Wat hij zegt. Geef aan dat je tijd voor jezelf nodig hebt. Dat heeft verder niets met haar te maken.quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:09 schreef Geester het volgende:
Praat er eens met haar over..over deze punten en geef aan wat je dr van vind
Dat gaat dus echt niet over met een gesprekje, he?quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:14 schreef Angel-Joy het volgende:
Uh is keertje rustig praten en van te voren afspreken dat je niet mag schelden etc?
ik kan me ook geen relatie voorstellen zonder die alone time, zou gek worden! net zo erg als van die vrouwen die ALLES samen willen doen. Is het zo raar dat ik af en toe met vrienden weg wil of niet met mn vriendin op dezelfde sportclub wil zitten?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:49 schreef w0rkah0lic het volgende:
Ik heb in een soortgelijke situatie gezeten en uit ervaring spreek ik dat dit toch niet gaat veranderen. Heb het toen uitgemaakt ( hoe moeilijk dit ook was) maar dit was wel de beste beslissing die ik genomen heb. Nu heb ik een nieuwe vriend en die heeft wel respect voor mijn 'alone-time' en ik voel me er zelf zo veel beter bij!!
Veel meer rust ipv die eeuwige strijd
Ja, ik denk dat het meisje van TS dit inderdaad doelbewust doet omdat ze niet zo'n zin heeft om normaal te doen. Waarschijnlijk voelt ze zich verder fantastisch.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:31 schreef inslagenreuring het volgende:
je hebt er wel eentje van de bovenste plank zeg.
Gewoon zeggen waar je behoefte aan hebt, voor de rest. Tjah, dat schelden is een nare eigenschap maar dat is schijnbaar tokkie-eigen bij haar, respectloos figuur.
En nog niet weten of je haar moet dumpen of niet? Gast, you're missing out op die meisjes die wel lief en respectvol naar je zijn, en je vrijheid respecteren. Bummer dit, Bummer.
Ja nou had mijn ex geen hobbys behalve mij de hele tijd claimen dus dat ik tijd voor mezelf wilde kon hij absoluut niet snappen... Sommige mensen....quote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:51 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ik kan me ook geen relatie voorstellen zonder die alone time, zou gek worden! net zo erg als van die vrouwen die ALLES samen willen doen. Is het zo raar dat ik af en toe met vrienden weg wil of niet met mn vriendin op dezelfde sportclub wil zitten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |