SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm, nu het toch 4 mei is, kun je misschien deze serie eens bekijken...quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:55 schreef Ziba het volgende:
[..]
Kan ik dat?Ik verveel me een beetje. Weet iemand misschien nog een goede docu over iets interessants? En weet iemand nog een leuke ondertitel voor mij..
Heheee! Bedankt! Louis Theroux ben ik echt fan van en die van die nazi's zou ik nog kijken, was ik al vergeten. Ga ik nu doen. Heb je die van die zogenaamde 'heksenkinderen' in Nigeria wel eens gezien? Zoooo zieligquote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:12 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hmm, nu het toch 4 mei is, kun je misschien deze serie eens bekijken...
Anders zijn documentaires van Louis Theroux natuurlijk ook altijd leuk...
Je bedoelt 'Law and disorder in Lagos'? Ik heb er veel van hem gezien, maar die nog niet. Ik zal er eens naar kijken.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:16 schreef Ziba het volgende:
[..]
Heheee! Bedankt! Louis Theroux ben ik echt fan van en die van die nazi's zou ik nog kijken, was ik al vergeten. Ga ik nu doen. Heb je die van die zogenaamde 'heksenkinderen' in Nigeria wel eens gezien? Zoooo zielig![]()
fok0quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
fok2 is Ayça. Ze is er nog steeds niet..
Nee. Vergissing, het is geen docu van Louis kom ik nu achter. Ik kan de hele docu niet vinden maar hier is een voorproefje: http://www.documentarytub(...)0%99s-witch-children. Het is wel heftig.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:20 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je bedoelt 'Law and disorder in Lagos'? Ik heb er veel van hem gezien, maar die nog niet. Ik zal er eens naar kijken.
Bedankt. Klinkt interessant.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:25 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nee. Vergissing, het is geen docu van Louis kom ik nu achter. Ik kan de hele docu niet vinden maar hier is een voorproefje: http://www.documentarytub(...)0%99s-witch-children. Het is wel heftig.Ik heb ook heel veel van Louis gezien. Hij is wel mijn favoriet.
Leren van de fouten en dit x goed doen?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:27 schreef Ayca het volgende:
Ik kijk al de hele week WW2 docus dankzij mijn broertje.
Hij heeft wel een ongezonde interesse in WW2, dus wie weet.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Leren van de fouten en dit x goed doen?
Geef de antisemiet aan.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:30 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hij heeft wel een ongezonde interesse in WW2, dus wie weet.
Huh wat?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Voor Trigger, ja.
Je disst me tantoehard.
Marokkanen(of Turken) die half nederlands praten.. Vanaf die post, het derde plaatje (wat inmiddels niet meer zichtbaar is).quote:
Tovbequote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Marokkanen(of Turken) die half nederlands praten.. Vanaf die post, het derde plaatje (wat inmiddels niet meer zichtbaar is).
quote:
Snap de hint niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij speelt zeker arcade games, hint, hint.
Je mag een DM kopen?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Snap de hint niet.. Mag ik een aantal klinkers kopen?
Naar mijn mening de beste WOII docuserie tot op heden. Ik raad je aan alle 6 afleveringen te bekijken. Geeft een zeer goed algemeen beeld van de oorlog.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:45 schreef Ziba het volgende:
[..]![]()
Heb toch gekozen voor Apocalyps om te kijken nu. Heftige beelden. Ik word er altijd een beetje verdrietig van.
Je mag mijn plaats wel innemenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:54 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Als er plaats was wilde ik me bij jullie voegen, maar de tafel was al vol.
Toch maar andere keer. Ik duik zo mijn bed in.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:55 schreef Julis het volgende:
[..]
Je mag mijn plaats wel innemen. Ik heb mijn aandacht niet echt meer bij het spel. Dan is het minder
.
Valt het alsnog tegen?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als je DM's net zo matig zijn als je handwerk hoeft het niet..
Hahah waar gaat het precies over? Gewoon asociale mensen in Amerika?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:46 schreef WammesWaggel het volgende:
Deze docu is ook vermakelijk, 100 procent echt ook! een aantal zit inmiddels in het gevang of is dood![]()
Ga ik sowieso doen. Vannacht alleen aflevering één en dan zondag alles achter elkaar denk ik.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:53 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Naar mijn mening de beste WOII docuserie tot op heden. Ik raad je aan alle 6 afleveringen te bekijken. Geeft een zeer goed algemeen beeld van de oorlog.
Vanuit bed meedoen, ja toch.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:57 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Toch maar andere keer. Ik duik zo mijn bed in.
Aynen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:59 schreef zarGon het volgende:
Aaa, yeter ama. Ik breek telkens de combo's af en net op dat momen komt de steen die ik nodig had..
Jij pervert!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:57 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Toch maar andere keer. Ik duik zo mijn bed in.
Ja asociaal met een eigen invulling van het leven, opzich intressantquote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:57 schreef Ziba het volgende:
Hahah waar gaat het precies over? Gewoon asociale mensen in Amerika?
Doe mee dan, kun je de gang van zaken veranderen!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:04 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik kijk alleen af en toe wie aan het winnen is.
Ga ik ook nog kijken. Moet wel grappig zijn.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:02 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ja asociaal met een eigen invulling van het leven, opzich intressant
Moeten jullie dan niet helemaal van voren af aan beginnen?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Doe mee dan, kun je de gang van zaken veranderen!.
Oh, ja. Hm. Dat weet ik niet (nieuwe speler in de plaats van iemand die uit het spel is).quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:07 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Moeten jullie dan niet helemaal van voren af aan beginnen?
Burkini neem ik aan?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:10 schreef Julis het volgende:
Ik ga zo slapen in ieder geval. Morgenochtend zwemmen. Je mag mijn plaats innemen
.
Oké. Welterusten en zwem ze!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:10 schreef Julis het volgende:
Ik ga zo slapen in ieder geval. Morgenochtend zwemmen. Je mag mijn plaats innemen
.
Ja, ehm.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:12 schreef TheMagnificent het volgende:
Uhm, wil iemand mij uitnodigen? Ik kom het spel niet in.
Waarom niet Zibi?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:11 schreef Ziba het volgende:
[..]
Je vraagt iets wat vanzelfsprekend is en wat je volgens mij wel weet.
Niet echt. Eigenlijk gewoon niet. Niet gewoon. Niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:11 schreef Ziba het volgende:
[..]
Je vraagt iets wat vanzelfsprekend is en wat je volgens mij wel weet.
Ik zal het mijn ouders vragenquote:
Tamam maar het is eigenlijk wel vanzelfsprekend.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Niet echt. Eigenlijk gewoon niet. Niet gewoon. Niet.
Het was een geintjequote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:31 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik zal het mijn ouders vragenmaar Ziba is een mooie naam met een mooie betekenis.
Ik weet het.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:32 schreef Che_ het volgende:
[..]
Het was een geintje(zie Marokkaanse betekenis van zibi)
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:34 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik weet het.Oja, wat betekent het ook alweer?
Klinkt als veel gedoe.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:37 schreef Che_ het volgende:
[..]
Met installatie cdof gewoon torrent ervan downloaden
Heel gastvrij maar dit topic kan ik niet volgen hoor. Gaat over speledingen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:37 schreef Karzai het volgende:
Hoi, Ik kom weer even langs
Hoe gastvrij zijn Turken eigenlijk?
Ja, ik zit (fok2)quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:43 schreef TheMagnificent het volgende:
Che, kom je nog? Account fok1 is nog vrij.
O.quote:
Ja is irritantquote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:42 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Heel gastvrij maar dit topic kan ik niet volgen hoor. Gaat over speledingen.
Jawel, maar daar moet je 25 charismapunten voor hebben. En dat heeft geen van ons allen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:44 schreef Ziba het volgende:
[..]
O.
[..]
Ja is irritant![]()
vraag me af of dr ook vensters zijn om te praten bij het spel
Ga die punten halen dan. Waarom speel je anders.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:45 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jawel, maar daar moet je 25 charismapunten voor hebben. En dat heeft geen van ons allen.
laat je niet zo snel afschrikkenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:42 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Heel gastvrij maar dit topic kan ik niet volgen hoor. Gaat over speledingen.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:50 schreef TheMagnificent het volgende:
Ayça, kom terug wanneer je een nieuwe laptop hebt.
Zo aan het topic te zien op dit moment een nee op je vraag.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:51 schreef Karzai het volgende:
Maja ik denk dat ik op een verkeerd moment aanwezig ben
Dat is ook een gave weten wanneer je welkom bent
Ja, dat is makkelijker gezegd dan gedaan.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:48 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ga die punten halen dan. Waarom speel je anders.
Dat kan alleen in het begin, wanneer jij de beurt voor het eerst hebt. steentje naar het midden schuiven.quote:
Iedereen is welkom hoor.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:51 schreef Karzai het volgende:
Maja ik denk dat ik op een verkeerd moment aanwezig ben
Dat is ook een gave weten wanneer je welkom bent
Of...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:52 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, dat is makkelijker gezegd dan gedaan.
Ik doe m'n best.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 02:02 schreef Ziba het volgende:
[..]
Of...jij kan er gewoon helemaal niks van. Ik ga slapen.
Selma.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 02:14 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hossel het door elkaar en je hebt mijn voornaam.
Is dat die gast van laguna beach?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 02:14 schreef Ziba het volgende:
Trouwens. Als iemand van hier er zo uitziet moet je mij DMen voor een date
[ afbeelding ]
Jammer, ik heb gemillimeterd haar.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 02:14 schreef Ziba het volgende:
Trouwens. Als iemand van hier er zo uitziet moet je mij DMen voor een date
[ afbeelding ]
Ja. Hij is mooi.quote:
Ik wist het eerder.quote:
O. Nou, ik zeg niks meer want geilen is hier niet toegestaan enzoquote:Op vrijdag 4 mei 2012 02:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jammer, ik heb gemillimeterd haar.
Ga een glaasje water drinken en druk met je duim tegen je gehemelte aan terwijl je je hoofd achterover buigt.quote:
PCCquote:Op vrijdag 4 mei 2012 02:27 schreef WammesWaggel het volgende:
Zeg Ayca had jij nou die stripper geleased voor je meester?
Zoveel onzinnigheid (zelf veroorzaaktquote:Op vrijdag 4 mei 2012 02:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Niet! Jij moet gewoon van tevoren bekend maken wat er te winnen valt
Oehquote:Op vrijdag 4 mei 2012 02:28 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Zoveel onzinnigheid (zelf veroorzaakt) en dus geen weerwoord op.
Jij wint! + een koelkast.
Hoogste tijd om te slapen. Trusten Triggeren de rest.
Kan de laptop niet verlaten..quote:Op vrijdag 4 mei 2012 02:27 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ga een glaasje water drinken en druk met je duim tegen je gehemelte aan terwijl je je hoofd achterover buigt.
Wel een opmerkelijke aktie, heb het verhaal in mijn bewoordingen met video naar mijn nichtjes in Turkije gezonden, zijn geloven het gewoon nietquote:
Nee ik bedoel hele sessiequote:Op vrijdag 4 mei 2012 02:41 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Het laatste potje heb ik gewonnen.
Hiquote:
Anders kan je deze proberen? http://thepiratebay.se/to(...)S01E05.HDTV.XviD-AFGquote:
Hello we are Persians!quote:
Waarom zou dat er hangen?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:11 schreef xminator het volgende:
https://twitter.com/#!/iskenderbaydar/status/197677637899001856
Gaat het al wat beter met de zieken?quote:
Ik zou ze willen boycotten, maar ik keek er toch al niet naar. Wat moet ik nu?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:11 schreef xminator het volgende:
https://twitter.com/#!/iskenderbaydar/status/197677637899001856
Ik hou van rustige nummersquote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:03 schreef zarGon het volgende:
www.landoverbaptist.net/showthread.php?t=75954..
.
Ja. Ik vraag me af wat voor hoekjes RTL nog meer heeft.quote:
Ik moest daar ook het hardst om lachen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:23 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
adamin biyigi degil, biyigin adami var![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Yobaz yobazdir, maakt niet uit wat het gelooftquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:03 schreef zarGon het volgende:
www.landoverbaptist.net/showthread.php?t=75954..
.
Stukken beter, maar nog niet helemaal zoals t hoortquote:
Ja, eerst vond ik dat wel en gisteren waren de eerste twee potjes even wennen maar daarna was het leuk.quote:
Eh yuh yani!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:21 schreef Julis het volgende:
[ afbeelding ]
"Adamin biyigi degil, biyigin adami var."
[..]
ja ik! Of verkoop je niet aan koerden?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:03 schreef xminator het volgende:
By the way, moet iemand een 32gb usb stick?
Zo eentje:
[ afbeelding ]
¤12.50quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:38 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
ja ik! Of verkoop je niet aan koerden?![]()
??quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:48 schreef JaleesaJoia het volgende:
Even stil straks om 8 uur, dan gaat fok plat
4 mei? Herdenking? 2 minuten stilte? Fok 2 minuten uitquote:
Nee bedankt. Wat heb ik aan herdenken.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:49 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
4 mei? Herdenking? 2 minuten stilte? Fok 2 minuten uit
Wat goed van je. Respectquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:50 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Nee bedankt. Wat heb ik aan herdenken.
Bid tot Allah. Allah zal naar je luisteren.
Wat nou.... mijn verloofde is turk... afdingen heb ik van die turk geleerd hoor.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:51 schreef xminator het volgende:
[..]
Voor 1 euro mag jij iets anders doen...![]()
Gierige koerdo
Goed voor jou. Ik verkoop namelijk toch niet aan koerdenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:53 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Wat nou.... mijn verloofde is turk... afdingen heb ik van die turk geleerd hoor.![]()
Don't blame the Kurd.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:55 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik verkoop namelijk toch niet aan koerden![]()
Nou 1 minuut geleden zei je wel 12 euro leugenaarquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:55 schreef xminator het volgende:
[..]
Goed voor jou. Ik verkoop namelijk toch niet aan koerden![]()
NEE 5 euro!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:57 schreef xminator het volgende:
10¤ voor 1x 32gb usb stick.
Take it or leave it
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |