abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111095338
Ik zit er over te denken om dungeon defenders voor de pc te kopen, heeft iemand hier het spel en kan me er wat meer over vertellen?

Ik zie dat er vele dlc's zijn het spel kost 12 euro maar met alle dlc's bij elkaar 44 euro. Is er geen goedkopere pack ofzo dit is wel belachelijk voor een 12 euro spel.

Hoe is de multiplayer? Hoe werkt het? Heb je ingame chat? Hoe worden de teams gemaakt. Hoeveel mensen spelen het? Zijn er xp bonusses/nerfd of difficulty bonus/nerfs als je met meerdere speelt?
  donderdag 3 mei 2012 @ 18:46:34 #2
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_111095781
Serieus gast, zoek 1 gameplay filmpje en al je vragen zijn beantwoord.
pi_111095890
Serieus gast denk even na voor je post.

Ik vraag dingen die niet direct uit gameplay filmpjes te halen zijn.

Ik heb het spel al op de xbox gespeeld.
  donderdag 3 mei 2012 @ 21:22:19 #4
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_111104189
Serieus gast,
quote:
Hoe is de multiplayer? Hoe werkt het? Heb je ingame chat? Hoe worden de teams gemaakt. Hoeveel mensen spelen het? Zijn er xp bonusses/nerfd of difficulty bonus/nerfs als je met meerdere speelt?
Dat spreekt toch voor zich dat je dit aan de hand van 1 MP filmpje je meeste antwoorden uit kan halen? Je zegt nota bene dat je het spel al gespeeld hebt. Waarom denk je dat niemand in je topic reageert? :')
pi_111105636
Neehoor wat heb je aan een MP filmpje waar je gewoon mensen ziet spelen, ik vraag om dingen zoals chatten, ranking/leaderboard, hoe vinden spelers elkaar? Hoe zit het met anti-cheat dat soort zaken.
pi_111612012
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 21:47 schreef chrisssj2 het volgende:
Neehoor wat heb je aan een MP filmpje waar je gewoon mensen ziet spelen, ik vraag om dingen zoals chatten, ranking/leaderboard, hoe vinden spelers elkaar? Hoe zit het met anti-cheat dat soort zaken.

Chatten kan in game en in de tavern
Rankings zijn er niet, je kan tot lvl83 bezig
Via steam kun je vrienden toevoegen/joinen
Via de game zelf kun je een game maken waar mensen bij kunnen, private games kunnen ook
Shops maken is ook mogelijk, AFK een hele nacht en mensen kunnen je shops leegkopen
anticheat is er niets echt, echter vrij weinig van gemerkt
MP: meer spelers is sterkere en meer monsters, bouw torens/auras/buffs/traps en maai ze neer
Zelf kun je ook meppen
Aantal mensen die spelen is moeilijk te zeggen, savonds staan er meestal zo\n 20games open met verschillende maps per moeilijkheidsgraad...er is altijd wat te doen en anders open je er zelf 1
Moeilijkheidsgraad: easy, medium, hard, insane, nightmare
XP bonus kun je kopen voor 7 ton, dan krijg je 30% of 10% van je lvl, liggend aan je lvl
NM is exponentieel zwaarder, alles doet maar 1/6e dmg ongeveer

Dan heb je alles wel gehad...have fun met gamen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')