abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 mei 2012 @ 21:54:59 #101
346869 MarokkaanseKip
Denk je dat ja?
pi_111266682
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 20:46 schreef JoaquinPhoenix het volgende:

[..]

dit is totaal niet mijn smaak. Vooral die tweede foto waar hij ook een witte pak aan heeft. Echt lelijk! Mijn mannetje gaat gewoon strak in zwart O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+
Ja dat witte pak vond ik idd ook fail _O-
pi_111307154
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 20:52 schreef JoaquinPhoenix het volgende:

[..]

Dankjewel :)
Ik hou niet van dansen en ik weiger ook te dansen, dus voor mij is het geen probleem. Alleen in het binnenkant van mijn handpalm een klein rondje word er henna gedaan en daaromheen word er een soort een speciaal zakje omheen gedaan zodat er geen henna op mijn jurk komt, ook bij hem. Mijn henna word niet in het begin of het eind gedaan maar ertussen in. Ik wil zoizo buitenkant van mijn hand heel mooi met henna laten versieren en mijn voeten ook, dit zal ik in Londen doen bij mijn Indiaanse vriendin.
zo gaat ik het doen:
[ afbeelding ]

en mijn voeten zo:
[ afbeelding ]
Oeh mooi O+ De kanten jurk is ook echt prachtig. Light in the Box heeft ook veel jurken online (+ andere bruiloftdingen zoals uitnodigingen enz.):

http://www.lightinthebox.com/c/weddings-events_1180

Dat witte pak + witte schoenen + roze das :') Zal vast niet vrijwillig zijn :P
pi_111309271
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 21:06 schreef Ikwilookeenfokkerzijn het volgende:

[..]

Oeh mooi O+ De kanten jurk is ook echt prachtig. Light in the Box heeft ook veel jurken online (+ andere bruiloftdingen zoals uitnodigingen enz.):

http://www.lightinthebox.com/c/weddings-events_1180

Dat witte pak + witte schoenen + roze das :') Zal vast niet vrijwillig zijn :P
Dames ik denk dat ik mij jurk heb gevonden! Hij is zoooooo prachtig. Maar ik wacht nog even met een keuze maken, volgende week ga ik ook nog naar parijs en belgie en duitsland, mschn vind ik daar een nog mooier jurk. Maar dat betwijfel ik! :) I am so happy! Nu nog 2 henna jurken zoeken.

Wat een leuk link!
Ze hebben echt leuke bedankjes! ik zit te twijfelen tussen deze, ik heb 500 gasten uitgenodigd, dus dat word een groot bestelling.

mijn vriendin vind deze mooi

En mijn verloofde kiest voor deze :|W

...
pi_111342000
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 21:44 schreef JoaquinPhoenix het volgende:

[..]

Dames ik denk dat ik mij jurk heb gevonden! Hij is zoooooo prachtig. Maar ik wacht nog even met een keuze maken, volgende week ga ik ook nog naar parijs en belgie en duitsland, mschn vind ik daar een nog mooier jurk. Maar dat betwijfel ik! :) I am so happy! Nu nog 2 henna jurken zoeken.

Wat een leuk link!
Ze hebben echt leuke bedankjes! ik zit te twijfelen tussen deze, ik heb 500 gasten uitgenodigd, dus dat word een groot bestelling.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mijn vriendin vind deze mooi
[ afbeelding ]

En mijn verloofde kiest voor deze :|W
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Bedoel je die kanten jurk die hebt geplaatst? Wow 500 man, dan zal je vast een grote zaal moeten afhuren?

Zelf vind ik Mario ook het leukst :@ Maar op een bruiloft :{ Vierde en derde zijn ook leuk :) Wanneer ga je eigenlijk trouwen?
pi_111344102
mario = eindbaas! helemaal met die vent van jou eens
I was born intelligent, education ruined me.
pi_111400896
Mario is wel leuk ja maar niet gepast voor een Turks Koerdisch bruiloft. Meer iets voor kinderfeestje ofzo
...
pi_111414332
quote:
11s.gif Op woensdag 9 mei 2012 17:36 schreef Ikwilookeenfokkerzijn het volgende:

[..]

Bedoel je die kanten jurk die hebt geplaatst? Wow 500 man, dan zal je vast een grote zaal moeten afhuren?

Zelf vind ik Mario ook het leukst :@ Maar op een bruiloft :{ Vierde en derde zijn ook leuk :) Wanneer ga je eigenlijk trouwen?
Ik doe het rustig aan. Alhoewel mijn verloofde het liefst morgen al wilt trouwen.

Ik ben neem graag mijn tijd voor dingen. Ik studeer in Juni af. We hebben al een huisje gevonden, maar die moet nog ingericht worden + nieuwe keuken en badkamer etc. Eind volgend jaar hoop ik een datum te hebben. Alleen geen leuke zalen in Nederland voor 500 gasten :(
...
pi_111545986
Je hebt dus nog wel wat tijd om alles te regelen ;) Bij alle bruiloften waar ik ooit ben geweest (op één na in Duitsland) waren alle zalen altijd een beetje mwah.

Wist trouwens helemaal niet dat Turken~Koerden ook hennafeestjes hadden :@
pi_111639693
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 19:38 schreef Ikwilookeenfokkerzijn het volgende:
Je hebt dus nog wel wat tijd om alles te regelen ;) Bij alle bruiloften waar ik ooit ben geweest (op één na in Duitsland) waren alle zalen altijd een beetje mwah.

Wist trouwens helemaal niet dat Turken~Koerden ook hennafeestjes hadden :@
ja we hebben dat ook, ik heb liever alleen een bruiloft, maar mijn ouders en zijn ouders willen het graag. Ja ik heb alleen maar vreselijke zalen gezien, de king is wel een leuke zaal maar daar is mijn broer al in getrouwd en wil geen zelfde zaal als die van hem
...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')