Moet je van dat budget ook je ticket betalen? Maar zelfs zonder ticket wordt een maand tot anderhalve maand een lastige met dat budget.quote:
Zeker als je niet zelf wil koken en niet in een tentje wil slapen..quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Moet je van dat budget ook je ticket betalen? Maar zelfs zonder ticket wordt een maand tot anderhalve maand een lastige met dat budget.
Daar hou ik je aan. Was van plan pas in zomer 2013 te gaanquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:33 schreef AldoTheApache het volgende:
en volgende kerst ga ik een maand naar India, daarna kan ik je wel meer daarover vertellen denk ik
Ik zal is eventjes wat opzoeken er over:)quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:56 schreef Rnnz het volgende:
Zoals hier boven al wordt aangegeven is ¤2200 voor 4-6 weken wel te doen als je naar Azië gaat.
Wat te denken van een maand in Centraal-Amerika? Ook te doen qua budget en ook ontzettend mooi.
1500 incl ticket een maand lang? Dat is niet veel.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:22 schreef AldoTheApache het volgende:
ik ben met 1500E incl ticket een maand gaan backpacken door Vietnam. Wij vlogen toen met LOT polish airlines naar Hanoi.
Is zeker aan te raden, en met 20 / 25 E per dag leef je ongeveer als een vorst. HEt is een schitterend land, en als je er een maand de tijd voor neemt, kun je echt opgaan in het land ipv alleen de "highlights" te zien.
china wel, japan niet. Brazilie wordt ook moeilijker.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:24 schreef kingre het volgende:
Dus Brazilië China of Japan zouden ook te doen zijn met dit budget?
China wel, als ik de verhalen moet geloven.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:24 schreef kingre het volgende:
Dus Brazilië China of Japan zouden ook te doen zijn met dit budget?
vietnam is heel goedkoop, had 1000E over (na ticket) voor 30 dagen, komt ongeveer neer op 33E per dag. Nou dat kun je daar niet eens opmaken gok ikquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:11 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
1500 incl ticket een maand lang? Dat is niet veel.
Dat was wel zo, maar is aan het veranderen. Soms zijn er nu aanbiedingen naar Zuid-Amerika. Met name naar Bogota, Caracas en Brazilië kun je nu regelmatig voor 500-600 euro vliegen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Je moet maar even kijken. vliegticket naar zuid amerika kost ong 1000E, terwijl je in azie al makkelijk met 600E op bestemming komt
Alleen keer met vrienden naar Siofok in hongarije geweestquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:28 schreef AldoTheApache het volgende:
hoe oud is TS overigens?
en hoeveel reiservaring heb je?
Je moet kijken naar aanbiedingen, dat levert de meest verrassende bestemmingen op.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:27 schreef kingre het volgende:
Dan zal het vooral kijken worden naar Azië of centraal Amerika
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |