Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Dat is het enige kutte in een supermarkt.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:26 schreef marcie216 het volgende:
Mij lijkt spiegelen wel echt kut, maar dat kan ik niet bevestigen haha
wat is spiegelen precies?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:29 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Dat is het enige kutte in een supermarkt.
Bij de AH waar ik werk (en volgens mij zijn wij de enige) heb je een spiegelploeg van 14 en 15 jarige die dan elke middag de winkel spiegelen met z'n 5 of 6en. Gelukkig ben ik dat al een tijdje niet meer
Alle producten naar voren trekken in het vak.quote:
Alle producten naar voren halen zodat de klant goed ziet welk prodcut er staat en zo lijkt het of de vakken vol zijn wat mooier oogt.quote:
Producten naar "voren" halen zodat het lijkt alsof het rek vol zit (aan de achterkant is dan lege ruimte).quote:
Ooh dat, is dat niet dat je alles eruit moet halen en dan nieuwe erin, en dan de oude er weer bij?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:30 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Alle producten naar voren trekken in het vak.
Zodat klanten niet helemaal het schap in hoeven te duiken voor hun pak suiker, ook ziet het er netter uit.
Je moet je volgens de richtlijnen houden aan het spiegelen van 2 rijen. Bij ons doet niemand dit en het wordt niet gecontroleerdquote:
hoezo 2 rijen? 2 vakken ofwatquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:31 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Je moet je volgens de richtlijnen houden aan het spiegelen van 2 rijen. Bij ons doet niemand dit en het word niet gecontroleerd
Nee joh, lekker alles er zo induwenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:31 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Producten naar "voren" halen zodat het lijkt alsof het rek vol zit (aan de achterkant is dan lege ruimte).
En de oudste producten vooraan zetten, zodat onoplettende mensen de bijna bedorven meuk kopen
Haha dat is fucking epic, bij ons moesten ook altijd de jongste medewerkers het kutste werk doen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:29 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Dat is het enige kutte in een supermarkt.
Bij de AH waar ik werk (en volgens mij zijn wij de enige) heb je een spiegelploeg van 14 en 15 jarige die dan elke middag de winkel spiegelen met z'n 5 of 6en. Gelukkig ben ik dat al een tijdje niet meer
Dat is FIFO-vullen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:31 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ooh dat, is dat niet dat je alles eruit moet halen en dan nieuwe erin, en dan de oude er weer bij?
Als je de koffiemelk hebt moet je zorgen dat er bv 2 rijen van 5 pakken naar voren staan, maar als je 1 rij doet valt dat niet opquote:
2 producten minimaal achterelkaar en tot het dak van het schap.quote:
Zal wel verschillen van baas tot baas.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee joh, lekker alles er zo induwenprachtig, ik moest altijd toetjes doen en je kwam wel een stinkende troep tegen van 1 maand over datum
gewoon er weer achter zetten lol.
De winkel waar jij werkt(e) stond zeker niet zo heel hoog in de winkelcompetitie's?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee joh, lekker alles er zo induwenprachtig, ik moest altijd toetjes doen en je kwam wel een stinkende troep tegen van 1 maand over datum
gewoon er weer achter zetten lol.
haha ja begin pas over paar maandjes, even mentaal voorbereidenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:33 schreef n0ir het volgende:
[..]
Haha dat is fucking epic, bij ons moesten ook altijd de jongste medewerkers het kutste werk doen.
[..]
Dat is FIFO-vullen.
Zo jij bent klaar voor je sollicitatiegesprek![]()
![]()
Sowieso doen man, lekker bij de supermarkt. Begin effe bikkelen maar na een tijdje als een beetje hoger staat in de pikorde lekker chillen en flirten met de kassadames.
Klanten pakken altijd wat achterin ligt en daarom dacht ik fuck maar en duwde ik alles er zo in omdat klanten nooit iets opruimenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:34 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zal wel verschillen van baas tot baas.
Ik kijk in elk geval altijd naar de datum voor ik iets koop, ik koop bv. elke vrijdag een bakje worteltjes.. vooraan liggen dan altijd bakjes die binnen 1 of 2 dagen bedorven zijn en als je verder kijkt dan liggen er bakjes die wel 4/5/6 dagen nog goed zijn.
dus gewoon 2 producten langs elkaarquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:33 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Als je de koffiemelk hebt moet je zorgen dat er bv 2 rijen van 5 pakken naar voren staan, maar als je 1 rij doet valt dat niet op
Jawel man, 6 jaar terug ofzo wonnen ze zelfs beste super van NLquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:34 schreef koenie95 het volgende:
[..]
De winkel waar jij werkt(e) stond zeker niet zo heel hoog in de winkelcompetitie's?
Bij ons letten ze echt streng op dat soort dingen, we eindigen dan ook altijd bijna bovenaan.
Laatst hebben we nog een of ander keurmerk gekregen van super supermarkt
Makkelijk werk hahah,quote:
Waarom begin je niet nu?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:37 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Makkelijk werk hahah,
Als ik begin ben ik 16 dus hopelijk sla ik die spiegelshit over. achja 5 euro per uur wil ik best voor spiegelen trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |