Ok danquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:58 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat is wat anders. Dit gaat om nu. Niet om vandaag
Neem lekker wat en vertel het hier.... maar wel pas als je het in je snavel propt.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:02 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ok dan
Ik krijg wel honger van dit topic trouwens
nu nog zulks eten?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:09 schreef Mvr.Poes het volgende:
Lekker schaaltje met tijgernootjes, bbq paprika smaak. Heerlijk! Alleen de laatste is al in zicht... *baalsmiley*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Suikoden heerst
heerlijk zou je ook eens moeten doen! Maar wat is volgens jou dan een "fatsoenlijk" tijdstip om dit te eten?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:11 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
nu nog zulks eten?
foei foei
voor 18 uurquote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:37 schreef Mvr.Poes het volgende:
[..]
heerlijk zou je ook eens moeten doen! Maar wat is volgens jou dan een "fatsoenlijk" tijdstip om dit te eten?
Het gaat om nu. Niet om net.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 03:19 schreef Dzenan het volgende:
Net had ik een soort van groentesoep op. Wat het precies is weet ik niet, maar het smaakt wel.
Kom je uit het zuiden of België? Vanwege die amandelnotenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:02 schreef aspirantspierbundel het volgende:
brinta met amandelnoten (weeral)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |