abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zondag 10 september 2000 @ 13:35:57 #1
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_333910
Jawel!!!! MARISKAAAAAAAAAARGH!!! Hahahahaha ik had het wel verwacht! Wat een ongelooflijke doos is dat toch, ik kan het niet vaak genoeg zeggen, ze lijkt wel zo'n insect die alles uit je zuigt, ze MOET perse alle aandacht hebben en als ze die niet krijgt gaat ze wel een potje zielig of gek doen zodat de aandacht weer op haar gevestigd is. Tot iedereens ergernis
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  zondag 10 september 2000 @ 14:40:18 #2
2780 the Flex
Fok!-member wannabe
pi_333990
En wat voor zielig gedoe was nu de aanleiding dat ze weer ff wat aandacht kon krijgen?
Hallo...?
pi_333999
mariska is idd een zielig figuur!!!
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
  zondag 10 september 2000 @ 15:19:02 #4
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_334018
Ik geloof dat het er om ging dat ze er openlijk voor uit kwam Koen wel leuk te vinden (*kots* en *argh* ) en dat mensen daar gelijk nogal een big deal van maakten ofzo. En dat ze niet de schuld wou krijgen van het geheel omdat Koenlief een vriendinnetje thuis heeft ziten
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  zondag 10 september 2000 @ 16:58:17 #5
2780 the Flex
Fok!-member wannabe
pi_334083
Ik krijg echt met iedere foute actie van haar een hekel aan dit muts. Laat alsjeblieft Diana blijven en Mariska eruitstemmen. Ik ben er echt alles behalve trots op dat ZIJ Nederlands is. aaagh
Hallo...?
  zondag 10 september 2000 @ 23:44:40 #6
4230 Dolfijntje
Oops, i did it again.......
pi_334423
Mariska is gewoon een infantiel oud vaginaal vrouwmens die met bepaalde frustaties rondloopt. Zo is zij waarschijnlijk door haar neef ontmaagd. Dat gebeurt vaker in de kleine dorpjes op het platteland in het verre noorden. Verder is het een ..........

Dolfijntje moet nu van het vrouwtje zijn mond gaan spoelen, sorry.................

Ne rienne va plus, de centen zijn niet meer van U.......
  maandag 11 september 2000 @ 08:52:46 #7
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_334639
quote:
Op 10 september 2000 23:44 schreef Dolfijntje het volgende:
Dat gebeurt vaker in de kleine dorpjes op het platteland in het verre noorden. Verder is het een ..........

Dolfijntje moet nu van het vrouwtje zijn mond gaan spoelen, sorry.................


Dit zou ik maar eens gauw doen
Even voor de goede orde; ons intrigante komt NIET, ik herhaal NIET uit het verre Noorden. Maar uit het wijze Oosten. Het is alleen jammer dat er soms ook wel eens wat 'foutjes' tussendoor sluipen.
Als je niet lacht, ben je dood.
  Overall beste user 2022 maandag 11 september 2000 @ 09:03:59 #8
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_334647
Ze moet blijven, waar moet je anders over zeiken? Ze moet gewoon winnen!
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_335360
Winnen?????? nee, dacht het niet laat haar er nog wel maar ff in blijven, ze is wel goed voor de kijkcijfers. ook al erger ik me blauw zo'n roddeltante is altijd goed voor de nodige commotie.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_336749
quote:
Op 11 september 2000 19:37 schreef Puckzzz het volgende:
Winnen?????? nee, dacht het niet laat haar er nog wel maar ff in blijven, ze is wel goed voor de kijkcijfers. ook al erger ik me blauw zo'n roddeltante is altijd goed voor de nodige commotie.
Is dat nou niet het leuke van het programma, je bont en blauw ergeren aan iemand an dan je frustraties hier van je af schrijven. Als het allemaal leuk en aardig is kun je bveter 1 of andere domme soap gaan bekijken
Copyright © 2001 by Party-pooper, illegal use or quotting will be severely punished
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')