In MW2 zaten toch geen Attack Dogs?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:26 schreef Pino0 het volgende:
waarom kan ik in geen enkele free for all lobby normaal spelen zonder dat er duitse kanker honden in hoekjes zitten te wachten met hun ACR's? WTF
Ze hebben trouwens voor black ops 2 wel attack dogs met wapens. Dat is onderdeel van de deathstreak "ultra stand".quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:36 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
In MW2 zaten toch geen Attack Dogs?
PS of Xbox?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:26 schreef Pino0 het volgende:
waarom kan ik in geen enkele free for all lobby normaal spelen zonder dat er duitse kanker honden in hoekjes zitten te wachten met hun ACR's? WTF
Zie Michhas al klaar staan.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:36 schreef Kutstudent het volgende:
En ze schieten toch wel schnitzels af met die ACR he.
Probeer het hier.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:37 schreef Pino0 het volgende:
sorry voor mijn taalgebruik hoor maar ik word er echt leip van
kijk, als je net begonnen bent en dan geen clue hebt maar mensen met 3e prestige die met een gouden mp7 in een hoekje zitten te pre aimen.. komop zeg
De killstreak 'Rambo Pro' lijkt me ook wel vet. Je kunt dan een vloot van 5 dreadnoughts, 3 cruisers en 3 vliegdekschepen inroepen, die het level letterlijk kapot schieten. Instant win.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:37 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ze hebben trouwens voor black ops 2 wel attack dogs met wapens. Dat is onderdeel van de deathstreak "ultra stand".
Ze hebben ook een easter egg erin zitten. Als je keihard door je mic "assuming direct control" schreeuwt dan krijg je een leger nare aliens die alles helemaal naar de klote pompen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:39 schreef Michhas het volgende:
[..]
De killstreak 'Rambo Pro' lijkt me ook wel vet. Je kunt dan een vloot van 5 dreadnoughts, 3 cruisers en 3 vliegdekschepen inroepen, die het level letterlijk kapot schieten. Instant win.
We are Harbingerquote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:41 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ze hebben ook een easter egg erin zitten. Als je keihard door je mic "assuming direct control" schreeuwt dan krijg je een leger nare aliens die alles helemaal naar de klote pompen.
Bij 23 kills krijg je de streak "Suicide Horse", waarbij je een paard met C4 op zijn rug kan besturen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:39 schreef Michhas het volgende:
[..]
De killstreak 'Rambo Pro' lijkt me ook wel vet. Je kunt dan een vloot van 5 dreadnoughts, 3 cruisers en 3 vliegdekschepen inroepen, die het level letterlijk kapot schieten. Instant win.
Bij 8 kills krijg je de Scorpion Drop, een airdrop over de hele map met kistjes met schorpioenen die een Desert Eagle op hun rug geplakt hebbenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:39 schreef Michhas het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:47 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Bij 23 kills krijg je de streak "Suicide Horse", waarbij je een paard met C4 op zijn rug kan besturen.
12 kills, Bavarian Revenge! Airstrike van 50000 liter bier over je tegenstanders.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:52 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik hoop dat er in de nieuwe BO ook iets met bier is
Gewoon fusten naar beneden janken, ben je ook wel dood als je die op je krijgt.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:54 schreef PierreTT het volgende:
[..]
12 kills, Bavarian Revenge! Airstrike van 50000 liter bier over je tegenstanders.
Er is een perk genaamd "2 beer", waardoor je aim assist beter wordt en minder last van recoil hebt.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:52 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik hoop dat er in de nieuwe BO ook iets met bier is
Dat filmpjequote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:59 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Er is een perk genaamd "2 beer", waardoor je aim assist beter wordt en minder last van recoil hebt.
Er komt er ook nog een waarin je als secondary een hoorn meeneemt die dit geluid produceert:quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:58 schreef Michhas het volgende:
Laten we de 'Mūmakil' killstreak niet vergeten. 18 kills, waarna het spel zich mengt met een parallel universum, namelijk dat van Lord of the Rings.
Hierna kun je zogenaamde 'olifaunten' inroepen die voor je komen vechten.
Dat zal er ongeveer zo uit gaan zien:
[ afbeelding ]
Dat beloofd een leuk spelletje te gaan worden [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:02 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Er komt er ook nog een waarin je als secondary een hoorn meeneemt die dit geluid produceert:
Vervolgens zullen op dit geluid een aantal bronstige mannetjesreapers aankomen en met elkaar gaan vechten, in het proces de wereld vernietigend. Aldus je het potje wint.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |