Ik kreeg een beetje het gevoel dat die schorsing de opmaat is naar het mogelijke einde van de serie, om in ieder geval te verklaren waarom ze niet alle schooljaren laten zien.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:19 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ben wel benieuwd wat er nu gaat gebeuren, met de schorsing...
Dacht ik dus ook. Maar dat ze in de zomer naar school zouden moeten liet wel zien dat ze waarschijnlijk tot in de zomervakantie doorgaan met uitzendenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kreeg een beetje het gevoel dat die schorsing de opmaat is naar het mogelijke einde van de serie, om in ieder geval te verklaren waarom ze niet alle schooljaren laten zien.
Hm zou dat weer een paintball aflevering worden dan?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:56 schreef Ooku het volgende:
Volgende aflevering gaan ze denk ik Chang van de campus werken met zn nazibewind :p
Niet dus. Over 2 weken is de season finale al.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dacht ik dus ook. Maar dat ze in de zomer naar school zouden moeten liet wel zien dat ze waarschijnlijk tot in de zomervakantie doorgaan met uitzenden
En de season finale is 3 afleveringen achter elkaarquote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:33 schreef Cpt.Awesome het volgende:
[..]
Niet dus. Over 2 weken is de season finale al.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:52 schreef ari_zahav het volgende:
[..]
En de season finale is 3 afleveringen achter elkaar
Volgens mij was het de bedoeling dat de laatste twee wel samen werden uitgezonden, maar die zijn samen een weekje naar voren gehaald, zodat ze nog in de May sweeps zouden vallen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wel 3 afleveringen die weinig met elkaar te maken hebben, geen superaflevering in 3 delen.
Dat stukje past zo perfect bij die twee characters.quote:
Ik vind De Dean zowieso al een leuk karakter. Met name die subtiele manieren om Jeff aan te raken, geweldigquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:42 schreef Bol_Wan het volgende:
"Come on, I'm Dean,
And my hands are so clean
at this moment
I am stapeling!"
Dit is één van de weinige series waarvan ik nooit denk "Deze ep was minder/vond ik niets aan."quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:38 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik vond er geen reet aan
Alleen de tribute van Star-Burns was leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |