abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111089163
Ik heb nu 3 jaar een vriendin, nooit echt grote problemen geweest. Ik stoorde me in het begin wel aan een aantal dingen, en die zijn nu zo extreem geworden dat ik niet meer weet wat ik er mee aan moet.

Het betreft vooral schelden naar mij als ze kwaad is, klootzak hier, klootzak daar. Maar dat is niet mijn ergste ergerpunt, dat ik het elkaar zo vaak zien per week en bij elkaar slapen et cetera. Zij wil echt dat ik elke dag bij haar ben, bij haar thuis of bij mij thuis, alleen ik heb daar geen zin in. Ik wil ook dingen voor mezelf doen, maar dat wordt niet gesnapt. Zeg ik er wat van, dan wordt ze compleet hysterisch tot en met brullen aan toen in de telefoon, uiteraard met schelden... Tot slot moet ik haar broer en moeder niet. Verder is er weinig aan de hand eigenlijk.

Nu is haar dumpen natuurlijk erg makkelijk, maar ik weet niet of ik dat wel wil. Ik zou wel eens reacties van buitenaf willen krijgen.
pi_111089235
Praat er eens met haar over..over deze punten en geef aan wat je dr van vind
pi_111089343
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 16:09 schreef Geester het volgende:
Praat er eens met haar over..over deze punten en geef aan wat je dr van vind
Wat hij zegt. Geef aan dat je tijd voor jezelf nodig hebt. Dat heeft verder niets met haar te maken.
  donderdag 3 mei 2012 @ 16:14:01 #4
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_111089401
had ik bij mijn laatste vriendin ook.
uiteindelijk 2 dagen voor mezelf geregeld, maar wilde ze nog wel dat ik op msn was e.d.
daar had ik ook niet altijd zin in als ik zat te gamen.
uiteindelijk uitgegaan, nieuwe vriendin, die werkt nog 3 dagen in de week en als we een dagje later afspreken is het ook geen enkel probleem
heerlijk ^O^
pi_111089407
Uh is keertje rustig praten en van te voren afspreken dat je niet mag schelden etc?
En dat je haar moeder en broer niet mag valt er niks aan te doen helaas, je moet ermee leven, gewoon aardig doen, je hoeft geen vrienden met ze te worden.
pi_111089446
Dumpen.
  donderdag 3 mei 2012 @ 16:17:40 #7
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_111089549
Wow. Mooie vriendin. Praat er met haar over en probeer haar aan het verstand te brengen dat je ook tijd voor jezelf wilt en dat ze je niet uitmaakt voor alles wat los en vastzit. Succes.
pi_111089556
quote:
14s.gif Op donderdag 3 mei 2012 16:14 schreef Furdinand het volgende:
Dumpen.
Sowieso is ze te simpel als ze je constant uitscheldt
  donderdag 3 mei 2012 @ 16:26:37 #9
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_111089915
Neem het op en maak er een remix van
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  donderdag 3 mei 2012 @ 16:38:40 #10
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_111090499
Iets zegt me dat je haar eigenlijk al had moeten dumpen.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_111091988
Klinkt als een ontzettend claimend borderline figuur. Om het spaans benauwd van te krijgen, maar je kunt er sowieso over praten, proberen uit te leggen dat je toch echt tijd voor jezelf wilt en nodig hebt. En als dat geen soelaas biedt zou ik ten langen leste toch voor de dump-optie gaan.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  donderdag 3 mei 2012 @ 21:31:03 #12
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_111104665
je hebt er wel eentje van de bovenste plank zeg.

Gewoon zeggen waar je behoefte aan hebt, voor de rest. Tjah, dat schelden is een nare eigenschap maar dat is schijnbaar tokkie-eigen bij haar, respectloos figuur.

En nog niet weten of je haar moet dumpen of niet? Gast, you're missing out op die meisjes die wel lief en respectvol naar je zijn, en je vrijheid respecteren. Bummer dit, Bummer.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_111160430
ik zou haar tantoe hard klappe
pi_111160452
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 04:38 schreef Weissman het volgende:
ik zou haar tantoe hard klappe
deze man

ik ga danke dan he

tot zinas
Graag op anoniem
  zaterdag 5 mei 2012 @ 10:04:43 #15
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_111161662
quote:
7s.gif Op donderdag 3 mei 2012 16:14 schreef Angel-Joy het volgende:
Uh is keertje rustig praten en van te voren afspreken dat je niet mag schelden etc?
Dat gaat dus echt niet over met een gesprekje, he?

Dit is geen normale emotie, dit is gewoon een paniek-aanval ofzoiets.

TS, je bent natuurlijk niet haar therapeut, en ook niet haar hond. Zoals zij zich gedraagd, dat is gewoon niet normaal. Geef eens duidelijk je grenzen aan van tevoren, zo van ik neem de komende twee dagen voor mezelf, en neem een keer niet de telefoon op. En dat dan ook doen. Als ze de volgende keer gaat schelden, dan ga je naar huis.

Tenzij je natuurlijk een beetje bang bent voor de gevolgen. Heb ik ook gehad, zo'n relatie. Maar dan pas je toch gewoon niet bij elkaar?
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
  zaterdag 5 mei 2012 @ 10:42:49 #16
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_111162218
probeer eens rustig te bespreken dat je meer tijd voor jezelf wilt in de relatie, naast de tijd voor elkaar.

Je zal zien dat als je dat krijgt, je zelf ook beter in je vel zit en als je niet constant op elkaars lip zit de ruzies ook minder worden. Als ze er niet voor open staat, dan vrees ik dat ze toch echt niet de vrouw voor jou is
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_111162303
Ik heb in een soortgelijke situatie gezeten en uit ervaring spreek ik dat dit toch niet gaat veranderen. Heb het toen uitgemaakt ( hoe moeilijk dit ook was) maar dit was wel de beste beslissing die ik genomen heb. Nu heb ik een nieuwe vriend en die heeft wel respect voor mijn 'alone-time' en ik voel me er zelf zo veel beter bij!!
Veel meer rust ipv die eeuwige strijd
  zaterdag 5 mei 2012 @ 10:51:13 #18
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_111162327
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 10:49 schreef w0rkah0lic het volgende:
Ik heb in een soortgelijke situatie gezeten en uit ervaring spreek ik dat dit toch niet gaat veranderen. Heb het toen uitgemaakt ( hoe moeilijk dit ook was) maar dit was wel de beste beslissing die ik genomen heb. Nu heb ik een nieuwe vriend en die heeft wel respect voor mijn 'alone-time' en ik voel me er zelf zo veel beter bij!!
Veel meer rust ipv die eeuwige strijd
ik kan me ook geen relatie voorstellen zonder die alone time, zou gek worden! net zo erg als van die vrouwen die ALLES samen willen doen. Is het zo raar dat ik af en toe met vrienden weg wil of niet met mn vriendin op dezelfde sportclub wil zitten?
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  zaterdag 5 mei 2012 @ 10:53:08 #19
370681 Prins_Eerlijk
Burchtblijver
pi_111162354
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 21:31 schreef inslagenreuring het volgende:
je hebt er wel eentje van de bovenste plank zeg.

Gewoon zeggen waar je behoefte aan hebt, voor de rest. Tjah, dat schelden is een nare eigenschap maar dat is schijnbaar tokkie-eigen bij haar, respectloos figuur.

En nog niet weten of je haar moet dumpen of niet? Gast, you're missing out op die meisjes die wel lief en respectvol naar je zijn, en je vrijheid respecteren. Bummer dit, Bummer.
Ja, ik denk dat het meisje van TS dit inderdaad doelbewust doet omdat ze niet zo'n zin heeft om normaal te doen. Waarschijnlijk voelt ze zich verder fantastisch.
...dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams....
pi_111162650
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 10:51 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

ik kan me ook geen relatie voorstellen zonder die alone time, zou gek worden! net zo erg als van die vrouwen die ALLES samen willen doen. Is het zo raar dat ik af en toe met vrienden weg wil of niet met mn vriendin op dezelfde sportclub wil zitten?
Ja nou had mijn ex geen hobbys behalve mij de hele tijd claimen dus dat ik tijd voor mezelf wilde kon hij absoluut niet snappen... Sommige mensen....
  zaterdag 5 mei 2012 @ 11:17:14 #21
363488 allesbeterweter
allesbeterweter
pi_111162701
Gewoon 3 weken heerlijk op vakantie gaan ben je meteen van haar af. ^O^
allesbeterweter
  zaterdag 5 mei 2012 @ 11:34:07 #22
372203 LaPeach
Peaches & Cream
pi_111162957
Mja als praten niet meer werkt, waarom zou je dan nog tijd en energie er in steken
There is nothing permanent except change.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')