Origineel is ook tof, maar deze is ook bruut jaquote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:11 schreef Kutstudent het volgende:
Zin in vanavond bitch! Keihard beuken en liters en nog eens liters naar binnen gieten.
En dat alles in naam der vrijheid.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien de verkeerde chick gefixedquote:
Oh het was weer het zelfde verhaal als van afgelopen week.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Misschien de verkeerde chick gefixed
Laten we dit verhaal eens even voorzichtig analyseren. Nooit geen is een dubbele ontkenning. Oftewel: je wil altijd bier. Nu zijn we aangekomen bij de crux van dit verhaal. In licht van het vandaag aanwezig zijn van een groot aantal bevrijdingsfestivals, kan je het verhaal wat je net hield goed gebruiken, door het vanavond wederom uit te gaan voeren. Tot zover mijn analyse.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:25 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Oh het was weer het zelfde verhaal als van afgelopen week.
Dan weet je genoeg.![]()
Tsja hij faalde gewoon weer. Maar nu was tie boos.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]![]()
![]()
Nu weet ik wel waarom Erwin weer op faceboek bezig was
Die dude is al een week boos, maar gelukkig heeft ie nu zijn nieuwe headsetquote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:30 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Tsja hij faalde gewoon weer. Maar nu was tie boos.![]()
Ik kan er ook niks aan doen enzo.
Die laatste is de enige chille.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
tja, soms is een remix wel beter als een orgineel
Is hier al door tien verschillende mensen gepost, laat alleen maar zien hoe goed 'ie isquote:
Ja waaronder ik al een keerquote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:52 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Is hier al door tien verschillende mensen gepost, laat alleen maar zien hoe goed 'ie is
Haha die is wel tof ja, Orgineel is ook zo fucking lekkerquote:
Vind het wel meevallen. Het is alleen dat de kicks echt snerpend strak zijn.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:52 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Is hier al door tien verschillende mensen gepost, laat alleen maar zien hoe goed 'ie is
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:47 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dit.
Mijn oren begonnen na 2 seconden al te bloeden.
Die kunnen wel meer mensen gebruiken in dit topic.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:59 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan wel eens helpen.
Omdat duitsers.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:26 schreef Pino0 het volgende:
waarom kan ik in geen enkele free for all lobby normaal spelen zonder dat er duitse kanker honden in hoekjes zitten te wachten met hun ACR's? WTF
Toch wel Duitse herders dan mag ik hopen?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:26 schreef Pino0 het volgende:
waarom kan ik in geen enkele free for all lobby normaal spelen zonder dat er duitse kanker honden in hoekjes zitten te wachten met hun ACR's? WTF
Zingen ze ook schlagers?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:26 schreef Pino0 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |