Geen interesse meer. Kijk in de toekomst nog wel eens, als het wat meer uitontwikkeld is.quote:
Kijkt liefquote:Op woensdag 23 mei 2012 11:45 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Geen interesse meer. Kijk in de toekomst nog wel eens, als het wat meer uitontwikkeld is.
Ik ben nog niet diep onder de indruk van de soepelheid, maar ik noet bekennen dat ik hem alleen even aangehad heb om te kijken of hij het doet (ja dus) en daarna besloten dat het veel te mooi weer is...quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:28 schreef LintuxCx het volgende:
Gaaf.Wat draai je erop, en werkt het soepel?
Debian. Werkt alleen niet heel erg lekkerquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:28 schreef LintuxCx het volgende:
Gaaf.Wat draai je erop, en werkt het soepel?
ik ben benieuwd..quote:Op zaterdag 26 mei 2012 06:58 schreef Hyman het volgende:
[..]
Debian. Werkt alleen niet heel erg lekker. Had ik ook wel verwacht.
Ik ga denk ik vandaag/morgen maar eens xbmc erop zetten, de reden waarvoor ik em kocht eigenlijk
Hier ookquote:
Hoe is de performance met HD?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:59 schreef Hyman het volgende:
Raspbmc werkt een stuk lekkerder dan debian
Beetje add-ons installeren en dan kan je ook youtuben en het NOS journaal kijken. Niet te vergeten normale videos en muziek. Draait als een tiet, alleen is ie soms wat traag in het menu.
Alleen moet ik nog de rest van mn 30 gb geaddresseerd krijgen. ik heb nu maar 500MB ofzo. Alleen geen idee hoe je in de CLI komt vanuit xbmc.
Onder het YT filmpje staat dit:quote:
Of het waar is is een tweedequote:I ran 10Gb MKV off a LAN networked PC and worked fine. 5.1 DTS Passthrough over HDMI as well.
Wanneer had jij ook alweer besteld bij Farnell? (Je hebt dus een bevestiging dat die van jouw letterlijk besteld is, dus niet alleen je adres/betaalgegevens?)quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:58 schreef RobertNL het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
RS Components Raspberry Pi Powered XBMC Media Center
Beide PI''s van farnell en RS lijken nu rond week 28 hier te zijn
720P youtube filmpjes gaan gewoon als een trein. meer heb ik nog niet getest.quote:
Ik heb geprobeerd een tijdje terug met de OpenElec XBMC versie om een 1080p film af te spelen van een USB disk, dat liep an sich vloeiend, maar met twee opmerkingen:quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:16 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Onder het YT filmpje staat dit:
[..]
Of het waar is is een tweede
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop