Damn! Dat is en blijft een goeiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 03:38 schreef Kutstudent het volgende:
Check mij net even iets in de koelkast van m'n ouders vinden toen ik de boel aan het leegsnaaien was:pierreTt wat een BAASSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, kom dan!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:36 schreef SoldMayor het volgende:
Bijna bier tijd alles. Iemand zin om vannacht om een of uurtje 5 potje mw3 te doen dit dat?
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 03:38 schreef Kutstudent het volgende:
Check mij net even iets in de koelkast van m'n ouders vinden toen ik de boel aan het leegsnaaien was:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Half bezopen is weggegooid geld.
Check mij weer even enorme bullshit hebben lopen posten.quote:
Ik ken hetquote:Op zaterdag 5 mei 2012 11:56 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Check mij weer even enorme bullshit hebben lopen posten.Was wel echt weer zo'n avond. Vanavond wss nog wat erger.
Oh man, altijd weer kippenvel.quote:
Doet me ook weer denken aanquote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:09 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Oh man, altijd weer kippenvel.
Waar zijn die tijden gebleven.![]()
Rossdale, doe er iets aan. Met de hoeveelheid geld die jij hebt kun je lang vervlogen tijden wel terugkopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |