Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:16 schreef Fuszy het volgende:
Ik had hem bijna van je gestolen met als topictitel AKINFENWA!
Helaas, maar in het echt moet je ook op mongolen kunnen reageren. Helaas zijn dat er heel veel in Nederland. Volgende keer beter en jammer dat het niet gelukt isquote:Op donderdag 3 mei 2012 14:16 schreef wieisboos het volgende:
Godver gezakt. Was m'n eerste rijexamen maar ik was er zo dicht bij.. Had voor mijn examen nog een examenroute gereden met mijn instructeur en werkelijk alles ging perfect. Gaat er tijdens mijn examen opeens zo'n klotevrachtwagen me inhalen terwijl ik gewoon de normale snelheid reed, en vlak daarna remt hij maar ik was bezig met wisselen van rijstrook en toen moest mijn examinator ingrijpen. Ach, over drie weken weer een kans.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:16 schreef wieisboos het volgende:
Godver gezakt. Was m'n eerste rijexamen maar ik was er zo dicht bij.. Had voor mijn examen nog een examenroute gereden met mijn instructeur en werkelijk alles ging perfect. Gaat er tijdens mijn examen opeens zo'n klotevrachtwagen me inhalen terwijl ik gewoon de normale snelheid reed, en vlak daarna remt hij maar ik was bezig met wisselen van rijstrook en toen moest mijn examinator ingrijpen. Ach, over drie weken weer een kans.
Ik moest ook 2 keer en die examinator was ook nog kennis van mijquote:Op donderdag 3 mei 2012 14:16 schreef wieisboos het volgende:
quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:16 schreef wieisboos het volgende:
Echt, in de randstadquote:Op donderdag 3 mei 2012 14:17 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Helaas, maar in het echt moet je ook op mongolen kunnen reageren. Helaas zijn dat er heel veel in Nederland. Volgende keer beter en jammer dat het niet gelukt is
Gelukkig heb ik daar ouders voorquote:
Je moet ook praktijk hé. Is veel duurder dan vroegerquote:Op donderdag 3 mei 2012 14:19 schreef marcie216 het volgende:
Ahh das kut man!
Ik ga binnenkort is leren voor mijn scootertheorie, over paar weken maar is opgaan.
Zie edit, drie uur les kost 126 euro en examen weet ik niet uit m'n hoofd, zat in het pakket dat ik toen kocht.quote:
Rond de 300 euro dacht ik, maar je kan ook met Slaaggarantie pakken, dan kost het niks extra's als je zaktquote:
Waarom wacht je niet gewoon tot je 16e?quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:19 schreef marcie216 het volgende:
Ahh das kut man!
Ik ga binnenkort is leren voor mijn scootertheorie, over paar weken maar is opgaan.
Bijna alleen maar, alleen gisteravond kocht ik ook wat Jumbos. Maar in die van 400c had ik tot nu toe de beste spelers.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:20 schreef Walxie het volgende:
@DarkSonic2: Wat voor pakjes koop jij de heletijd? 400c?
Ik weet het, maar in augustus ben ik pas 16, dus dan heb ik theorie alvast.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je moet ook praktijk hé. Is veel duurder dan vroeger
Als jullie niet winnen, vervloek ik dat hele friesland!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |