Das nie geheel waar he!quote:
Ik heb niet meer nodig dan mijn MC-7 gitaren, op dit momentquote:Op zondag 6 mei 2012 21:48 schreef Braddie het volgende:
Andere vraag:
Nemen julie ook met 1 gitaar alles op? of gebruiken julie ook andere gitaren voor Rythm dan voor de Lead of zo?
Bij mij zijn de rythm sounds 9 van de 10 x de Strat en de solo`s meestal de LP, tenzij ik iets twangys nodig heb!
Vind ik alsnog wel enigzins opnemen, video!quote:Op zondag 6 mei 2012 21:55 schreef The_Dean het volgende:
Naja, opnemen wil ik het niet noemen. Zit verder geen bewerking of shit aan vast. Van de camera via de harde schijf op Youtube.
Hangt er weer helemaal van af wat we willen. De basis is vaak 1 gitaar 2x hetzelfde (1 keer voor links en 1x voor rechts) voor fills en zo vaak dezelfde gitaar (hangt van de fills af) en voor solo's tot nu toe altijd een andere gitaar gebruikt.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:48 schreef Braddie het volgende:
Andere vraag:
Nemen julie ook met 1 gitaar alles op? of gebruiken julie ook andere gitaren voor Rythm dan voor de Lead of zo?
Bij mij zijn de rythm sounds 9 van de 10 x de Strat en de solo`s meestal de LP, tenzij ik iets twangys nodig heb!
Nee, dat setje zit momenteel nergens in.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:12 schreef brother52 het volgende:
Heb je dat setje SD's nu in die LP zitten? Dan zou ik die ook zeker meenemen.
Zo'n ding van Focusrite of een Line6 Ux2 zijn daar best wel geschikt voor.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:17 schreef mr-green het volgende:
Ik zoek dus iets waar ik mijn gitaar en zang kan opnemen. Het zal voornamelijk zijn om terug te luisteren hoe ik zing en speel en als het goed genoeg klinkt wellicht een keer op Youtube of forum te posten
Heb wel een microfoon die is verbonden met Traktor Pro (mix programma). Daarmee kan ik wel opnemen maar klinkt niet mooi. Ik ben dan ook niet op zoek naar webcam kwaliteit maar wel degelijke kwaliteit.
oja: zoek ook nog een spaanse gitaar voor max 150 euro
ook voor akoestisch? Want ik zal voornamelijk akoestisch spelen.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:19 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zo'n ding van Focusrite of een Line6 Ux2 zijn daar best wel geschikt voor.
Yep. Een goede microfoon ervoor (of 2) en dan gaat dat prima.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:20 schreef mr-green het volgende:
[..]
ook voor akoestisch? Want ik zal voornamelijk akoestisch spelen.
en wat zijn goede mics?quote:Op zondag 6 mei 2012 23:22 schreef brother52 het volgende:
[..]
Yep. Een goede microfoon ervoor (of 2) en dan gaat dat prima.
Interessantquote:
Ja beetje duurquote:Op zondag 6 mei 2012 23:33 schreef brother52 het volgende:
Voor akoestisch gebruiken wij vaak een setje AKG C414B-XLS maar die zijn nogal prijzig.
Die Focusrite 6 is inderdaad erg goed.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:19 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zo'n ding van Focusrite of een Line6 Ux2 zijn daar best wel geschikt voor.
Mijn systeempje toen trok het amper (Dualcore 2,6 met 3GB ram)quote:Op maandag 7 mei 2012 00:58 schreef brother52 het volgende:
Dat ligt dan aan je systeem. Ik heb geen enkel probleem met de ux2. Kraakhelder en de latency is verwaarloosbaar. Terwijl mijn systeem nodig aan vervanging toe is...
quote:Op zondag 6 mei 2012 14:47 schreef Trollscience het volgende:
Klinkt lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Best netjes, jammer van de te snel afgebroken tonen.quote:Even oefenen nogquote:.
Tof welquote:.
Klinkt lekkerquote:.
/criticus
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |