Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Ja, ik heb een minuut gewacht en er stond nog niks dus dan doe ik het zelf maar.quote:
In USA/Canada is het nacht (of heel vroeg in de ochtend)quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:12 schreef Thorb het volgende:
Doe dat onderhoud lekker 's nachts en niet als ik erop wil
Ja, maar gister avond kon ik ook al niet in FUT omdat servers eruit lagen (al speelden Iwan en Rijst wel gewoon futquote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:12 schreef DutchSL het volgende:
[..]
In USA/Canada is het nacht (of heel vroeg in de ochtend)
Gisteravond heb ik niks gemerkt van problemen/onderhoud.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja, maar gister avond kon ik ook al niet in FUT omdat servers eruit lagen (al speelden Iwan en Rijst wel gewoon fut)
Ik had het gezien, maar die was tijdens de wedstrijd flauwgevallen of iets, en moest naar het ziekenhuisquote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:09 schreef DutchSL het volgende:
PSV wilt overigens deze speler hebben, maar Club Brugge heeft betere papieren (en ik denk dat PSV wel afhaakt nu van Bommel komt).
http://futhead.com/12/player/6923
Al over dat dopingverhaal bij Rabo gehoordquote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:14 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Gisteravond heb ik niks gemerkt van problemen/onderhoud.
Niet echt een dopingverhaal toch:')quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:16 schreef Thorb het volgende:
[..]
Al over dat dopingverhaal bij Rabo gehoord? Vandaag begint ook de giro toch?
Nee, linkje van je team?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
Aangezien die sites het nog steeds niet doen, kan iemand mij hier vertellen of er een 2. bundesliga TOTY brons is, voor mijn bronze 2.bundesliga team
Nee, dit is de lijst van het EA forum.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
Aangezien die sites het nog steeds niet doen, kan iemand mij hier vertellen of er een 2. bundesliga TOTY brons is, voor mijn bronze 2.bundesliga team
Dat wist iedereen ook wel een beetje, maar dit: 'Als het is gebeurd, is het een weloverwogen beslissing van de medische staf geweest', zegt De Rooij in de Volkskrant.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Niet echt een dopingverhaal toch:')
Dekker had allang vertelt dat er meer bij de Rabo naar die arts zijn geweestPubliek geheim dat Boogie Posthuma en weening bijv. daar ook zijn geweest, en niet alleen dekker en rasmussen
Genoeg sites die het doen waar je het zo kan zien hoorquote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ja, er staat niets nieuws in dat dopingverhaal hoor, was allemaal al min of meer bekend en het gaat over jaren geleden en renners die nu al weg zijn bij de ploeg. Boogerd, Rasmussen, T.Dekker, Weening, Posthuma. Die ploegdokter is ook al weg (zit nu bij Sky, van Cavendish en Wiggins die ik voor geen meter vertrouw). Maar het zal wel weer met een sisser aflopen denk ik.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:16 schreef Thorb het volgende:
[..]
Al over dat dopingverhaal bij Rabo gehoord? Vandaag begint ook de giro toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |