Ik had gelezen dat er meerdere schuldeisers zijn.quote:Op woensdag 9 mei 2012 08:24 schreef genakt het volgende:
[..]
Nee hij heeft zelf gewoon iemand niet betaald omdat hij het vind dat hij werd opgelicht
Goed punt.quote:en geld of geen geld heeft er niks mee te maken hoe je kan spelen en hoe goed je bent
Eh, whut? Waar is bladmuziek anders voor... En vind het dan eigenlijk ook alleen nog maar knapper, je moet de informatie die je leest dan ook nog eens even in recordtempo verwerken.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:21 schreef Braddie het volgende:
[..]
Spelen ken ze wel, dat is trouwens echt een prachtige digitale piano.
Jammere vind ik wel dat ze van bladmuziek af leest....
Spannend! Nooit makkelijk zo'n keuze, maar niet geschoten...quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:46 schreef Dribbel_ het volgende:
Okee de kogel is door de kerk.
Ik ga stoppen met FCHA en ga in die coverband spelen. Over een dikke week al een paar nummers meespelen op een gig. Ik ben benieuwd
quote:
Tofquote:
quote:
Heb je al berenburg binnen handbereik?quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:33 schreef The_Dean het volgende:
Ben vandaag toch ziek, kan ik dat mooi ff regelen voor je.
Opquote:Op woensdag 9 mei 2012 11:39 schreef brother52 het volgende:
[..]
Heb je al berenburg binnen handbereik?
Oei, dan wens ik je veel sterkte en beterschap.quote:
Strak is overrated, brian is daar toch om rauwe emotie uit jullie te krijgen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:10 schreef The_Dean het volgende:
Haha, dankje.
Zo even flesje scoren als ik toch de post op de bus doe
Wel zin in de opnames. Krappe deadline, maar moet lukken. Brian kan dat gewoon
Nu goed strak oefenen, zodat we niet Brian's tijd verprutsen met 80 keer in moeten spelen.
Ik heb een RD170 die eigenlijk een beetje in de weg staat... Ik zal er even over nadenken, ik heb er destijds Geloof ik 700 voor betaald.quote:Op woensdag 9 mei 2012 07:19 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik weet wat ze kosten en waar ik naar op zoek ben. Ben namelijk al maanden aan het zoeken maar een Roland RD-serie of een goede GEM word niet zoveel aangeboden.
700 euro voor een P85 is gewoon veel te duur. Die worden overal voor rond de 400 aangeboden.
Casio maakt hun piano's net zoals ze horloges maken. Lijkt leuk maar je kunt er niet veel mee.
[..]
Nee, dat is een synth en dat zoek ik niet. Daar komt bij dat die dingen van Korg toch wat minder zijn. Ik weet niet in welke studio's jij allemaal geweest bent maar ik heb ze daar nog nooit gezien.
Die zijn van rond 2002 toch?quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:40 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik heb een RD170 die eigenlijk een beetje in de weg staat... Ik zal er even over nadenken, ik heb er destijds Geloof ik 700 voor betaald.
Ja, ik geloof wel van rond die tijd, heb 'm zelf tweedehands gekocht in 2005 of 6. Hij heeft imo goede geluiden, wel echt een rockpiano, dus voor klassiek minder geschikt, dan moet je eigenlijk een Clavinova hebben.. Maar vooral de Rhodes is heel lekker. En een fijn gewogen klavier. Ik laat het je weten, ik heb mezelf ooit voorgenomen nooit meer muziekspul te verkopen (want later spijt), maar ik speel er echt al tijden niet meer op en kan 'm eigenlijk niet goed kwijt...quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:38 schreef brother52 het volgende:
[..]
Die zijn van rond 2002 toch?
Weinig over te vinden maar wat ik er van gehoord heb op youtube klinkt het niet verkeerd.
Als je hem kwijt wilt houd ik mij aanbevolen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |