abonnement Unibet Coolblue
pi_118100949
Blegh wieldoppen. :( hier een loopfiets met van die vage dopjes die er exact recht op moesten en met vbeel kracht erop geramt moesten worden. Heb wat afgevloekt zeg. Ik moest ze met een pin er recht op rammen. Geen idee of dat bij de poppenwagen wel moet? Iig succes ermee..

Ik ga morgen de grote duplo set bestellen. *O*


Is dan voor 30,- bij intertoys voor 3 dagen. (set met 150 blokjes) We hebben al veel blokken maar als we samen bouwen kunnen we maar een simpel huis bouwen (vind ik dan :P) en we willen hoger en hoger ! haha. En er zitten weer wat bloemen bij. Dat vind ie nog het leukste van alle duplo. :P

eigenlijk krijgt al een boel van sint maarja kan die set echt niet laten liggen.... :@ En straks moet sint voor hetzelfde geld voor 2 kinders kopen dus hij mag nog 1x goed verwend worden. :+
  woensdag 17 oktober 2012 @ 21:40:53 #252
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_118101026
benieuwd of ze bij intertoys zo gek zijn om daar ook weer die 32 % af te halen ;)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_118101096
Nope, echt alleen 20 euro eraf. Dat zou te mooi zijn, nog eens zoveel extra korting. ^^
als je m nu besteld voor 50,- gaat er ook geen 32% vanaf. moet je de volle mep betalen... :S
  woensdag 17 oktober 2012 @ 21:45:14 #254
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_118101304
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 21:41 schreef ohnee het volgende:
Nope, echt alleen 20 euro eraf. Dat zou te mooi zijn, nog eens zoveel extra korting. ^^
als je m nu besteld voor 50,- gaat er ook geen 32% vanaf. moet je de volle mep betalen... :S
ook als je hem in je mandje doet?
want de dingen die ik van de week heb besteld waren ook al afgeprijst en daar ging de 32% gewoon nog extra af.. (heel bijzonder eigenlijk)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  woensdag 17 oktober 2012 @ 21:57:26 #255
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_118101991
Lientje krijgt deze, in ieder geval van Sinterklaas (haar oma en oom) *O*



Ik zou eigenlijk nog wel graag het huis of de boerderij erbij willen hebben. :D

We hebben tot nu toe de dierenkliniek, een roze opbergdoos met inhoud en een gele opbergdoos met inhoud en nog een klein doosje, met poppeke en beestjes.

Dus nu maar op zoek naar een bak met deksel waar alles in past. :)
  woensdag 17 oktober 2012 @ 22:01:23 #256
35189 Troel
scherp en bot
pi_118102202
Bij mijn ouders hebben we een keer de Eifeltoren gemaakt :D Dat was echt gaaf :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_118114947
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 21:45 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

ook als je hem in je mandje doet?
want de dingen die ik van de week heb besteld waren ook al afgeprijst en daar ging de 32% gewoon nog extra af.. (heel bijzonder eigenlijk)
Net besteld, en gewoon 30,-. betaald. Komt denk ik omdat het een dagaanbieding is. Maar wel raar dat je over de rest wel extra korting kreeg..


Die dierentuin wil ik ook nog ja. Maar die bewaren we wel voor de kleine meid. Kan ik daar tenminste ook nog wat duplo voor scoren haha. (Heb nu echt jongensspul, veeeeel auto's.. :P)
pi_118118725
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 20:59 schreef Susie het volgende:
http://www.poppenwagen.nl(...)b5679ccf7dff3514417d
Deze is het. Als je dus de wielen moet monteren, zit er aan de ene kant van de (tja, hoe heet dat? :? ) stang waar de wielen aan moeten al een soort dop en die moet je er dus op de andere kant op doen.. maar dat lukt dus niet.
Edit; zie overigens op deze site en dus op die foto niet van die dopjes, maar gewoon soort schroeven. Argh, kutdingen. Heb er lichtelijk de pest over in eigenlijk.
Edit 2; zie wel in een beoordeling dat iemand het ook met kracht moest bevestigen (laat mijn kerel dat nu net even niet hebben, last van zijn schouder).
Ja die hebben wij dus ook.... Vriend had er geen problemen mee gehad zei ie..
Zal hem vanavond even laten lezen hier.. kijken of hij snapt wat je bedoelt ;)
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_118118780
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 21:57 schreef Juud79 het volgende:
Lientje krijgt deze, in ieder geval van Sinterklaas (haar oma en oom) *O*

[ afbeelding ]

Ik zou eigenlijk nog wel graag het huis of de boerderij erbij willen hebben. :D

We hebben tot nu toe de dierenkliniek, een roze opbergdoos met inhoud en een gele opbergdoos met inhoud en nog een klein doosje, met poppeke en beestjes.

Dus nu maar op zoek naar een bak met deksel waar alles in past. :)
Hij is groooooot die doos :
O. heeft hem ook.. Erg leuk

Zelf heb ik 2de hands er een set 'huisspullen' bij gekocht..
Bedjes, tafel, stoel, poppetjes, boompjes, wctje, bad, wastafel e.d...
Er zijn sites waarbij je dat dus los kan vinden
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
  donderdag 18 oktober 2012 @ 11:22:20 #260
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_118118854
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 11:18 schreef Lamb29 het volgende:

[..]

Ja die hebben wij dus ook.... Vriend had er geen problemen mee gehad zei ie..
Zal hem vanavond even laten lezen hier.. kijken of hij snapt wat je bedoelt ;)
Thanks! Lees het wel.

En daat vele Dublo! Ik kan niet wachten om met Anouk op de grond te zitten en bouwen! O+ Volgens mij gaat ze al Dublo krijgen voor haar verjaardag (hoop mama ;) )
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  donderdag 18 oktober 2012 @ 19:50:26 #261
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_118139790
Niet meer nodig Lamb! Ik heb mij even kwaad gemaakt, een goede ros met een hamer erop en gelukt! Volgens mij ben ik nog blijer dan dat Anouk er straks (hopelijk ;)) mee is! :D Thanks voor de moeite in ieder geval!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_118139910
haha gewoon hard rammen dus. zo heb ik t ook gedaan. Boos geworden en paar ferme tikken op los gelaten.. :P Fijn dat hij in elkaar is! ;)
pi_118140016
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 19:50 schreef Susie het volgende:
Niet meer nodig Lamb! Ik heb mij even kwaad gemaakt, een goede ros met een hamer erop en gelukt! Volgens mij ben ik nog blijer dan dat Anouk er straks (hopelijk ;)) mee is! :D Thanks voor de moeite in ieder geval!
hahahaha helemaal goed
Hier is hij nog steeds in trek..
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 11:16:36 #264
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_118163810
Ik heb deze gekocht, voor 16 euro bij de Top1Toys, als sinterklaaskado :)

F speelt zoveel met playmobil, denk dat dit ook wel in de smaak gaat vallen :)

Verder wil ze graag een of andere koekjesmaakmachine ( :') ) en graag een spel; ze twijfelt tussen Jenga en (de betoverde) Doolhof. Welk spel achten jullie leuker voor een meisje van 8? Ik heb beide nooit gespeeld.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_118164032
Betoverde doolhof O+
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_118166179
doolhof! blijft ook heel lang leuk. (vond ik dan vroeger :P)
Adventkalender lijkt me ook weer leuk om te doen maar geen idee of we elke dag 1 kunnen openmaken daar ik in dec ga bevallen.. Vorig jaar hadden we die met ridders en de draak. Erg leuke set. :)
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 12:19:05 #267
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_118166318
2-0 voor Doolhof :P.

Voor jongens hadden ze inderdaad gave adventskalenders van Playmobil! Voor meisjes iets met prinsessen (vindt F kinderachtig :') ) en met paarden (heeft ze al veel van) en dan dus deze echte kerstkalender.
En voor een hokje openmaken is toch wel tijd, samen met papa? Vergeet je oudste echt niet hoor :P.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_118166656
papa werkt soms tot na middernacht dus niet altijd een optie ;) Maar ik twijfel nog ff verder. als ik geld overhoud volgende maand waag ik me er misschien wel weer aan. ^^ En die met die paarden vind ik zo leuk. zoonlief heeft al 13 paarden helaas, ff verder kijken wat er nog is allemaal. :)

Die jij nu hebt is ook gaaf btw. zitten heerlijk veel diertjes bij. (Moet een keer zn playmobil uitzoeken echt... Kocht laatst via MP een bak met playmobil voor een habbekrats, maar alles zit door elkaar. als ik die dieren daarbij gooi vind ie ze nooit meer terug :P)
pi_118167897
Ik zou het doolhof doen. We hadden beide vroeger thuis, maar doolhof echt vaker gespeeld doordat het wat tactischer en spannender is.

Daan krijgt voor zijn verjaardag de grote duplo boerderij. Valt nu precies binnen het budget van mijn ouders :P
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 13:09:44 #270
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_118168162
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 12:28 schreef ohnee het volgende:
papa werkt soms tot na middernacht dus niet altijd een optie ;) Maar ik twijfel nog ff verder. als ik geld overhoud volgende maand waag ik me er misschien wel weer aan. ^^ En die met die paarden vind ik zo leuk. zoonlief heeft al 13 paarden helaas, ff verder kijken wat er nog is allemaal. :)

Die jij nu hebt is ook gaaf btw. zitten heerlijk veel diertjes bij. (Moet een keer zn playmobil uitzoeken echt... Kocht laatst via MP een bak met playmobil voor een habbekrats, maar alles zit door elkaar. als ik die dieren daarbij gooi vind ie ze nooit meer terug :P)
Aah ok, dan kan het lastig worden. F heeft al best veel dieren, maar van deze doos heeft ze alleen de konijnen nog maar :D dus leek me een leuke aanvulling :).

Iedereen voor Doolhof dus, dank voor de reacties! Binnenkort een keertje naar de Makro, daar was Doolhof het goedkoopst :).
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_118168358
Van diertjes heb je nooit genoeg. :P Hier een hond en een kat, en 2 bakjes en 2 botten voor de hond en als zoonlief kolder in de kop heeft moet die hele bak om om die paar frummels te vinden. Issie wel een middag zoet :P
En ik ben altijd thuis dus op zich geen punt als pa m niet kan openen maar was meer dat als ik ga bevallen en naar t ziekenhuis moet die kalender ineens paar dagen onaangeroerd blijft.. aan de andere kant vieren we alleen sint echt. en kerst dit jaar maar ff niet. Hij heeft het toch niet helemaal door nog met dagen aftellen dus echt een ramp ofzo is het niet hoor ;). op zich als de kleine net als mn zoon een week extra blijft zitten komt ze de 24ste. Kunnen we mooi aftellen naar de bevalling. :')
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 13:22:53 #272
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_118168638
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 13:15 schreef ohnee het volgende:
Van diertjes heb je nooit genoeg. :P Hier een hond en een kat, en 2 bakjes en 2 botten voor de hond en als zoonlief kolder in de kop heeft moet die hele bak om om die paar frummels te vinden. Issie wel een middag zoet :P
En ik ben altijd thuis dus op zich geen punt als pa m niet kan openen maar was meer dat als ik ga bevallen en naar t ziekenhuis moet die kalender ineens paar dagen onaangeroerd blijft.. aan de andere kant vieren we alleen sint echt. en kerst dit jaar maar ff niet. Hij heeft het toch niet helemaal door nog met dagen aftellen dus echt een ramp ofzo is het niet hoor ;). op zich als de kleine net als mn zoon een week extra blijft zitten komt ze de 24ste. Kunnen we mooi aftellen naar de bevalling. :')
Dan moet je een adventskalender met Kindje Jezus erin halen _O-
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_118168863
_O-

Die zit dan wel in het laatste vakje neem ik aan? :P
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 14:11:03 #274
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_118170380
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 13:29 schreef ohnee het volgende:
_O-

Die zit dan wel in het laatste vakje neem ik aan? :P
Uiteraard, eerst komt de stal en de kribbe, dan het kindje :P.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_118170701
nouja met die draak zat de draak op de 19e ofzo. Dat was wel stom. Geloof dat de schatkist met buit als laatste was... :{ Waar kan je trouwens voordelig die advents vinden?? Enige die redelijk goedkoop is, is top2toys, maar heeft 7 euro verzendkosten wat het weer duur maakt..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')