True. Ik ga daar vanavond streng op zijn, moet de avondkoffiegroep draaien. Of je komt om 19.45 binnen en houdt je 2 minuten stil, of je bent vanaf 20.15 welkom. Bij geklier schop ik er mensen uitquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:01 schreef CindieY het volgende:
Ik verwachtte iets met 4 mei. En als ik zo alle opstootjes rondom herdenkingen hoor op 4 mei, dan denk ik dat we niets geleerd hebben en dat we 4 mei maar moeten afschaffen.
Ik word echt botergeil als je zo streng bentquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:06 schreef minthy het volgende:
[..]
True. Ik ga daar vanavond streng op zijn, moet de avondkoffiegroep draaien. Of je komt om 19.45 binnen en houdt je 2 minuten stil, of je bent vanaf 20.15 welkom. Bij geklier schop ik er mensen uit
Ik moest lachen, dank jequote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik word echt botergeil als je zo streng bent
Dat is dus niet zozeer waar ik op doel, maar je hebt absoluut een punt.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:06 schreef minthy het volgende:
[..]
True. Ik ga daar vanavond streng op zijn, moet de avondkoffiegroep draaien. Of je komt om 19.45 binnen en houdt je 2 minuten stil, of je bent vanaf 20.15 welkom. Bij geklier schop ik er mensen uit
De jongens die bij ons wonen zijn van die potentiele Damschreeuwers/rustverstoorders "ik ken niemand die omgekomen is in de oorlog, schijt aan alles". Er lopen er al aan aantal dagen tegen de herdenking aan te schoppen, heerlijk respectloosquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat is dus niet zozeer waar ik op doel, maar je hebt absoluut een punt.
Nee hoor, ik kan daar ook om lachenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:17 schreef alors het volgende:
Breijstate![]()
volgens mij ben ik de enige die dat altijd weer briljant vindt
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:20 schreef themauster het volgende:
Ik ben altijd stil tijdens de 2 minuten,iets wat mij is aangeleerd door mijn ouders en door de verhalen van mijn grootouders heb ik diep respect voor de mensen die gevochten hebben voor onze vrijheid. Ik kan mij dan ook vreselijk kwaad maken eigenlijk als er een idioot tijdens die 2 minuten lawaai aan het maken is buiten.
Ik vind het ontzettend jammer dat ik dan niet even naar buiten kan om een oorveeg uit te delenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:20 schreef themauster het volgende:
Ik ben altijd stil tijdens de 2 minuten,iets wat mij is aangeleerd door mijn ouders en door de verhalen van mijn grootouders heb ik diep respect voor de mensen die gevochten hebben voor onze vrijheid. Ik kan mij dan ook vreselijk kwaad maken eigenlijk als er een idioot tijdens die 2 minuten lawaai aan het maken is buiten.
Oh, zo...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:21 schreef CindieY het volgende:
De opstootjes waar ik op doelde zijn dus onder andere dat gedicht en de situatie in Vorden, over wie we wel en niet geacht worden te herdenken. Voor alle duidelijkheid
Die was van de week in DWDD, vond het nogal een rare trienquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:34 schreef minthy het volgende:
En ik kwam er net achter dat de zanger van Alabama Shakes eigenlijk een zangeres is
Wat die lui over en weer schreeuwen geeft me sterk de beangstigende gedachte dat we niks geleerd hebben van welke oorlog dan ook (want let's face it, we herdenken niet alleen WO2 vanavond).quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, zo...![]()
Tja, ik vind dat een boel gezever om niets
Niet gezien, ik geloof je meteenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:36 schreef themauster het volgende:
[..]
Die was van de week in DWDD, vond het nogal een rare trien
En toch is dat nog steeds de overheersende gedachte, dat we stilzijn voor WO2... Hoeveel anti-Duitse opmerkingen ik al gehoord heb in de afgelopen dagenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wat die lui over en weer schreeuwen geeft me sterk de beangstigende gedachte dat we niks geleerd hebben van welke oorlog dan ook (want let's face it, we herdenken niet alleen WO2 vanavond).
Heb ik ook weleens gehad, jaquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:47 schreef wolfrolf het volgende:
Ik wil nog even bekennen dat mijn meisje en ik een jaar of 4 geleden op 4 mei gezellig lagen te praten en het ineens 20:17 uur was.
Het was niet expres!!!
Ligt eraan of het bewust schreeuwen/lawaai maken is om tegendraads te zijn of iemand die gewoon zijn normale ding blijft doen en die het misschien niet weet of er niet aan mee wil doen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:20 schreef themauster het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |