aan bovenstaande schuldig hebben gemaakt.
De rest is best wel
dafuq..?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:07 schreef BrandX het volgende:
Ja hoi kleuters,
opbokken met (gebande) users te bashen en/of uit te schelden in wat voor taal dan ook.
n.b. het woord kleuters is dus alleen bedoelt voor diegenen die zich aan bovenstaande schuldig hebben gemaakt.
De rest is best wel
quote:
Ik de eerste dag gelijk 10 uurtjes en daarna steeds tussen de 8 en 9 uren per dag..quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:43 schreef Blocko het volgende:
Gisteren 11 vandaag 9 uur gewerkt.
Rijk ben ik nog steeds niet
Egte turken strijden gewoon.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:56 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik de eerste dag gelijk 10 uurtjes en daarna steeds tussen de 8 en 9 uren per dag..
Krijg je nietquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:59 schreef Ayca het volgende:
Wel leuk TS! Ben benieuwd naar je resultaten.
Mensen zonder toekomst idealenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:00 schreef Levolution het volgende:
Veel werken en niet rijk worden.![]()
Veel werken en wel rijk worden.
Amper werken en rijk worden.
Amper werken en voldoende hebben om van te leven.
En wat als ik me niet heb misdragen, maar wel een kleuter wil zijn, wat ga je daar tegen doen dan?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:07 schreef BrandX het volgende:
Ja hoi kleuters,
De rest is best wel
Niet snappen dat geld een middel is en geen doelquote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:03 schreef Levolution het volgende:
[..]
Geld bezitten als toekomstideaal hebben.
Geen toekomstidealen kunnen stellen zonder materialistische grondslag.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:04 schreef Blocko het volgende:
[..]
Niet snappen dat geld een middel is en geen doel
Eindeloos doorgaanquote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:08 schreef Levolution het volgende:
[..]
Geen toekomstidealen kunnen stellen zonder materialistische grondslag.
'Voldoende verdienen' niet als middel zien van het doel 'om van te leven'.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:12 schreef Levolution het volgende:
[..]
Zinnen zonder onderwerp formuleren met huillach als afsluiter.
Is ook alweer weg.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:14 schreef Levolution het volgende:
Ik ga even die sucuk checken dan maar. Vanochtend was er ook een mooi programma over eten op. Zag je ze yufka in het vet van het gebakken vlees dippen en dan pas een wrap ervan maken met het vlees erin.
edit: kut, Star heeft nieuwe frekans ofzo, is nu opeens KRAL.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |