Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
was ik net aan het typen lolquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende: Als ik in een ruzie zit wordt er gezegd '' vecht het uit in de zandbak '' maar nu niet
![]()
En nog racistisch ook.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:54 schreef Barendrecht0180 het volgende:
[..]
Ik ben helemaal geen gangster, maar wanneer je hier ingaat op die fucking bamiknipper krijg je dit soort leuke reacties als jou. Ga effe op ze schoot zitten dan
k chillquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:56 schreef GekkeZuiden het volgende:
@Poker4lifee
Ik kom wel naar VI wel Profclubs
Nice! Alleen VDV op die positie lijkt me niet zo chill, zou ik zelf eerder Nasri doen ofzo.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:56 schreef KC.PSV het volgende:
Wat vinden jullie van mijn nieuwe team met Eriksen?
Ik was aan het zoeken om een team te maken, waarin Eriksen centraal stond.
Heb een compleet eredivisie team gemaakt, maar daar kon ik niet goed mee overweg.
Nu is dit mijn team geworden, helaas staat Eriksen hier niet in het middelpunt maar het speelt wel lekker.
http://futhead.com/12/squad/658426
Gaaf op papier, maar die formatie schijnt echt vreselijk te zijn.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:56 schreef KC.PSV het volgende:
Wat vinden jullie van mijn nieuwe team met Eriksen?
Ik was aan het zoeken om een team te maken, waarin Eriksen centraal stond.
Heb een compleet eredivisie team gemaakt, maar daar kon ik niet goed mee overweg.
Nu is dit mijn team geworden, helaas staat Eriksen hier niet in het middelpunt maar het speelt wel lekker.
http://futhead.com/12/squad/658426
Google: VI vraag aanquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hoe kun je een vraag naar VI sturen? Ik wil eigenlijk vragen waarom De Boer De Jong er nooit uit haalt
Vraag dan meteen waarom Serero nooit speelt.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hoe kun je een vraag naar VI sturen? Ik wil eigenlijk vragen waarom De Boer De Jong er nooit uit haalt
Vraag gewoon niks over ajaxquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:00 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Vraag dan meteen waarom Serero nooit speelt.
Die vraag kan ik zelf ook wel beantwoorden, want hij is nog steeds niet 100% fit. Maar misschien zit hij zondag bij de selectie.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:00 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Vraag dan meteen waarom Serero nooit speelt.
Baasquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dank je voor de tip. Ga ik straks proberen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:58 schreef Pobberd het volgende:
[..]
Nice! Alleen VDV op die positie lijkt me niet zo chill, zou ik zelf eerder Nasri doen ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |