Dat is waar, maar ik denk niet dat het een garantie is.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:52 schreef ReMcOrE het volgende:
en ook daarom is het ook zo belangrijk om nooit te vergeten wat er zoveel jaar geleden gebeurd is!
Puicken TT! En goede opmerking!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:58 schreef ReMcOrE het volgende:
denk dat je daar wel gelijk hebt, ooit zal de herinnering aan 40-45 echt vervaagd zijn en dan is dat geen belemmering meer in de gedachten van mensen
Juist. En ook de kampen moeten we houden en mensen met rechts-radicale ideeën moet je daar verplicht heen sturen om te zien hoe het ging en was. (na te gaan dat ik rond mijn 16e zelf met zulke gedachten rond liep).quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:03 schreef Redbaron het volgende:
Ik vind ook dat we de herdenking moeten behouden, al is het al vrij lang geleden.
Puur om het feit de volgende generaties ervan bewust te maken wat er gebeurt wanneer 1persoon een groep meekrijgt met dit als resultaat.
Miljoenen dode Joden/zigeuners en andere niet-ariers
gelukkig praten wij er nog steeds zoveel overquote:
maar het schiet wel op?quote:
jij was rechts-radicaal op je 16e?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:24 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Juist. En ook de kampen moeten we houden en mensen met rechts-radicale ideeën moet je daar verplicht heen sturen om te zien hoe het ging en was. (na te gaan dat ik rond mijn 16e zelf met zulke gedachten rond liep).
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:33 schreef ReMcOrE het volgende:
niceTG is afgelopen, nu Iron Man 2 maar eens kijken...
Ja ik was behoorlijk ontspoort. Gelukkig heb ik een verstandige broer die me met felle discussies altijd onder tafel lulde. Nu neig ik meer links dan rechts.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:25 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
gelukkig praten wij er nog steeds zoveel over
[..]
maar het schiet wel op?
[..]
jij was rechts-radicaal op je 16e?
ik ben benieuwdquote:
props voor je discussie-skills van je broerquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:41 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja ik was behoorlijk ontspoort. Gelukkig heb ik een verstandige broer die me met felle discussies altijd onder tafel lulde. Nu neig ik meer links dan rechts.
Gelukkig wel. Had er niet aan moeten denken als ik nu nog zo'n zieke gedachtegang had gehad. Dan was dat niet beter geworden met Wilders. Was nog Fortuyn aanhanger en ook nog Michael Smit sympathisant, maar toen er een foto van hem online kwam met een white power vlag erachter was ik er klaar mee.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ben benieuwd
[..]
props voor je discussie-skills van je broer![]()
Oh, die foto ja. Al z'n maten ook van die typische fouten koppen hebbenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:49 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Had er niet aan moeten denken als ik nu nog zo'n zieke gedachtegang had gehad. Dan was dat niet beter geworden met Wilders. Was nog Fortuyn aanhanger en ook nog Michael Smit sympathisant, maar toen er een foto van hem online kwam met een white power vlag erachter was ik er klaar mee.
Ja. Je wil mijn foto's van toen niet zien.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oh, die foto ja. Al z'n maten ook van die typische fouten koppen hebben
Kale kop en boos kijken zeker?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:52 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja. Je wil mijn foto's van toen niet zien.
Van nu eigenlijk ook niet hoorquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:52 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja. Je wil mijn foto's van toen niet zien.
Padoem tsjjquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |